Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
10 godzin temu, Jedburgh_Ops napisał:

Od dekad nie mogę się nadziwić, kto to shit kupuje.

The analysis found R44s had 1.6 deadly accidents per 100,000 hours flown — a rate nearly 50% higher than other civilian aircraft tracked in The Times' report.
 

Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie.

Napisano (edytowane)
20 minut temu, fala napisał:

Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie.

No i bardzo słusznie.

Ja też za chińskiego boga nie wsiadłbym do tego. Przeżyłem autorotację w słowackim Hughesie 269 (ale nie w sytuacji awaryjnej, tylko treningowo) i prędzej temu małemu śmiglakowi bym zaufał niż tym R22 i R44. W Polsce nawet multimilionerzy to shit kupują, mimo że byłoby ich stać na porządne śmigłowce. Nie rozumiem tego i nawet nie zamierzam starać się zrozumieć.

Edytowane przez Jedburgh_Ops

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie