Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
1 godzinę temu, balans napisał:

Dlatego aby sprawę raz na zawsze zamknąć, to moim zdaniem powinno się powołać międzynarodową komisję złożoną z najlepszych specjalistów w dziedzinie badania wypadków lotniczych, a później rozliczyć świrów i modelarzy.

Taniej, prościej i logiczniej byłoby dobrać się do doopy Sasinowi i Dudzie, organizatorom tej hecy, o gnomie nie zapominając. 

Napisano
18 minut temu, fala napisał:

Taniej, prościej i logiczniej byłoby dobrać się do doopy Sasinowi i Dudzie, organizatorom tej hecy, o gnomie nie zapominając. 

Po pierwsze to na razie nierealne. A po drugie nie rozwieje lansowanej przez Sektę propagandy. A z propagandą jest tak, że im bardziej prymitywna, to tym bardziej skuteczna, bo ludzie podświadomie wierzą w spiskową teorię dziejów.

Napisano

-Jeżeli do piątku do godziny 10 rano nie dojdzie do porozumienia Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej i kontrolerów lotów, Eurocontrol wprowadzi procedurę massive cancellaton, a linie lotnicze będą zmuszone do odwoływania od 1 maja mnóstwa połączeń z i do Polski – powiedział podczas obrad sejmowej komisji infrastruktury Piotr Samson, prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Napisano
On 17.04.2022 o 09:43, balans napisał:

 Dlatego aby sprawę raz na zawsze zamknąć, to moim zdaniem powinno się powołać międzynarodową komisję złożoną z najlepszych specjalistów w dziedzinie badania wypadków lotniczych, a później rozliczyć świrów i modelarzy.

W jakim celu? Przypominam, że KBWL już zakończyła pracę, a oszołomstwo ma się dobrze. Zatrudnienie na przykład do zbadania tej sprawy NTSB też by niczego nie zmieniło, bo pracownicy NTSB już w 2010 mówili, że to CFiT i nie ma zasadniczo czego badać. Oszołomom smoleńskim żadne nawet najwiarygodniejsze badania naukowe nie będą przeszkadzać w głoszeniu swoich bredni i nic tego nie zmieni.

  • Tak trzymać 1
Napisano
18 minut temu, Merill_Marauder napisał:

W jakim celu? Przypominam, że KBWL już zakończyła pracę, a oszołomstwo ma się dobrze. Zatrudnienie na przykład do zbadania tej sprawy NTSB też by niczego nie zmieniło, bo pracownicy NTSB już w 2010 mówili, że to CFiT i nie ma zasadniczo czego badać. Oszołomom smoleńskim żadne nawet najwiarygodniejsze badania naukowe nie będą przeszkadzać w głoszeniu swoich bredni i nic tego nie zmieni.

Oszołomom smoleńskim faktycznie to nie przeszkodzi w głoszeniu bredni, bo to jest sekta. Ale ja miałem na myśli sporą grupę ludzi, u których te powtarzane 1000 razy brednie wywołały w końcu wątpliwości odnośnie tej katastrofy.

Napisano

Za oburzające, podważające wolę mieszkańców Świdnicy oraz obrażające świdniczan uznane zostały słowa wiceministra klimatu Ireneusza Zyski, który wystąpił podczas piątkowych obrad Rady Miejskiej. Parlamentarzysta i członek rządu nawoływał do budowy pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej.

[...]

Na podstawie badań naukowych wiemy ponad wszelką wątpliwość, że przyczyną katastrofy polskiego samolotu Tu-154 w Smoleńsku z delegacją państwową na pokładzie doszło w wyniku dwóch eksplozji, kiedy samolot znajdował się w powietrzu. Kłamstwa o błędach pilotów, presji ze strony pasażerów, pancernej brzozie opisane w raporcie Anodiny i powtórzone w sprawozdaniu Millera, nie znajdują pokrycia w faktach. Pozostaje kwestią czasu ustalenie bezpośrednich sprawców zamachu, gdyż zleceniodawcy są znani. To te same osoby, które wysłały na Ukrainę wojska niosące śmierć, cierpienie i zniszczenie. Kto nie dostrzega tych zależności, kto nie chce uznać prawdy o przyczynach katastrofy smoleńskiej, jest albo sprzymierzeńcem Putina albo tak zwanym pożytecznym idiotą – stwierdził Zyska

[...]

https://swidnica24.pl/2022/04/mowil-o-pozytecznych-idiotach-i-sprzymierzencach-putina-radni-sugeruja-wiceministrowi-zeby-zajal-sie-swoimi-obowiazkami-a-nie-obrazaniem-mieszkancow/

Napisano
W dniu 24.04.2022 o 14:45, Czlowieksniegu napisał:

kto nie chce uznać prawdy o przyczynach katastrofy smoleńskiej, jest albo sprzymierzeńcem Putina albo tak zwanym pożytecznym idiotą

Macie w czym wybierać, tertium non datur.

  • 2 weeks later...
Napisano

Komunikat podkomisji do ponownego zbadania wypadku lotniczego (komunikat)

 - Podkomisja do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego informuje:

Szanowni Państwo,

w związku z systematycznym przekazywaniem przez niektóre media nieprawdziwych informacji dotyczących zbrodni smoleńskiej Podkomisja do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego informuje, że w dniu 11 kwietnia 2022 r. został opublikowany Raport z badania zdarzenia lotniczego z udziałem samolotu Tu 154M nr 101 z dnia 10 kwietnia 2010 r. nad lotniskiem Smoleńsk-Siewiernyj na terytorium Federacji Rosyjskiej, który zgodnie za art. 140 ust. 1, 1a, 4 oraz art.1 ust.4 Ustawy Prawo lotnicze stanowi oficjalny dokument zawierający stanowisko Państwa Polskiego.

Do zniszczenia Tu-154M 10 kwietnia 2010 r. nad Smoleńskiem doszło na skutek uprzedniej bezprawnej ingerencji zewnętrznej polegającej na spowodowaniu eksplozji w lewym skrzydle a następnie w lewej części centropłata. W wyniku tych eksplozji zostali zabici wszyscy członkowie delegacji polskiej z Panem Prezydentem Lechem Kaczyńskim oraz załoga samolotu.

Podkomisja do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego uprzejmie informuje, że ignorowanie prawdziwych przyczyn zbrodni smoleńskiej zawartych w oficjalnym stanowisku Państwa Polskiego oznacza de facto wspieranie dezinformacji strony rosyjskiej i jej wspólników, którzy po dzień dzisiejszy oskarżają Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Dowódcę Sił Powietrznych oraz polskich pilotów o odpowiedzialność za tragedię smoleńską.

Jednocześnie Podkomisja przypomina, że na stronie internetowej (link poniżej) znajduje się Raport w polskiej i angielskiej wersji językowej oraz Załączniki do Raportu.

https://podkomisjasmolensk.mon.gov.pl/pl/index.html

Z poważaniem

W imieniu Podkomisji do Ponownego Zbadania Wypadku Lotniczego

Przewodniczący

Antoni Macierewicz

https://pap-mediaroom.pl/polityka-i-spoleczenstwo/komunikat-podkomisji-do-ponownego-zbadania-wypadku-lotniczego-komunikat

 

Przyznaję- ja pogrubasiłem... I jestem dumny, że w raz z wielooooooma Polakami mam przyjemność zostać przez Człowieka z obłędem w oczach określony jako wspierający dezinformacji ze strony rosyjskiej a nawet wspólnikiem :-)

Napisano

Mniejsza o te brednie. Rozumiem, że to koniec, end, finito komisji...

Chciałbym się cieszyć, ale mam czucie, że powstanie Komisja Ogólnopolska Nadzorująca Doprowadzenie Odpowiedzialnych Niedolotu. W skrócie: KONDON

Napisano

Nowość.

Wszystko m.in. o przestępczości w 36. pułku, o fałszowaniu w nim uprawnień personelowi latającemu, o przestępczości osób z kabiny pilotów, z których 3 na 4 nie miało prawa realizować tego lotu, bo nie miało do tego kwalifikacji (mając je sfałszowane lub nieaktualne). I setki innych PiSowskich kłamstw rozpracowanych na detale.

image.thumb.jpeg.fa5322af31c114e62fb588088397d88b.jpeg

Napisano

Po ponad 12 latach od Katastrofy Smoleńskiej wydano nakaz aresztowania Wiktora Ryżenki, ówczesnego kontrolera lotów w Smoleńsku.

Jak podały Fakty RMF FM warszawski sąd wydał postanowienie o aresztowaniu rosyjskiego kontrolera lotów Wiktora Ryżenki na 30 dni.

Ponad 12 lat temu to właśnie Ryżenko był odpowiedzialnym za kontrolę lotów na lotnisku Smoleńsku, gdy doszło do katastrofy tupolewa z urzędującym wówczas prezydentem RP Lechem Kaczyńskim i łącznie blisko setką polskich obywateli na pokładzie. Wszyscy oni zginęli.

https://www.fronda.pl/a/pilne-jest-nakaz-aresztowania-kontrolera-lotow-ze-smolenska,177803.html

Napisano

bjar- Ty mi lepiej wymyśl, jaki wpływ miały działania* podmiotu lirycznego na bomby i wybuchy :-)


Chyba, że, co już dawno wiadomo, prokuratura ma centralnie pomysły Podkomisji i teraz to "tylko" potwierdza...

 

 

* nie dyskutujmy, czy poprawne, czy nie...

Napisano
W dniu 13.05.2022 o 18:33, karpik napisał:

Mniejsza o te brednie. Rozumiem, że to koniec, end, finito komisji...

Chciałbym się cieszyć, ale mam czucie, że powstanie Komisja Ogólnopolska Nadzorująca Doprowadzenie Odpowiedzialnych Niedolotu. W skrócie: KONDON

Czyli bingo 😅

Napisano
W dniu 19.05.2022 o 21:33, Spirit of Warsaw napisał:

...kto i jak przeciął przewody hamulcowe w samochodzie por. Artura Wosztyla?

Należałoby podać informację, jaki podmiot uprawniony do analiz technicznych dla policji stwierdził, jakoby w samochodzie Artura Wosztyla doszło do intencjonalnego „przecięcia przewodów hamulcowych” dokonanego ludzką ręką i narzędziem?

Czy analizę – z takim właśnie rzekomym orzeczeniem – sporządził Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dr. Jana Sehna, czy może Centrum Ekspertyz Kryminalistycznych? A może eksperci Polskiego Towarzystwa Kryminalistycznego wskazali policji jakiś inny podmiot zdolny do takiej analizy technicznej?

Przy takim stwierdzeniu należałoby podać sygnaturę akt sprawy rzekomego „przecięcia przewodów hamulcowych” w samochodzie Artura Wosztyla, ponieważ jest to prosta informacja z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej. W tej informacji nie zawiera się nic z zakresu danych wrażliwych, ani też żadna z czterech obowiązujących w Polsce klauzul tajności. Żadna z tych klauzul nie ma zastosowania do katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem, więc tym bardziej nie może mieć zastosowania do „przecięcia przewodów hamulcowych” w samochodzie osoby prywatnej.

Napisano

Spirit...

"Á propos – na co zmarł red. G. Hołdanowicz?"

Nie, że mnie to specjalnie interesuje, codziennie umiera -dziesiąt czy -set osób, znanych, mniej znanych, nieznanych...


Ale w przypadku Hołdanowicza pada hasło-klucz "po długiej chorobie", co zazwyczaj oznacza nowotwór lub podobne...
 

Nie bardzo wiem, na marginesie, czy i jaki związek śmierci Hołdanowicza chciałbyś widzieć z katastrofą smoleńską...

 

 

Napisano
23 godziny temu, Jedburgh_Ops napisał:

Należałoby podać informację, jaki podmiot uprawniony do analiz technicznych dla policji stwierdził, jakoby w samochodzie Artura Wosztyla doszło do intencjonalnego „przecięcia przewodów hamulcowych” dokonanego ludzką ręką i narzędziem?

Czy analizę – z takim właśnie rzekomym orzeczeniem – sporządził Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dr. Jana Sehna, czy może Centrum Ekspertyz Kryminalistycznych? A może eksperci Polskiego Towarzystwa Kryminalistycznego wskazali policji jakiś inny podmiot zdolny do takiej analizy technicznej?

Przy takim stwierdzeniu należałoby podać sygnaturę akt sprawy rzekomego „przecięcia przewodów hamulcowych” w samochodzie Artura Wosztyla, ponieważ jest to prosta informacja z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej. W tej informacji nie zawiera się nic z zakresu danych wrażliwych, ani też żadna z czterech obowiązujących w Polsce klauzul tajności. Żadna z tych klauzul nie ma zastosowania do katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem, więc tym bardziej nie może mieć zastosowania do „przecięcia przewodów hamulcowych” w samochodzie osoby prywatnej.

Widzę, że za bardzo wygórowane prośby zgłosiłem i nie jest możliwe podanie najprostszej informacji, który krajowy podmiot naukowy uprawniony do badań kryminalistycznych dla policji i wymiaru sprawiedliwości orzekł, jakoby w samochodzie Artura Wosztyla ktoś „przeciął przewody hamulcowe”.

Skoro to za trudne to chętnie pomogę. „Instytutem naukowym”, który orzekł, że w samochodzie Artura Wosztyla „przecięto przewody hamulcowe” jest niezalezna.pl. Tę „analizę naukową” podchwyciły kolejne „instytuty naukowe” – Gazeta Polska, wpolityce.pl oraz TV Republika. Proweniencja (także umysłowa) tych „instytutów naukowych” wiadoma.

Taki jest początek i taki jest zarazem finał baśni o poszukiwaniu czarnego luda, który „przeciął przewody hamulcowe” w samochodzie pilota Artura Wosztyla. Pilota, który z ziemi namawiał pilotów Tu-154M do lądowania w Smoleńsku, mimo że jest rzeczą praktycznie niemożliwą., aby nie wiedział, iż piloci ci nie mieli kwalifikacji do zrealizowania tego lotu, ani do lądowania w warunkach panujących w Smoleńsku, ani że nie wiedział o przestępczej działalności w 36. specpułku i fałszowaniu w nim uprawnień lotniczych. A najprawdopodobniej nie mógł też nie wiedzieć, że obaj piloci Tu-154M również byli częścią przestępczej działalności w pułku odbierając w nim uprawnienia im nienależne i wykonując loty, do których nie mieli wyszkolenia i kwalifikacji.

Napisano

Kot Prezesa* podobno ustalił, że przewody hamulcowe przecięli ludzie Tuska*

* Aby nie było, to te osobniki zupełnie nie są z mojej bajki, pozostali tyż...

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie