Skocz do zawartości

75 proc. caracali uziemionych, bo naprawy zbyt drogie


les05

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
S.of W. napisał:
@ balans
cyt. "radosny kapitalizm, mówisz,
- raczej kapitalizm kumoterski."

W praktyce to bardziej pasuje określenie kapitalizm latynoamerykański", bo podobne są jego skutki dla większości obywateli. Acz na samym początku wielu uwierzyło, że wystarczy za pożyczone pieniądze przywieść z Berlina ciężarówkę spirytusu, a następnie w ten sposób zarobione pieniądze ulokować na Giełdzie, gdzie będą zarabiały w skali roku te 1000% i zapanuje powszechny dobrobyt, bo resztę załatwi iewidzialna ręka rynku"...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś spadł Mig 29. Idąc tokiem myślowym Pana AM powinniśmy wszystkie uziemić a potem zezłomować i czekać na wypadek F 16 aby to samo uczynić z resztą. A kasiorę przeznaczyć na zwiadowcze latawce - tylko trzeba długi i mocny kordonek kupić aby latawiec nie uciekł na stronę wroga bo by się wydało jak działa nasza nowa Wunderwaffe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry artykuł. Ciekawym jak kształtują się ceny zakupu agregatów do Migów przez wielokrotnych pośredników i to w dodatku iezbyt legalnie". Obawiam się że dla Francuzów zbyt Drogie remonty " Caracali okazały by się możliwe całkiem tanie przy utrzymaniu u nas w stanie lotnym tych Migów, co nie znaczy że trzeba z nich rezygnować. Po prostu każdy sprzęt wysokospecjalizowany jest kosztowny w utrzymaniu , i niezależnie czy jest to samolot , czołg czy okręt. Tyle że sprzęt w normalnych krajach wymienia się po resursie maks 30 letnim. Potem to jedynie maszyna szkolna lub najwyżej tyłowa. Częstym też jest koszt i opłacalność remontu i modernizacji takiej maszyny który to remont to często praktycznie 20-30 % zakupu nowej maszyny a mamy nadal stary strukturalnie sprzęt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ balans

Tak jest. Wypadek pokazuje, na co może liczyć lotnik SPRP w godzinie W. 8 km od własnego lotniska znajdują gościa leśnicy, a nie system ratowniczy WP. Kompromitacja. W powietrzu wisi nad zdarzeniem śmigłowiec LPR, ale nie śmigłowiec WP. Rewelacja.

Widelcowy wiceMON nadal niech chrzani do spółki ze swoim szefem, że w WP śmigłowce mają dziesięciorzędne znaczenie".

Pisowska szumowina jest lepsza w wykańczaniu WP niż potencjalny najeźdźca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do rozbitego w tym roku SW-4 doleciał śmigłowiec LPR, bo wojskowy SAR bidulek „nie miał warunków” do startu.

Teraz nad rozbitym Migiem wisi śmigłowiec LPR, bo wojskowy SAR bidulek „nie miał warunków” do startu.

Dla bandy Macierewicz & Kownacki Company przyszła wojna musi się toczyć w luksusowych warunkach VFR. O IFR ci osobnicy nie słyszeli, ale z drugiej strony po co mieliby słyszeć? Przecież śmigłowce to dla WP „dziesięciorzędna” sprawa według widelcowego bałwana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
No to powoli rusza lawina.... http://wiadomosci.wp.pl/caracale-francuski-koncern-airbus-helicopters-pozwie-polske-za-smiglowce-6204007356851841a


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 09:19 31-12-2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
gie-burza rozpętana przez znafców". Wnioski jakie Francuzi wyciągnęli z ostatnich lat są zgodne z tym jak my sobie wyobrażaliśmy eksploatację śmigłowców kupionych" w 2015. Niestety my" postanowiliśmy iść (częściowo) śladami Francuzów tj kupić parę sztuk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie