jotes Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 Kolor nie jest plastikowy. Tak je malowano w Finlandii.
polsmol Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Zabieranie tego typu sprzętu na parady to oczywiście pomyłka, ale doprowadzenie go do stanu jezdnego z maksymalnym wykorzystaniem oryginalnych podzespołów to chyba trochę inna sytuacja.
sil3nt Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Humber A właściwie to dlaczego na Stuga w Poznaniu (tzn góra z pierwszego rwania 2006)w tej chwili pada mokry śnieg? Już sporo zardzewiał - czy to znaczy że piaskujemy raz jeszcze? Szkoda - dziwna strategia bo jak wiadomo: no roof no future.PozdrawiamOdpowiedź na te i inne pytania znajdziecie w najnowszym artykule majora Tomasza Szulejko na http://www.sturmgeschutziv.pl/
Cronos Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 I Polsmol dobrze to podsumował. Wątpię żeby w zamierzeniach rekonstruktorów było używanie tego stuga przy byle paradach czy w Darłowie, ani wożenie turystów za pare groszy. Samo to ze parę razy w roku czołg zostanie uruchomiony i pokazany szerszej publiczności pozwoli go zachować w takim stanie na naprawde długo.
jc1234 Napisano 4 Luty 2009 Autor Napisano 4 Luty 2009 Wieża Panowie jest pod dachem" parę detali jest jeszcze przy niej do poprawienia. Armata już wyjechałana zewnętrzny. Na pewno całość będzie jeszcze raz piaskowana. Potem nastapi wstępny montaż -zapewne jeszcze bez armaty- zdjęcie,montaż z armatą i montaż całości. Każdy sprzęt jak stoi to niszczeje. Nie po to teraz go Koledzy remontuja aby potem go postawić w krzaki".Powinien pare razy do roku wyjechać. Nie mi decydować o tym gdzie i na jakie imprezy powinien jeździć. Znając życie i polskie realia po wyremontowaniu znajdzie sie kilku właścicieli" i dysponentów. Jak Reytan w bramie sie nie położę, ale jako ten zawsze marudzący" przewiduje że kłopoty ze Stugiem dopiero przed nami.Obym się tym razem mylił. Jacek
jc1234 Napisano 10 Luty 2009 Autor Napisano 10 Luty 2009 Poprawiliśmy na baszcie to co wymagało -naszym zdaniem - poprawy. Uzupełniliśmy braki. Po wypiaskowaniu została pomalowana podkładem. Jest juz na swoim miejscu. Dopasowaliśmy wszystkie śruby mocujące. Została dopasowana,zespawana głowica i łapa mocująca silnika. Pomału można myśleć o montażu.Nowe zdjęcia i opis na naszej stronie o Stug-u. Jacek
greg1 Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 Wczoraj na WTK pokzaywali filmik z remontu, całkiem, całkiem, fajnie to wyglądało.
lefa Napisano 10 Luty 2009 Napisano 10 Luty 2009 Czyli baszta już na miejscu?Można prosic o zdjęcia?Na stronie remontu brak o tym informacji.
pomsee Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Reportaż o remoncie Stuga:http://www.mmpoznan.pl/3221/2009/1/30/dzialo-stug-bedzie-jak-nowe--foto?districtChanged=true
lefa Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Reportaż o remoncie sztuga.http://www.sturmgeschutziv.pl/component/content/article/1-latest-news/80-stug-iv-scalenie-w-jedn-bry-
jc1234 Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 No i pomału nadchodzi taki czas że nasze najlepsze chęci nic tu nie pomogą. Bez brakujących części lub środków na ich zakup staniemy z remontem. Co można było jest juz zrobione. Koledzy założą resztę wyposażenia i na tym koniec. Nie kompletny silnik przyjedzie do Muzeum i będzie czekał na lepsze czasy. Brak kasy. Może pomoga Ci co zawsze mieli tyle do powiedzenia ? Jacek
jc1234 Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 Do silnika: iskrownikfiltr paliwa pompa paliwa gaźnikJeżeli ktoś ma chęć pomóc w tym temacie to zapraszamy. Jeżeli ktoś ma cześci i chce je oddać: bierzemy. Jeżeli ktoś ma gotówke to będziemy kontaktować ze sprzedającymi. Nie weźmiemy gotówki-prosimy o darowizny rzeczowe.Jacek
tomignac Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 podaj nazwy producenta i jakieś dane tych części, będzie łatwiej znaleźć .Pozdrawiam
Mirosław Jastrzebski Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Panie JackuJa i kilka innych osób obserwujących niniejszy wątek nie jest świadoma wysokości rynkowych cen części, o których wspomniał Pan powyżej. Proszę je przedstawić. Być może do zakupu jednej części będzie konieczna ściepa" kilku osób.
jc1234 Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 Nie mamy tak dokładnej dokumentacji na silnik. Może ktoś na forum może pomóc ? Nie chcę sie wymądrzać , a o pomyłke łatwo. Może ktoś juz naprawiał Maybacha i ma metodę jak obejść oryginalne części ? Nie ma- niestety- sklepu z takimi cześciami. Poszukamy tych elemntów i wtedy jeżeli będą chętni do sponsorowania zakupu podamy juz dokładne dane. Jacek
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.