Skocz do zawartości

Remont Stug IV -Grzegorzew


jc1234

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukujemy odpady z wałków żeliwnych ( materiał na koła pasowe):
fi 165 x dł.85
fi 200 x dł.100
fi 220 x dł.160
Mam oferte z odlewni ale tam najmniejsza dł. produkcyjna to 0.5 mb. Cena za kg. 8zł. Trochę za duża cena i za dużo odpadu". Może ktoś ma i mu przeszkadza.

jc1234@wp.pl
503492135

Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 389
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
2-3 miesiące temu był gażnik do IV na alledrogo. dałem wtedy link ale bez echa więc nie wiem czy zwrócono na niego uwagę .http://www.allegro.pl/item402975007_gaznik_do_pz_iv_solex_40_jff_2_do_maybacha_hl120.html . teraz trzeba by poprosić allegro aby otworzyło archiwum i powiedziało kto wystawiał ten gażnik . wiem że nie był tani i nikt go nie kupił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xantos dlatego napisałem że trzeba się zwrócić bezpośrednio do dyrekcji allegro. Chyba że ktoś zna kto wystawił ten gaźnik. Herrus wydaje mi się że dać niecałe 200 euro za gaźnik do IV to nie przegięcie. Obecnie do średniej klasy osobówek reflektor kosztuje czasem ponad 1000 zł a jest obecnie produkowany. Co do solexa do IV raczej do dziś go nie produkują i cena za granicą napewno osiągnie zdecydowanie wyższą cenę. Ale pytanie czy ten Stug ma działać czy stać i czekać na podarunek za friko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko z tego tygodnia :
1000,00zł na gaźnik
3000,00 na żeliwo
200,00zł na naprawę wału
50,00zł na sprężyny do błotników
100,00zł na sprężyny potrzymujące klapy na wlotach powietrza
150,00zł na dorabiane śruby
200,00zł dorobienie zawiasów do płyt na silniku
itd. itp.
Panowie zejdzie na ziemie i przestańcie pieprzyć. Panowie skąd na to brać ? Czy ja nie mam komu dać tych pieniędzy ? Czy ten Stug jest mój ? Niech stoi i gnije.

Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tendrzak a kto mówi że się nic nie kupuje? i ktoś na coś liczy za friko? Ile kasy dałeś na Stuga,?? Zadaj sobie to pytanie. ;) a 200Eur to może teraz ale wtedy było koło 300 a to przegięcie, można taniej tym bardziej że wtedy to koleś wypłynął a fali" wysypu części do IVrki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tendrzak, zauważ że części nagle wypłynęły w trakcie jaki i tuż po wyciągnięciu Stuga z rzeczki. Wiadomo było od początku że będzie remontowany i części będą potrzebne.Raczej w takich momentach powinno się odczekać a nie kupować odrazu jak coś się pojawi na wolnym rynku. Łatwo wtedy przepłacić jak jest popyt na części. Co do cen to są takie ile jest ktoś w stanie zapłacić...takie prawo rynku :)
Dziekuję Wszystkim, którzy wspomogli remont.
Pozdro
Heruss


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora pomsee 12:22 19-02-2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempo prac nie maleje. Ekipa próbuje do maksimum wykorzystać dobry czas. Świerze zdjęcia pojawią się na stronie Stug-a tylko nam informatyk wyzdrowieje. Jestem juz tego absolutnie pewny że załoginiemieckich sprzętów były dobierane wg. wzrostu i gabarytów.
Kierowca ( nie ubliżając nikomu) to musiał być kurdupel. W moim przypadku wciskanie się na jego miejsce przypomina wciskanie za dużego korka w małą butelkę. Nastepnym razem wyciągnę sobie coś o dużym włazie.
Akagi już wiem dla czego robisz tylko pewne sprzęty.

Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akagi już wiem dla czego robisz tylko pewne sprzęty."

hahahahaha, no cóż jak się nie ma co się lubi to się lubi to co się ma. A tym przypadku buduje.

Jacek, M.K. obiecał nieco części do Stuga. Może warto poczekać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działo już zamontowane, a na zdjęciu widać coś jakby podstawę działa leżącą na palecie. Czyżby były dwie? A jeśli już mowa o malowaniu, to czy podjęto ostateczną decyzję co do schematu kamuflażu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa działa należy do innego wozu-STUG-a III. Czy podjęto ostateczna decyzje na temat malowania ? Nie wiem. Marian chce założyć gąsienice więc musiał pomalować podkład pod kamuflarz.

Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pojazd nie był pojazdem zbudowanym z nowych elementów. W wielu miejscach -dla Was nie widocznych - pojawiły sie elementy naprawiane, dospawywane, lub ordynarnie odcięte. Ten wóz był prznaczony do walki. Koło pióra" im latało czy widać będzie to że ktoś coś naprawił lub byle jak dospawał.
Te nasze otwory- w porównaniu z innymi które są- ani wozu nie szpecą ani go niezniekształcają. Gdyby był to jedyny mankament tego działa to bym sie tym może i przejmował.

Jacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę, patrząc na tą podstawę działa od stuga III, że może ci koledzy, u których leżą całkiem spore fragmenty takiego pojazdu, przekazaliby je komuś kto potrafi składać i zadbać o takie rzeczy i byłoby pięknie i ładnie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda coraz lepiej, a dlaczego malujecie (sand farbą) również gumowe bandaże kół? Czarne wyglądaja lepiej. Wiem że na froncie tak malowano, ale dzisiaj w czasie pokoju?
zresztą niepotrzebnie pytam, juz po kilku jazdach to niemiecka guma się wykruszy - i wszystkie koła do gumolepa.
A teraz serio, macie już tak wielkie osiągnięcia, że wcale nie musicie się śpieszyć, nic nie musi być w kwietniu. Nastepny remont nie prędko, a przecież będą kolejne sprzęty" do roboty. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie