fala Napisano 13 Kwiecień Napisano 13 Kwiecień 10 godzin temu, Jedburgh_Ops napisał: Od dekad nie mogę się nadziwić, kto to shit kupuje. The analysis found R44s had 1.6 deadly accidents per 100,000 hours flown — a rate nearly 50% higher than other civilian aircraft tracked in The Times' report. Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie. Cytuj
Jedburgh_Ops Napisano 13 Kwiecień Napisano 13 Kwiecień (edytowane) 20 minut temu, fala napisał: Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie. No i bardzo słusznie. Ja też za chińskiego boga nie wsiadłbym do tego. Przeżyłem autorotację w słowackim Hughesie 269 (ale nie w sytuacji awaryjnej, tylko treningowo) i prędzej temu małemu śmiglakowi bym zaufał niż tym R22 i R44. W Polsce nawet multimilionerzy to shit kupują, mimo że byłoby ich stać na porządne śmigłowce. Nie rozumiem tego i nawet nie zamierzam starać się zrozumieć. Edytowane 13 Kwiecień przez Jedburgh_Ops Cytuj
karpik Napisano 26 Kwiecień Napisano 26 Kwiecień https://eurosport.tvn24.pl/akrobatyka-lotnicza/slynny-pilot-rob-holland-zginal-w-katastrofie-przed-zawodami_sto23176654/story.shtml Cytuj
Woodhaven Napisano 6 Maj Napisano 6 Maj Kolizja w powietrzu podczas pokazu Frecce Tricolori. Trzy lub dwa samoloty … na szczęście piloci przeżyli, choć niektórzy odnieśli obrażenia niezagrażające życiu Cytuj
pawel_breslau Napisano 7 Maj Napisano 7 Maj https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/finski-mysliwiec-rozbil-sie-pod-rovaniemi/xtv1w13 Cytuj
Woodhaven Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu Grumman TBM-3 Avenger, N420GP, doznał poważnych uszkodzeń podczas wypadku na lotnisku Terre Haute-Hulman Field (HUF/KHUF), Terre Haute, Indiana. Pierwszy pilot doznał nieokreślonych obrażeń, a drugi pilot doznał drobnych obrażeń. https://asn.flightsafety.org/wikibase/511768 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.