Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
10 godzin temu, Jedburgh_Ops napisał:

Od dekad nie mogę się nadziwić, kto to shit kupuje.

The analysis found R44s had 1.6 deadly accidents per 100,000 hours flown — a rate nearly 50% higher than other civilian aircraft tracked in The Times' report.
 

Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie.

Napisano (edytowane)
20 minut temu, fala napisał:

Miałem okazję tym się przelecieć , nigdy więcej choćby mi płacili krocie.

No i bardzo słusznie.

Ja też za chińskiego boga nie wsiadłbym do tego. Przeżyłem autorotację w słowackim Hughesie 269 (ale nie w sytuacji awaryjnej, tylko treningowo) i prędzej temu małemu śmiglakowi bym zaufał niż tym R22 i R44. W Polsce nawet multimilionerzy to shit kupują, mimo że byłoby ich stać na porządne śmigłowce. Nie rozumiem tego i nawet nie zamierzam starać się zrozumieć.

Edytowane przez Jedburgh_Ops
Napisano

Kolizja w powietrzu podczas pokazu Frecce Tricolori. Trzy lub dwa samoloty … na szczęście piloci przeżyli, choć niektórzy odnieśli obrażenia niezagrażające życiu

collisione-in-volo-tra-tre-aerei-delle-frecce-tricolori-uno-dei-piloti-e-stato-trasportato-in-ospedale.webp

Napisano
59 minut temu, bodziu000000 napisał:

Piękny debil ten pilot, naprawdę piękny.

W szkole pilotów śmigłowcowych, w której pracowałem, a w której wykładowcami i egzaminatorami byli piloci doświadczalni Aérospatiale i Eurocoptera nie zdałby egzaminu nawet z budowy płatowca śmigłowcowego.

  • 2 weeks later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie