Tyr Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Inteligentny i zorientowany w temacie zrozumie... A tobie chyba trzeba w obrazkach wszystko wyjaśniać. Cytuj
fala Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Podstawowe pytanie, czytałeś raport PKBWL? czy zbyt nudne i poszedłeś na skróty korzystając z twórczości pacjenta, trotyla i innych? Cytuj
les05 Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Fragment wypowiedzi kpt W.Jedynaka na temat różnic w procedurach w lotnictwie cywilnym i wojskowym.Jedynak nie jest z mojej bajki, to raczej wasz guru jeśli chodzi o Smoleńsk. Tekst jest prosty, więc nawet zagraniczne gamonie powinni zrozumieć. Chociaż pewności nie ma,zaczadzenie robi swoje.W lotnictwie cywilnym przepisy stanowią, że jeżeli pogoda w trakcie lądowania jest niesprzyjająca, pilot nie może podejść dalej niż do zewnętrznego markera lub do wysokości tysiąca stóp. Jeżeli nie nastąpi istotna poprawa warunków atmosferycznych, załoga nie może decydować o tym, czy będzie lądować. To jest bardzo istotna różnica – zauważa. Zapytany, czy w przypadku lotów wojskowych procedury zezwalają na podjęcie większego ryzyka, odpowiada: „W wojsku margines bezpieczeństwa jest po prostu nieco mniejszy". Cytuj
carabus Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 no i co z tego wynika??? zacytowałeś fajnie i co dalej??? konkluzja jakaś??? Cytuj
Czlowieksniegu Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 ...załoga nie może decydować o tym, czy będzie lądować..."Tu-tka próbowała lądować.Oznacza to, że wieża, czy ktokolwiek inny- uprawniony, wydał pozwolenie? Mamy na to białko?PS To po co te bomby z wypełnionych wodorem parówek, skoro wystarczyło wieżę przygotować odpowiednio?Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 18:45 25-05-2018 Cytuj
fala Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 lesO5, pamiętaj kogo wiózł, zapoznaj się z instrukcją HEAD. Cytuj
Tyr Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 fala, boer, cairo1 wykwity twojej wiedzy i intelektu";) jedynie działają na korzyść adwersarzy:) Pisz jak najwięcej:) Cytuj
Czlowieksniegu Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Tyr- ale, czy moje pytanie do Les nie miało uzasadnienia i nie było na miejscu? Cytuj
fala Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Znowu coś tyrdolisz, jak brak argumentów to zaczyna się rzucanie odchodami. Cytuj
Czlowieksniegu Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Tyr (172 / 0) 2018-05-25 21:19:15jak dla mnie próba podejścia"Ale, że co?Biorę pod włos Les, czy że Tutka próbowała podejść? Cytuj
fala Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Yety, z tą załogą ten samolot nie miał prawa wystartować,Błasik zgwałcił" Protasiewicza ,ten się ugioł ale o gotowości do lotu zameldował generał ,a nie dowódca załogi.Dobra , start się udał lecą.Dostają komunikat o stanie pogody na Siewiernym, decydują zrobić podejście jak nie da rady to odlatują, dobra niech lecą.Robią podejście, na 120 metrach Protasiewicz nie widzi ziemi i co powinien zrobić? Powinien przerwać manewr i odejść na drugi krąg,a co zrobił to wszyscy wiemy.A teraz znaffcy próbują wmówić że rosjanie wykopali albo dól, albo podnieśli ziemię, albo magnesami ściągnęli samolot na ziemię,albo zrobili mgłę,bo chyba wybuchy już im chyba z łepetyn wywietrzały bo coś nie odświeżają tej fantazji. Cytuj
Tyr Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 jak wynika ze stenogramów i zeznań świadków (w tym kontrolerów z lotniska Smoleńsk-Siewiernyj) samolot wykonywał jedno próbne podejście do lądowania, uzgodnione, a nawet wręcz zalecone przez wieżę. Cytuj
Czlowieksniegu Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Tyr (173 / 0) 2018-05-25 21:41:04jak wynika ze stenogramów i zeznań świadków (w tym kontrolerów z lotniska Smoleńsk-Siewiernyj) samolot wykonywał jedno próbne podejście do lądowania, uzgodnione, a nawet wręcz zalecone przez wieżę"I wtedy było to kabum czy wcześniej? Czyli trotyl, wodór, parówki...Czy też przyziemił przy kolejnym podejściu?Czy przy tym siłą (?) narzuconym przez wieżę próbnym?Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 21:49 25-05-2018 Cytuj
balans Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Wieża nie zalecała mu zejścia poniżej 120 metrów, tylko osoba będąca w kabinie. Jakim prawem zresztą ktoś się ciągle przez tą kabinę przewijał? To tylko w Bolandii jest możliwe, że loty HEAD tak wyglądają!Bezpośrednio winni tej katastrofy - sami sobie zgotowali ten los. Szkoda tylko, że pociągnęli za sobą tyle niewinnych ofiar.Pośrednio winni - czyli ci, którzy przez 20 lat demontowali polską armię, w tym spec-pułk, mają się w większości dobrze... Cytuj
les05 Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Jak już wielokrotnie pisałem z ostatecznym rozstrzygnięciem tego co stało się pod Smoleńskiem należy poczekać do zakończenia badań laboratoryjnych próbek pobranych z samolotu i oceny komisji powołanej przez prokuraturę. Raporty Anodiny i Milera mnie nie przekonują, jedni jak i drudzy mieli powody by zrzucić wszystko na pilotów, pijanego Błasika czy PLK. Ja mam czas mogę poczekać. Cytuj
les05 Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Jeśli się chce to można. Zidentyfikowano właśnie rosyjskiego oficera kierującego akcją zestrzelenia Boeinga Malezji Airlines Flight 17 (MH17).http://www.bellingcat.com/news/uk-and-europe/2018/05/25/mh17-russian-gru-commander-orion-identified-oleg-ivannikov/ Cytuj
fala Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 Nom, z tym że nikt cyrku nie robił, a co wogóle mają te dwie katastrofy ze sobą wspólnego aby MH17 jeszcze tu wkręcać? Cytuj
balans Napisano 25 Maj 2018 Napisano 25 Maj 2018 les05: Jeśli się chce to można. Zidentyfikowano właśnie rosyjskiego oficera kierującego akcją zestrzelenia Boeinga Malezji Airlines Flight 17 (MH17)."Po odciskach palców go zidentyfikowali?!Swoją drogą to Bellingcat" jest jeszcze bardziej wiarygodny" niż ten pajac od parówek. Ciekawe kto im płaci za te pomyje - CIA czy Mossad? Cytuj
Woodhaven Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 W wojsku margines bezpieczeństwa jest po prostu nieco mniejszy".Przestań bredzić jak nie masz najmniejszego pojecie o lotnictwie.Jedynym wyznacznikiem są aktualne uprawnienia pilota.Starzy piloci z 36 SPLT którzy odeszli w wyniku protestu byli o wiele lepiej wyszkoleni np. W. Jerzyna miał minima 60/0,5.Winę za spowodowanie katastrofy ponosi Protasiewicz ( przekroczenie uprawnień ), współwinnym katastrofy jest Błasik ( nieprawidłowości w zakresie szkolenia załóg ) któremu bezpośrednio podlegał 36 SPLT. Cytuj
Tyr Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 a co powiesz o tym, że samolot był w czasie próbnego podchodzenia 4 metry poniżej pasa i co powiesz o rozstawieniu PAR? Cytuj
les05 Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 balans (4659 / 63)2018-05-26 00:06:22Daktyloskopia to metoda z XIX w. dziś mamy XXI w. i metody bardziej nowoczesne i równie skuteczne.Dla Ciebie największą wiarygodność ma Anodina z zespołem?Co tam Bellingcat - agenci Mossadu. Co tam Frank TaylorRobert BenzonDick MarquiseWiesław BiniendaGoong Chen Andreas FarkasKazimierz NowaczykJames ThurmanJurgen RothJohn SchindlerPhilip MorrisWacław BerczyńskiGlenn A. JørgensenSoraya McClungTheodore Postolsą dla Ciebie specjalistami od parówek? Dlaczego? Bo nie mają rosyjskiej rekomendacji? Cytuj
Czlowieksniegu Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 Les- nie wiem, jak Balans, ale ja po prostu* szukam sensownego związku między obciążaniem wieży, która, podobnież, o warunkach nie poinformowała z wybuchem, na który po roku (?) badań przez renomowane zagraniczne laboratoria, ani śladu dowodu nie ma.* ale się, przecież nie znam..PS Przywołane przez ciebie autorytety Podkomisji:Kazimierz Nowaczyk Dowodził też, że samolot przeleciał nad drzewem. A w ogóle eksplozje były dwie i pierwsza miała miejsce właśnie przed brzozą."Wiesław Binienda Prof. Wiesław Binienda stwierdził w rozmowie z TVP Info, że na lewym skrzydle prezydenckiego tupolewa znajdował się ładunek wybuchowy, który spowodował detonację."Jurgen Roth Jak twierdził, w Smoleńsku doszło do zamachu z użyciem ładunków wybuchowych. Przeprowadzić go mieli członkowie FSB z delegatury w Połtawie (dowodzić rzekomo generał rosyjskich służb specjalnych Jurij D.). Co więcej, zabójstwo polskiego prezydenta i 95 innych osób miał zlecić wysoki rangą polski polityk."Glenn A. Jørgensen... którego choćby oficjalny życiorys jest odrobinę" inny. Ciekawy może być jego związek ze Stankiewicz, która swego czasu twierdziła, że Rotha nie zabił nowotwór, ale... wrodzy agenci.kilka z pozostałych nazwisk faktycznie jest z lotnictwem i badaniem katastrof mocno związanych, ale co chcą znaleźć, jeśli nie ma (?) jeszcze wyników z badań laboratoryjnych, a np Goong Chen otwarcie mówi, że miejsce katastrofy nie ma już znaczenia i wrak jest potrzebny, a dokładnie szczegółowe rozmieszczenie szczątków maszyny Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 12:02 26-05-2018 Cytuj
balans Napisano 26 Maj 2018 Napisano 26 Maj 2018 Widać tu wyraźnie, że Religia smoleńska poczyniła wielkie spustoszenie w społeczeństwie - vide lista ekspertów" przedstawiona przez les05. Ekspertów, którzy w życiu NIGDY nie badali żadnej katastrofy lotniczej!Nie pozostaje nic innego, jak za kilka lat, gdy będzie może trochę normalniej - wydać te kilkanaście mln $ i zaprosić do neutralnej komisji najlepszych i najbardziej doświadczonych PRAWDZIWYCH ekspertów lotniczych z takich państw jak: USA, Kanada, Brazylia, Wlk. Brytania, Francja, RFN, Szwajcaria, RPA, Australia, Nowa Zelandia i jeszcze kilku innych. Wtedy raz na zawsze skończy się religia smoleńska, która czyni spustoszenie w naszym kraju. Acz zdaję sobie sprawę z tego, że i taka komisja nie przekona wyznawców Sekty smoleńskiej - takich, których tu na forum reprezentują: Les05 i Tyr. Bo ludzi, którzy dali się raz opętać przez jakąś SEKTĘ, nic już nie przekona. Są jak te ćmy lgnące do ognia... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.