macvsog Napisano 7 Grudzień 2017 Autor Napisano 7 Grudzień 2017 Zbliża się weekend a tu na polskim rynku pojawia się oferta dla fanów polskich skrzydeł, którzy cenią szlachetny smak:http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=23961
Czlowieksniegu Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 I Reduta Dobrego Imienia nic?Dla mnie to mocne przegięcie...
Czlowieksniegu Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Jest dla mnie pewna różnica, między np Szopenem* czy J. III Sobieskim, a bohaterami wbrew pozorom niedawnej wojny. Zwłaszcza, że 44 lotników nie wróciło do bazy....PS Dobrze, że godła Dywizjonu nie wkleili na flaszkę...* którego fanatycznymi wielbicielami i tak są JapończycyPost został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 16:46 07-12-2017
Jedburgh_Ops Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 Głupota, chamstwo, prostactwo, kulturowe zdziczenie, po prosu prymitywizm. Taki sam, jak w przypadku reklamy wódki Żytniej Extra przy użyciu frazy „Janek Wiśniewski padł”. Bydło z agencji reklamowych, nic więcej. Bydło od Żytniej na szczęście wyleciało z roboty w trybie natychmiastowym, ale ta hołota z branży reklamowej jest nienaprawialna.Od biedy można by jeszcze zrozumieć nazwę wódki „Messerschmitt” w myśl polskiego powiedzonka „nawalony jak Messerschmitt”. Ale i to nie skończyłoby się bez procesu, bo zapewne rodzina Willyꞌego Messerschmitta by go wytoczyła.
Jedburgh_Ops Napisano 7 Grudzień 2017 Napisano 7 Grudzień 2017 PS.Reklamując tę wódkę Altair złamał prawo.
beaviso Napisano 8 Grudzień 2017 Napisano 8 Grudzień 2017 Stronę Altair odwiedzam bardzo często i, jak wczoraj zobaczyłem ten artykuł-reklamę, to stwierdziłem, że nic mnie już na tym świecie nie zdziwi - choć tym razem było blisko. I ten cały bełkot marketingowy stworzony do ulokowania produktu... Żenujące.M.
losiu2 Napisano 8 Grudzień 2017 Napisano 8 Grudzień 2017 Jak już to powinni uhonorować jakiś bombowy dywizjon. Jak już się nabombić.. Chyba że będzie się nawalonym jak messerschmitt".
fala Napisano 8 Grudzień 2017 Napisano 8 Grudzień 2017 W marcu już anonsowałem że będzie problem..: figury (pozornie) niemożliwe... vol. 3 fala (543 / 19)2017-03-26 17:17:00
Spirit of Warsaw Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 Tomasz M. Hypki ps. „Expert” znany też jako „Złotówa”Wciąż podkreślam, że katastrofa smoleńska jest najlepiej wyjaśnioną w dziejach światowego lotnictwa"
Czlowieksniegu Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 Spirit of Warsaw (1114 / 25) 2017-12-09 11:34:25???
Jedburgh_Ops Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 „Pecunia non olet” – motto Altairu. Kto zna tę firmę i obserwuje ją od dekad ten o tym wie. Kto daje reklamę lub artykuł sponsorowany, który jest w Altairze zakamuflowany bez oznaczenia go – ten ma lobbing i reklamę zapewnione na łamach czasopism tego wydawnictwa.Mnie też kiedyś Altair wrobił w napisanie artykułu, który okazał się zakamuflowanym artykułem sponsorowanym, oczywiście nieoznaczonym. A było to w okresie pewnego newralgicznego przetargu na sprzęt wojskowy dla Polski. Po jakimś czasie mój przyjaciel ś.p. Grzegorz Hołdanowicz z niesmakiem powiedział mi, w co mnie wrobiono w Altairze, bo ja pisałem artykuł normalny i w dobrej wierze, nie mając pojęcia, do czego posłuży. Na dodatek nigdy mi nie zapłacono za ten artykuł. Taka jest etyka medialna i biznesowa Altairu.Przypominam, że takich numerów robić nie wolno. UOKiK nakłada kary na wydawców za zakamuflowane artykuły sponsorowane.Jak działa motto „pecunia non olet” to wystarczy spojrzeć na zachowania Altairu wówczas, gdy trwał w Polsce przetarg na wielozadaniowy samolot bojowy oraz na śmigłowiec dla LPR. Można by o tym książkę napisać.A teraz swoim alkoholowym artykułem (w medium lotniczym, gdzie podwójnie to jest niemoralne) Altair złamał „Ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi”. Zakazuje ona reklamy i każdej innej formy lokowania produktu alkoholowego o zwartości alkoholu wyższej niż w piwie w: internecie, telewizji, radiu, prasie, na plakatach, w kinowych blokach reklamowych przed seansami.No ale cóż… „pecunia non olet”.
Spirit of Warsaw Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 @ Jedburgh_OpsJeśli chcesz, to w ciągu kilku dni mogę porozmawiać m.in. o tej sprawie z prezesem UOKiK-u, możliwe że będę miał do tego okazję. Jest tylko mały „kocioł” - prezes UOKiK jest z... PiS-u ;))
Jedburgh_Ops Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 To porozmawiaj, bo to jest skandal.PiS, czy nie PiS, prawo jest prawem, a PiS z alkoholizowaniem narodu walczy. Przygotowują przecież ograniczenia w sprzedaży alkoholu.A tu pod płaszczykiem historii zakamuflowany artykuł sponsorowany o wódzie. Po prostu niebywałe.
Jedburgh_Ops Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 Marketingowe chamstwo,, prostactwo, prymitywizm nie mają granic, a jak widać medium lotnicze nie ma też hamulców moralnych. Szkoda, że nie ma już pilotów 303. dywizjonu i nie ma się komu sprzeciwić temu marketingowemu zbydlęceniu.Teraz tylko czekać na „Wódkę Orliński” i reklamę do niej: „Skosztuj – padanie liściem gwarantowane”*___________________________* Bolesław Orliński jest autorem figury akrobacji lotniczej „padanie liściem”. Po raz pierwszy w świecie zaprezentował ją podczas National Air Races w Cleveland (USA) w 1931 roku.
fala Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 No co się czepiasz, nareszcie prawdziwi polscy patrioci" ubrani w gustowne piżamki będą się mogli patriotycznie naj......, a potem ruszą na budki z kebabem.
Jedburgh_Ops Napisano 9 Grudzień 2017 Napisano 9 Grudzień 2017 :-) :-) :-)Toż pisałem, że już lepsza byłaby wódeczka Messerschmitt".:-)
Jedburgh_Ops Napisano 10 Grudzień 2017 Napisano 10 Grudzień 2017 @ prawdziwi polscy patrioci" ubrani w gustowne piżamki...:-)Nie, nie, to nie tak. Prawdziwy polski patriota, szczerze, z całego serca nienawidzący RFN i jej gospodarki żerującej na gospodarce polskiej, biorąc bejsbola na spotkanie organizacyjne nakłada na siebie flyersa marki Mil-Tec by Sturm erefenowskiej firmy Sturm Handels GmbH. Tak dzielny polski patriota walczy ze znienawidzonym niemieckim przemysłem, ponieważ bejsbolowca nie stać na prawdziwego flyersa Alpha Industries.A dopiero potem - w ramach nienawiści do muslimów" - idzie żreć do kebabu.Za to teraz będzie mógł patriotycznie nawalić się Squadronem 303.
balans Napisano 10 Grudzień 2017 Napisano 10 Grudzień 2017 Podobno cena tej okowity jest zaporowa, a więc przeciętny, polski bejsbolowiec raczej się nią nie nawali...
Spirit of Warsaw Napisano 11 Grudzień 2017 Napisano 11 Grudzień 2017 - Powiadasz okowita, hmm... 40% ;))
Czlowieksniegu Napisano 12 Grudzień 2017 Napisano 12 Grudzień 2017 Kwestia gustu i portfela...Za 0,7 320,0 zł, ale dwa kieliszki gratis" dają.Jak za coś, co ma być cud-miód-malina orzeszki, to dość tanio.
abcd Napisano 12 Grudzień 2017 Napisano 12 Grudzień 2017 Zwykły myk marketingowy jakich obecnie wiele ,f-ma produkująca Chopina" ponoć łoży jakieś sumy na okoliczność muzeum w Zelazowej Woli ci od Sq. 303 mogli by coś kopsnąć dla Muzeum lotnictwa w Krakowie ;)
Spirit of Warsaw Napisano 16 Grudzień 2017 Napisano 16 Grudzień 2017 Kolejna „Gwiazda” - Paweł Moszner ambasador marki Squadron 303 vodkahttp://spirits.com.pl/wodka-squadron-303-w-kicie-koguta-juz-dzis/
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.