Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Czlowieksniegu

Pociąg z diamentami znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone! vol. 8

Recommended Posts

O_O, albo Pan Doktor przyłożył miarę dokładnie tak jak ja w którymś z poprzednich wątków albo jestem twórcą wzgórza 400,11" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12:23: Konferencja rozpoczęta. Pojawili się na niej m.in. Andreas Koper, Piotr Richter, Tadeusz Słowikowski, Arkadiusz Grudzień, przedstawiciele AGH.

12.31: Prace poszukiwawcze rozpoczęły się od wnęki w skarpie. Odkrywcy szukali magnetometrem szyn i metali - wbijali paliki, prowadzili taśmy wyznacznikowe. Wskazały one tory, które tam kiedyś były.

12:33: Tory 1 (oporowy), 2 i 3 bardzo wyraźnie wyszły w badaniach. Te wyniki za każdym razem się powtarzały. Podczas badania ukształtowały się dwa nasypy po 2-3 metry. Są to najprawdopodobniej podkłady kolejowe.

12:35: Na dalszej głębokości, czyli powyżej pięciu metrów w głąb, może się znajdować szukany skład. Termowizor pokazał dodatkowe wycieplenia i różnice temperatur między ustalonymi przez poszukiwaczy punktami. Te różnice świadczą o pustkach i rozszczelnieniu gruntu. Miejsce zostało zbadane KS700. Ukazał się regularny tunel, szerokość pięciu metrów.

12:40: Kolejnym terenem badania była stroma skarpa. Zrobiono tam cztery pomiary - skończono 3 metry przed wiaduktem kolejowym. Zastosowano metodę konturowania, filtr na 11 metrów. Dzięki temu jest pewność, że linia kolejowa jest umiejscowiona 11-14 metrów względem skarpy.

Na 11. metrze filtr georadaru pokazał nieregularne kształty, ale dające jedną ciągłą linię. Wcześniej badacze nigdy nie spotkali się z taką strukturą.

12.45: Następny terenem badań było miejsce przy słupie. Prace prowadzone były dwutorowo - jeden przeprowadzili rzekomi odkrywcy, a drugie specjaliście z AGH. Wyszły podobne struktury, co wcześniej. Rzut z góry pokazał ukształtowanie terenu wzdłuż osi. Badaczom ukazała się ściana tunelu i prawdopodobny wlot do niego. Szerokość pięć metrów, wysokość dziewięć metrów. Takie wymiary miał prawdopodobnie tunel kolejowy.

12:50: Badania przy słupie przeprowadzono magnetometrem w przekroju 2D. Badacze potwierdzają, że w tym miejscu występuje jedna anomalia, może być głębiej niż pięć metrów. Na kolejnym terenie - trochę dalej, w stronę Świebodzic - widać liczne anomalie i niejednorodny charakter gruntu. Struktura jest bardzo gęsta, tunel prawdopodobnie zawalony. Kwadraty układają się regularnie.

12.55: Dr Adam Szynkiewicz, autorytet geologii z Wrocławia: - Nie znałem wyników badań AGH, ani Andreasa Kopra. Sam wykonałem badanie georadarem. Chodziłem w miejscach, które wcześniej pokazał Andreas Koper, badałem m.in. teren przy skarpie i przy słupie.

Szynkiewicz przed badaniami postawił sobie dwa pytania: czy jest tam tunel i czy znajduje się w nim pociąg. Szukał kabli, które mogą utrudnić poszukiwania. Na tamtym terenie widać anomalie, które Szynkiewicz nazywa murem. Jest kilka takich elementów, oddalonych od siebie o osiem metrów.

13.00: Szynkiewicz potwierdza istnienie tunelu. Potwierdza też linie, które zostały ustalone w wyniku badań Andreasa Kopra i Piotr Richtera. - Nie mogę powiedzieć, czy w środku jest pociąg, czy coś innego. Ale bez wątpienia coś tam pod ziemią jest - mówi geolog.

13:05: - Badania trzeba powtórzyć, zrobić jeszcze rzetelniej. Możliwe, że jest tam pociąg - twierdzi Szynkiewicz.

13:08: Przerwa w konferencji. Po niej wyniki badań przedstawi dr hab. Janusz Madej z Katedry Geologii AGH w Krakowie.

Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19347327,zloty-pociag-istnieje-dzis-poznamy-wyniki-badan-konferencja.html#ixzz3uOIlfL99

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, znalazłem to 400,11
Jak powiedział prowadzący, inne zgłoszenie dotyczy również tego wzgórza (pociąg sztabowy").
Tego screena opublikowałem w 1 części tego wątku 29 sierpnia, ciekawe z kiedy zgłoszenie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Badania trzeba powtórzyć, zrobić jeszcze rzetelniej. Możliwe, że jest tam pociąg - twierdzi Szynkiewicz."

Wzruszenie odbiera mi głos a drżące palce ślizgają się po klawiaturze...

Ale uśmiech zagościł na mym obliczu po przeczytaniu

Nie mogę powiedzieć, czy w środku jest pociąg, czy coś innego. Ale bez wątpienia coś tam pod ziemią jest - mówi geolog."

Zgodnie z podobno najważniejszą religią panującą w naszej socjalistycznej Ojczyźnie- podpowiadam... Pod ziemią jest... piekło :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dużo zamieszania, coś jest ale nie wiadomo co. Wyjdzie na to, że sprawa nie posunęła się do przodu od pierwszego zgłoszenia w sierpniu. Lepiej było w tydzień zrobić wykop w nasypie, niż biegać z elektroniką przez 5 miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koper: - Według naszych badań w miejscu zajezdni jest kompleks, który ciągnie się w kierunku Świebodzic. Tam jest ukryty pociąg. Mamy badania, ale jeszcze niedokładne.

Kisnę...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wychodzi na to, że pociąg skręcił i pojechał kawałek dalej i w bok - teraz jest pod parkingiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AGH gada jasno, że magnetometr nic nie wsazuje, że odczyt jest za słaby na taką kupę żelastwa jak pociąg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz poczekajmy na formowych wyznawców złotego pocionku. Na pewno dowiemy się, że pocionk jest, tylko malkontenci tego nie przyjmują do wiadomości i to wielki spiseg jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wcześniej pisałem, musi być trzeci zespół rozstrzygający, naukowo-badawczy - żule z łopatą!

Wtedy szybko i wszystko się wyjaśni!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak zrobisz odwiert to cała masa ludzi powie,że nie trafiony,że akurat źle trafił . Trzeba albo jak w dobrym serze dziur narobić,albo zrobić odkrywka .Inną sprawą jest to ,że nic tam nie ma .

Share this post


Link to post
Share on other sites
a gdzie się podział Kaspian2012 i jego przecieki z AGH ,miało nas zamurować ,w piersi bić się mieliśmy i wszystko odszczekiwać i w ogóle miało być pięknie i listy miały być tworzone i co ......... jajco

Share this post


Link to post
Share on other sites
czyli wszystko jasne w sprawie pociągu.

co by mody powiedziały gdybym jako założyciel tego wątku zgodnie ze zwyczajowym prawem poprosił o jego zamknięcie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bądź człowiekiem nie rób tego.
Nawet nie wiesz ilu nowych userów przyciągnąłeś na forum.
:/

Share this post


Link to post
Share on other sites
O nie złotego pociągu nie ma i co my teraz zrobimy... a już myślałem gdzie jechać na wakacje za pieniądze z tego pociągu... wszystko szlag trafił :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie , nie można zamykać przecież sprawa jest rozwojowa i zostaje jeszcze kwestia małego składu sztabowego który gdzie w bok skręcił i się zakopał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuż to mamy już 3 pociąg. W załączniku zdjęcie. Od lewej: Pociąg pierwszy tak zwany złoty, w środku: pociąg pancerny, po prawej: pociąg sztabowy. Zdjęcie ukazuje nawet to, że wjeżdża on na bocznicę czyli w bok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information