mm.werwolf Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Coś jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwene Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Coraz krótszy ten pociąg najpierw pancerny 100 metrowy, teraz mały sztabowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadora Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 O_O, albo Pan Doktor przyłożył miarę dokładnie tak jak ja w którymś z poprzednich wątków albo jestem twórcą wzgórza 400,11" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcolonello Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 12:23: Konferencja rozpoczęta. Pojawili się na niej m.in. Andreas Koper, Piotr Richter, Tadeusz Słowikowski, Arkadiusz Grudzień, przedstawiciele AGH.12.31: Prace poszukiwawcze rozpoczęły się od wnęki w skarpie. Odkrywcy szukali magnetometrem szyn i metali - wbijali paliki, prowadzili taśmy wyznacznikowe. Wskazały one tory, które tam kiedyś były.12:33: Tory 1 (oporowy), 2 i 3 bardzo wyraźnie wyszły w badaniach. Te wyniki za każdym razem się powtarzały. Podczas badania ukształtowały się dwa nasypy po 2-3 metry. Są to najprawdopodobniej podkłady kolejowe.12:35: Na dalszej głębokości, czyli powyżej pięciu metrów w głąb, może się znajdować szukany skład. Termowizor pokazał dodatkowe wycieplenia i różnice temperatur między ustalonymi przez poszukiwaczy punktami. Te różnice świadczą o pustkach i rozszczelnieniu gruntu. Miejsce zostało zbadane KS700. Ukazał się regularny tunel, szerokość pięciu metrów.12:40: Kolejnym terenem badania była stroma skarpa. Zrobiono tam cztery pomiary - skończono 3 metry przed wiaduktem kolejowym. Zastosowano metodę konturowania, filtr na 11 metrów. Dzięki temu jest pewność, że linia kolejowa jest umiejscowiona 11-14 metrów względem skarpy. Na 11. metrze filtr georadaru pokazał nieregularne kształty, ale dające jedną ciągłą linię. Wcześniej badacze nigdy nie spotkali się z taką strukturą.12.45: Następny terenem badań było miejsce przy słupie. Prace prowadzone były dwutorowo - jeden przeprowadzili rzekomi odkrywcy, a drugie specjaliście z AGH. Wyszły podobne struktury, co wcześniej. Rzut z góry pokazał ukształtowanie terenu wzdłuż osi. Badaczom ukazała się ściana tunelu i prawdopodobny wlot do niego. Szerokość pięć metrów, wysokość dziewięć metrów. Takie wymiary miał prawdopodobnie tunel kolejowy.12:50: Badania przy słupie przeprowadzono magnetometrem w przekroju 2D. Badacze potwierdzają, że w tym miejscu występuje jedna anomalia, może być głębiej niż pięć metrów. Na kolejnym terenie - trochę dalej, w stronę Świebodzic - widać liczne anomalie i niejednorodny charakter gruntu. Struktura jest bardzo gęsta, tunel prawdopodobnie zawalony. Kwadraty układają się regularnie.12.55: Dr Adam Szynkiewicz, autorytet geologii z Wrocławia: - Nie znałem wyników badań AGH, ani Andreasa Kopra. Sam wykonałem badanie georadarem. Chodziłem w miejscach, które wcześniej pokazał Andreas Koper, badałem m.in. teren przy skarpie i przy słupie. Szynkiewicz przed badaniami postawił sobie dwa pytania: czy jest tam tunel i czy znajduje się w nim pociąg. Szukał kabli, które mogą utrudnić poszukiwania. Na tamtym terenie widać anomalie, które Szynkiewicz nazywa murem. Jest kilka takich elementów, oddalonych od siebie o osiem metrów.13.00: Szynkiewicz potwierdza istnienie tunelu. Potwierdza też linie, które zostały ustalone w wyniku badań Andreasa Kopra i Piotr Richtera. - Nie mogę powiedzieć, czy w środku jest pociąg, czy coś innego. Ale bez wątpienia coś tam pod ziemią jest - mówi geolog.13:05: - Badania trzeba powtórzyć, zrobić jeszcze rzetelniej. Możliwe, że jest tam pociąg - twierdzi Szynkiewicz.13:08: Przerwa w konferencji. Po niej wyniki badań przedstawi dr hab. Janusz Madej z Katedry Geologii AGH w Krakowie.Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19347327,zloty-pociag-istnieje-dzis-poznamy-wyniki-badan-konferencja.html#ixzz3uOIlfL99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadora Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 O, znalazłem to 400,11Jak powiedział prowadzący, inne zgłoszenie dotyczy również tego wzgórza (pociąg sztabowy").Tego screena opublikowałem w 1 części tego wątku 29 sierpnia, ciekawe z kiedy zgłoszenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 15 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 15 Grudzień 2015 Badania trzeba powtórzyć, zrobić jeszcze rzetelniej. Możliwe, że jest tam pociąg - twierdzi Szynkiewicz."Wzruszenie odbiera mi głos a drżące palce ślizgają się po klawiaturze...Ale uśmiech zagościł na mym obliczu po przeczytaniuNie mogę powiedzieć, czy w środku jest pociąg, czy coś innego. Ale bez wątpienia coś tam pod ziemią jest - mówi geolog."Zgodnie z podobno najważniejszą religią panującą w naszej socjalistycznej Ojczyźnie- podpowiadam... Pod ziemią jest... piekło :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadora Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 O, już znalazłem, zgłoszenie z 3 tygodni później :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcolonello Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 NIE MA POCIĄGU! PIERWSZY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
les05 Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Dużo zamieszania, coś jest ale nie wiadomo co. Wyjdzie na to, że sprawa nie posunęła się do przodu od pierwszego zgłoszenia w sierpniu. Lepiej było w tydzień zrobić wykop w nasypie, niż biegać z elektroniką przez 5 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nahm Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Święta prawda w tydzień wykop i wszystko jasne niż latać z aparaturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcolonello Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Koper: - Według naszych badań w miejscu zajezdni jest kompleks, który ciągnie się w kierunku Świebodzic. Tam jest ukryty pociąg. Mamy badania, ale jeszcze niedokładne.Kisnę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tesbor Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Wychodzi na to, że pociąg skręcił i pojechał kawałek dalej i w bok - teraz jest pod parkingiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
selesia Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 AGH gada jasno, że magnetometr nic nie wsazuje, że odczyt jest za słaby na taką kupę żelastwa jak pociąg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcolonello Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Teraz poczekajmy na formowych wyznawców złotego pocionku. Na pewno dowiemy się, że pocionk jest, tylko malkontenci tego nie przyjmują do wiadomości i to wielki spiseg jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vojtaz2 Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 A miało być tak pięknie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tesbor Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Wcześniej pisałem, musi być trzeci zespół rozstrzygający, naukowo-badawczy - żule z łopatą!Wtedy szybko i wszystko się wyjaśni! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Wystarczy wywiercić dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwene Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Jak zrobisz odwiert to cała masa ludzi powie,że nie trafiony,że akurat źle trafił . Trzeba albo jak w dobrym serze dziur narobić,albo zrobić odkrywka .Inną sprawą jest to ,że nic tam nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba5 Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 a gdzie się podział Kaspian2012 i jego przecieki z AGH ,miało nas zamurować ,w piersi bić się mieliśmy i wszystko odszczekiwać i w ogóle miało być pięknie i listy miały być tworzone i co ......... jajco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sobiepan Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 czyli wszystko jasne w sprawie pociągu.co by mody powiedziały gdybym jako założyciel tego wątku zgodnie ze zwyczajowym prawem poprosił o jego zamknięcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torba5 Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 nie jeszcze nie ,proszę ,dajmy głos piewcom złotego cuga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Bądź człowiekiem nie rób tego.Nawet nie wiesz ilu nowych userów przyciągnąłeś na forum.:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm.werwolf Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 O nie złotego pociągu nie ma i co my teraz zrobimy... a już myślałem gdzie jechać na wakacje za pieniądze z tego pociągu... wszystko szlag trafił :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwene Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Nie , nie można zamykać przecież sprawa jest rozwojowa i zostaje jeszcze kwestia małego składu sztabowego który gdzie w bok skręcił i się zakopał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mm.werwolf Napisano 15 Grudzień 2015 Share Napisano 15 Grudzień 2015 Tuż to mamy już 3 pociąg. W załączniku zdjęcie. Od lewej: Pociąg pierwszy tak zwany złoty, w środku: pociąg pancerny, po prawej: pociąg sztabowy. Zdjęcie ukazuje nawet to, że wjeżdża on na bocznicę czyli w bok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.