Skocz do zawartości

Pociąg z diamentami znaleziony pod Wałbrzychem? Niewykluczone! vol. 8


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 405
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
FB XYZ:

Witamy Państwa,
W środę dnia 27.01.2016r. odbyło się pierwsze spotkanie robocze w siedzibie PKP w Wałbrzychu. Dotyczyło ono wypracowania regulaminu prac na terenie kolejowym oraz organizacji robót odkrywkowych planowanych na tym terenie.
Przedstawieni zostali także nasi wykonawcy oraz sztab osób prowadzących roboty.
Została także rozpoczęta procedura wycinki krzewów i drzew kolidujących z naszymi pracami.
Posuwamy się powoli do przodu (niestety powoli). Wdrożenie wszystkich procedur oraz regulaminów, uzgodnień, pozwoleń trwa bardzo długo, jednak nie odpuszczamy i przemy do przodu nie zważając na przeciwności!
Dziękujemy wszystkim osobom, od których otrzymujemy wsparcie i pomoc. Miło nam, że wciąż jesteście z nami i że temat „nie umiera”. cdn……
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://walbrzych.naszemiasto.pl/artykul/zloty-pociag-odwierty-na-65-km,3642852,artgal,t,id,tm.html

Pan Koper i Richter twierdza ze pojawili sie tam przypadkiem... Jak w Misiu" :-) Przypadkiem przychodzila z tragarzami ;-) Strasznie to wszystko dziwne... nieprawdaz ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleosochodzi?

Jeśli UM i PKP twierdzą, że nie mają zielonego* pojęcia o pracach, które trwają, to przecież wystarczyło poprosić kogoś z Nadzoru Budowlanego-Powiatowego Inspektoratu-Wydział Architektury czy jak to tam się nazywa o pilną kontrolę w asyście policji, na wszelki wypadek...
Kierownika budowy na glebę i wszystko wiadomo...

Wy wolicie, natomiast, jakieś urban legend o szpiegach, spiskach, (nie)rządach....






* ani innego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat teraz i w tym miejscu PKP rozpoczęła własną inwestycję, nie mającą żadnego związku z szukanym tunelem. Rosyjska szkoła, na bezczelnego, ale poczekamy - zobaczymy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy ponownie,
W tym tygodniu został opracowany i zatwierdzony przez PKP regulamin prowadzenia prac budowlanych na terenie kolejowym. Trwają dalsze rozmowy w celu uzyskania pozwolenia na rozpoczęcie prac odkrywkowych. Firma Polskie Koleje Państwowe podchodzi do sprawy merytorycznie i stara się pomóc w uzyskaniu wszystkich pozwoleń, za co bardzo dziękujemy.
Wdrażamy projekt wycinki drzew kolidujących z naszymi pracami.
Jak informowaliśmy Państwa wcześniej, większość naszych sponsorów wycofała się z uczestniczenia w akcji wydobywczej ze względu na wyniki przedstawione przez AGH. Podjęliśmy jednak wyzwanie sfinansowania prac odkrywkowych we własnym zakresie. Posiadamy bazę firm i osób prywatnych, które nam pomagają bezinteresownie i będziemy ją publikować od przyszłego tygodnia.
Mając na uwadze ogromny ciężar finansowy jaki mimo pomocy musimy ponieść, zwracamy się do Państwa z propozycją. Od przyszłego tygodnia chcemy uruchomić sprzedaż gadżetów reklamowych takich jak: zapalniczki oraz papierośnice w kształcie sztabek złota. Cały dochód z tej akcji zostanie zainwestowany w prace odkrywkowe i chociaż w małym procencie pomoże nam je udźwignąć.
Prezentujemy zdjęcia wyżej wymienionych materiałów reklamowych, prosimy o UDOSTĘPNIANIE tej informacji oraz o waszą opinię na ten temat. Cenę oraz sposób sprzedaży opublikujemy w najbliższym terminie. ( LICZBA PRODUKTÓW BĘDZIE LIMITOWANA )
Pozdrawiamy, XYZ



LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy , dajcie nam kasę żebyśmy mogli zarobić jeszcze więcej?
Jakaś nowa piramida finansowa nam rośnie. Coraz bardziej przypomina mi to historię jednego sztuga czy jagdpanzera który jest , są sponsorzy medialni , jest najlepsza w świecie ekipa wydobywcza , jest Pan Kazio z farbą ale nie ma kasy na wydobycie i remont. A miało być tak pięknie . W niektórych muzeach już są miejsca przygotowane pod te brumbary czy co tam jest :D
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam jak to mniej więcej wygląda. I jaki jest najprawdopodobniej przebieg wydarzeń. Mozecie mnie wyśmiać lub nie... Vermeer Navigator to typowa wiertnica kierunkowa. Bardzo precyzyjnie wwierca się i umieszcza rurę o średnicy około 30 cm. W to ze kładą tam światłowód chyba nikt o zdrowych zmysłach nie wierzy. Prawdopodobnie gdzieś zapadła decyzja ze zanim wydadzą decyzje Spolce XYZ musza sprawdzić co tam jest. I teraz wiertnica dowierci się do tunelu (który tam raczej jest), wpuści rurę, w rurze kamera i ktoś tam będzie wiedział co jest w tunelu. Spójrzcie na zdjęcia. Przez cala długość nasypu od wiertnicy po studzienkę telekomunikacyjna biegnie kabel. A wiec ze znacznej odległości nie wzbudzając specjalnego zainteresowania (które i tak już jest) będzie można sprawdzić co tam w tunelu jest. No moja oczywiście teoria tego co się tam dzisiaj dzieje. Ale moim zdaniem całkiem sensowna...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wersja jest taka, jak służby same nie sprawdzą co jest grane, to nie pozwolą nikomu na kopanie. Dlatego PKP nie wydała pozwolenia znalazcom na prowadzenie prac. Sprawa jest zbyt poważna, by ją oddać w ręce amatorów. Najpierw k.... my.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie