Skocz do zawartości

Katastrofa na Air Show w Radomiu


hOOpOe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Pisza ze ci piloci w porownaniu do rosyjskich maja niewiele przelatanych godzin. No i kwestia odpowiedniego utrzymania sprzetu co na bialorusi moze stac pod znakiem zapytania.
Plus jezeli byl to blad pilota to nic dziwnego ze walczyli do konca... tylko czemu od razu ewakuowac widzow i zamykac impreze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę nie robić teorii spiskowych i czekać na wyniki komisji - było cicho nie słychać było silników -ani wybuchu co do silników to samolot nie był skierowany silnikami do publiczności więc z tond nie było ich słychać jeżeli nie zawiodły silniki to będzie błąd pilota - z tego co widziałem to mieli czas na odstrzelenie sie ale tego nie zrobili -nie wiadomo dlaczego -chyba że nie mieli wyskalowanych przyrządów poę meterków - ale znowu to już teoria spiskowa -szkoda chłopów - smutek żal -pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, co jeszcze można powiedzieć... szanując smutne zdarzenie ...
filozoficznie - pojechaliśmy oglądać igrzyska - i były, igrzyska"...
tylko koszty nieadekwatne do ceny - biletu...


mała wysokość, stosunkowo mała prężność-dynamika chmury dymowej, brak odgłosu eksplozji...

resztę niech komisja ustala...
a media i tak kasę jeszcze na tym zarobią...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosjanie zdążyli umieścić w swojej wikipedii przy haśle Su 27 taki tekst:

Катастрофа в Польше

30 августа 2009 Белорусский самолет Су-27УБ разбился на авиашоу в польском городе Радом. Су-27УБ рухнул на землю во время выполнения фигур высшего пилотажа в самом конце своей программы. После падения самолет взорвался, однако это произошло далеко от зрительских трибун, поэтому на земле никто не пострадал. Двое пилотов высшей категории профессиональной подготовки, летчики-снайперы полковники Александр Морфицкий и Александр Журавлевич не успели катапультироваться, поскольку стремились предотвратить падение самолета на зрителей авиашоу и населенный пункт. Причиной катастрофы, предположительно, могла быть попадание птицы в двигатель. [25]
/przyczyną katastrofy mogło być przedostanie się ptaka do silnika/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostając w szacunku dla Tych, którzy przekroczyli smugę cienia.
Zastanawia fakt wzbicia chmury dymowej jakieś 200m od miejsca zniknięcia Suchoja za ścianą lasu - z perspektywy kamery TV oraz te dwie smugi-leje na fotkach z miejsca zdarzenia bez wyraźnego leja po uderzeniu punktowym całej maszyny, za to pogubione elementy myśliwca wzdłuż tych bruzd w gruncie.
Na logikę to wygląda jakby załoga walczyła do końca o wyprowadzenie z tego fatalnego manewru wierząc albo może bardziej widząc szanse na wyproawdzenie.
Reasumując-wydaje się, że samolot ostatnie 150-200m lotu szorował ogonem po gruncie ostatecznie jednak nie wzbijając się niestety na bezpieczną wysokośc.
Chyba, że perspektywa TV niesie przekłamanie w odległości-ale może ktoś ma podobne zdanie.
Szkoda dwóch z naszej lotniczej rodziny...
(kilkadziesiąt godzin spędzonych za sterami szybowców w jakiś skromny sposób uprawnia mnie-myslę do poczuwania się w ten sposób)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie. Ten człowiek z którym rozmawiano na TVP INFO mówił, o ile dobrze pamiętam, że najpierw o ziemię zawadził tyłem a potem tak jakby pilot chciał przód samolotu przechylić do poziomu (czyli rozumiem, że po prostu jakoś chciał wylądować awaryjnie(?)), ale pojawił się dym i płomienie. Dość niefortunnie to opisałem, no ale z grubsza tak to było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie