Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

My to jesteśmy artyści...

w roku 1924 Paweł Zołotow odkupił od bydgoskiej szkoły pilotów starego Albatrosa B.II. Wyremontował, została mu nadana rejestracja. Samolot latał do 1929, kiedy spłonął w Warszawie, razem z hangarem.

No, to już wiecie?

 

Napisano
19 minut temu, KayFranz napisał:

My to jesteśmy artyści...

w roku 1924 Paweł Zołotow odkupił od bydgoskiej szkoły pilotów starego Albatrosa B.II. Wyremontował, została mu nadana rejestracja. Samolot latał do 1929, kiedy spłonął w Warszawie, razem z hangarem.

No, to już wiecie?

 

Ja wiem. A wiecie o Wotanie i Demeter ?

Napisano

Te trzy połamańce, to dla mnie novum, dzięki Sedco  ;-)

          -----------------------------------------------------------

To jak , robimy uzupełnienie w antrakcie?

Napisano

Połamańce...

zdjęcie 1 i zdjęcie 3 - wypadek por.mar.pil. Adolfa Stempkowskiego (Bartel BM-5c nr 53.69) - lotnisko Puck 15.10.1931 r.

zdjęcie 2 - wypadek por.pil.obs. Stefana Kryńskiego  i ppor.obs. Edwarda Metzgera (Bartel BM-5c nr 53.70) - lotnisko Puck 19.06.1932 r.

Napisano
9 godzin temu, formoza58 napisał:

Jeszcze raz Dzięki Wielkie, Sedco...

Wśród prac Jarosława Wróbla znalazłem taką sylwetkę samolotu. Co to? Jakiś projekt?

cudak 1.JPG

Wizja artystyczna wodnosamolotu RWD-22 mającego być następcą Lublinów R-XIII i R-VIII.

W latach 1938-ppocz. 1939 r. opracowywano trzy wersje z różnymi silnikami.

Na zdjęciu - model tunelowy RWD-22

Model tunelowy RWD-22.png

Napisano
2 godziny temu, Sedco Express napisał:

Wizja artystyczna wodnosamolotu RWD-22 mającego być następcą Lublinów R-XIII i R-VIII.

W latach 1938-ppocz. 1939 r. opracowywano trzy wersje z różnymi silnikami.

Na zdjęciu - model tunelowy RWD-22

Model tunelowy RWD-22.png

Niestety tylko model i grafika...

rwd22 3.JPG

rwd22 6.JPG

rwd22 10.jpg

rwd22 12.jpg

rwd22 13.JPG

rwd22.jpg

rwf222.JPG

Napisano
11 minut temu, ptasznik napisał:

Czyli tu mamy S-504.

1066395113_zgry.png.047ee749d04306f257e75d2ee38d924a.png

Zdjęcie jest datowane - lato 1925 r.

Odebrano zakupionego  Junkersa G-23 w dniu 09.08.1925 r. o nr fabr. 841 i szwedzkiej rejestracji S-AAAR. Nadano polską rejestrację P-PAWA ale jej nie namalowano. Miejscem bazowania był Puck.

W 1926 r. wypożyczono Junkersa G-23 W z rejestracją S-504. Po lotach próbnych bazował również w Pucku.

Jeżeli podano, że zdjęcie jest z lata 1925 r. to może to być tylko S-AAAR

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie