Czlowieksniegu Napisano 30 Listopad 2021 Autor Napisano 30 Listopad 2021 topick... Po pierwsze primo, dowiesz się, za moment (?), że źle źródło artykułu wybrałeś... Po drugie primo- miałem (nie)przyjemność prowadzić kontrakt z pewną firmą, którą Bumar połknął. Szybko się okazało, że bankruci, ale łatwiej było zlecać wykonanie nowych detali, niż znaleźć w magazynach wcześniej dostarczone czy też dokumentacje odbioru jakości :-)
topick Napisano 30 Listopad 2021 Napisano 30 Listopad 2021 Zapewne masz na myśli miłośników artykułów o trotylu we wiadomym miejscu . Tych nic nie przekona
Landszaft Napisano 1 Grudzień 2021 Napisano 1 Grudzień 2021 i ten artykuł pokazuje że stan Bumaru to jeszcze stary PRL i ludzie tam są co tylko kraść potrafią. Dlatego należy go jak najszybciej doprowadzić go do plajty i oderwać wszystkich od koryta i sprzedać go za grosze koncernowi zbrojeniowemu z zachodu.
Bartee Napisano 1 Grudzień 2021 Napisano 1 Grudzień 2021 Bo każdy koncern marzy o kupnie takiego zabytku techniki.
topick Napisano 2 Grudzień 2021 Napisano 2 Grudzień 2021 On 12/1/2021 at 2:43 AM, Landszaft said: i ten artykuł pokazuje że stan Bumaru to jeszcze stary PRL i ludzie tam są co tylko kraść potrafią. Dlatego należy go jak najszybciej doprowadzić go do plajty i oderwać wszystkich od koryta i sprzedać go za grosze koncernowi zbrojeniowemu z zachodu. zakład umiera od kontraktu z Malezją, na ktrórym wyszliśmy jak Zabłocki .. i kontraktu na wzt do Indii. Taki moloch produkujący setki czołgów rocznie był nie do utrzymania. Po prawdzie liczyłem , że kontrakt na modernizacje leopardów da impuls do jakieś zmiany, no ale raczej nie wiele to dalo i wychodzi , że to był błąd: zakład nie się zmienił, czołgi wyszły słabe i , drogie i opóźnione. teraz to już jedynie na serwis leopardów i abramsów mogą liczyć.
Landszaft Napisano 2 Grudzień 2021 Napisano 2 Grudzień 2021 na nic nie mogą liczyć , za duży moloch w utrzymaniu, nienowoczesny , z dużo kombinatorów i cwaniaków ze stołkami przylepionymi do "życi ", wszyscy co pokładali nadzieje że coś się zmieni się na tym zakładzie zawiedli się. Za parę lat wszystko zostanie z niego zezłomowane a w murach będzie hulał wiatr jako i teraz prawie hula.
srbm Napisano 6 Grudzień 2021 Napisano 6 Grudzień 2021 Rozmowa z dziennikarką specjalizującą się w obronności. Uprzedzam, że grozi atakiem śmiechu a najlepiej zorientowanym zdaje się być pies.
Jedburgh_Ops Napisano 6 Grudzień 2021 Napisano 6 Grudzień 2021 W dniu 26.11.2021 o 09:32, Czlowieksniegu napisał: Przy okazji odnoszę wrażenie, że dokumentację podwozi opracowała HSW i ona jest właścicielem, który mógłby o jakichkolwiek zmianach decydować. Gdy pracowałem 3 lata dla British Aerospace Defence (a kończyłem dla BAE Systems, bo się państwo fuzjowali, reformowali i zmieniali nazwę) to jak komu dobremu bracia wyspiarze chcieli dać MON-owi w ramach różnych offsetów dobrze sprawdzone podwozie od AS90 Braveheart. To nie, nasi mądrusie napuszyli się i powiedzieli, że sami sobie skonstruują podwozie do Kraba. Tak sobie skonstruowali, że pojechali je kupić w Korei. I tak w Bolandzie jest ze wszystkim.
Jedburgh_Ops Napisano 6 Grudzień 2021 Napisano 6 Grudzień 2021 3 godziny temu, srbm napisał: Rozmowa z dziennikarką specjalizującą się w obronności. Uprzedzam, że grozi atakiem śmiechu a najlepiej zorientowanym zdaje się być pies. Nie masz nawet promila wiedzy tej dziennikarki. Znasz ją? Pracowałeś z nią? Wiesz o niej cokolwiek? Wiesz, gdzie i jakie ma dojścia do źródeł w wojsku i przemyśle zbrojeniowym? Nie masz o tym pojęcia.
TytusdeZoo Napisano 14 Grudzień 2021 Napisano 14 Grudzień 2021 https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/zakupy-dla-armii-jak-tlumaczono-dokumentacje-czolgow-leopard-cena-bulwersuje/gcpm4cq Powoli temat się rozwija
les05 Napisano 8 Styczeń 2022 Napisano 8 Styczeń 2022 Jedyna rada to przebranżowić np. założyć uprawę pieczarek.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.