Jump to content
Prenumerata eKiosk eGazety Nexto
  • 0
Sign in to follow this  
batoni

ozdoba - głowa w hełmie ze smokiem na nim

Question

Witam!

Co to może być? Kolor złoty, ale to nie złoto ponieważ gęstość wynosi ok. 11 g / cm3. Przedmiot wyszperałem na targu.

Z góry dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!

Recommended Posts

• 0
Dzięki remington za Twoją sugestię! Być może masz rację ale jeżeli to aplikacja meblowa a brak mocowań to w jaki sposób została przymocowana do mebla?

Pozdrawiam!

• 0
Raczej Ateny, z tego co kojarzę to często była przedstawiana z gałązką oliwną na hełmie.

Nie znam się zbytnio na tym, ale może to jest stater, albo coś w tym rodzaju?

• 0
Spróbuj może dokładniej ustalić gęstość, bo podana nie pasuje w sumie do niczego chyba, na złoto za mała, na mosiądz za duża, ok 11g/cm³ ma ołów, ale na.ołów nie wygląda to raczej ;)
Mosiądz zaś.ma.bodajże 8-9g/cm³ jakoś, z tego co kojarzę, zależnie od składu stopu.

• 0
Dzięki Koledzy za kolejne opinie! Luckey13 podpowiedz jak dokładnie zmierzyć objętość? Przyznam, że robiłem to trochę na oko" - użyłem szerokiej strzykawki z podziałką mililitrową.

Pozdrawiam!

• 0
Luckey13, ja tam widzę gęsty zarost, plus głowę zwierza na hełmie.

• 0
twój hełm to kapelusz . szukaj hrabianki to właściwy trop

http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwib6LeWj4bUAhXCbBoKHSPzDfkQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fblog.czapki.pl%2Fkapelusze-retro-powracaja%2F&psig=AFQjCNGOw4lympTHENAaAE7rUC1JNAktfA&ust=1495632409376023

Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 15:48 23-05-2017

• 0
http://www.google.pl/search?q=damskie+kapelusz+retro&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjR7d3GkIbUAhUCuxQKHTkSC2MQsAQIJQ

Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 15:47 23-05-2017

• 0