Speedy Napisano 27 Luty 2018 Napisano 27 Luty 2018 To ostatnie to faktycznie ciekawostka. O ile Rosjanie dość masowo produkowali i wykorzystywali aerosanie, to o Niemcach tego nie wiedziałem. Nie wygląda mi to na żaden z rosyjskich modeli, czyli chyba ich własny wyrób?
Woodhaven Napisano 27 Luty 2018 Napisano 27 Luty 2018 Aerosanie Max Henschel http://wwii.space/aerosani-germaniya/
Spirit of Warsaw Napisano 27 Luty 2018 Napisano 27 Luty 2018 Rozpoznawczy specjalny skuter NKL.16/... http://www.aviarmor.net/tww2/photo/ussr/sp_nkl16/Patrz też >>>http://www.muzeumlotnictwa.pl/zbiory_sz.php?ido=113&w=p
Jedburgh_Ops Napisano 28 Luty 2018 Napisano 28 Luty 2018 Ale krawędź natarcia bardzo dobra do budowania dalszego dobrego Cz ;-)
Hornet Napisano 1 Marzec 2018 Napisano 1 Marzec 2018 Panowie,panowie...wiadomo propaganda do nawet w Niemcach wybrali...dziś byle jaki graficzny program by to załatwił..nawet te opory czołowe...he,he,he
Jedburgh_Ops Napisano 3 Marzec 2018 Napisano 3 Marzec 2018 Rrrrrrrety, tego kaszalota też spożytkowali?Jak to jednak mentalność typu „wszystko się przyda” nie ma barw narodowych...
beaviso Napisano 4 Marzec 2018 Napisano 4 Marzec 2018 Bloch MB-200? Miałem kiedyś taki model czeskiej wytwórni KP. Piękny w swej brzydocie, jak Żubr :)M.
Jedburgh_Ops Napisano 4 Marzec 2018 Napisano 4 Marzec 2018 Ano Bloch MB.200.Nie mam teraz za dużo czasu dla forum, ale wrzucę niebawem zdjęcie tej obrazy lotnictwa, estetyki i aerodynamiki w innym wątku forum i w zupełnie innym kontekście.W takim kontekście, w jakim to obrzydliwe pudło nadawało się najbardziej.:-)
Jedburgh_Ops Napisano 8 Marzec 2018 Napisano 8 Marzec 2018 @ @ leszek01 2018-02-10 20:34:32 Myślę,że skok na żabę" był czymś normalnym. Bo jak inaczej wyskoczyć z Ju 52?_____Tak, to jest racja. Ju 52 był najbardziej beznadziejnym samolotem II wojny do wykonywanie z niego skoków. Niemcom nigdy nie chciało się zainwestować w profesjonalny samolot transportowy dla spadochroniarzy, jak amerykański C-46 z dużymi drzwiami z obu stron kadłuba do jak najszybszego desantowania spadochroniarzy. Był to najlepszy samolot II wojny do desantowania, jeśli chodzi o szybkość i sprawność tej operacji, bez oceniania walorów technicznych tego samolotu.I dlatego alianci podczas II wojny skakali profesjonalnie. W zasadzie tak, jak dziś, bo tu niewiele się zmieniło. Po opuszczeniu samolotu w pozycji pionowej, jak a baczność", nogi razem i czekamy na otwarcie czaszy.Moja ulubiona scena w O jeden most za daleko" to desant. Mogę to oglądać nieskończoną ilość razy. Skaczą oczywiście zawodowcy, ale tacy sami, jak spadochroniarze alianccy podczas wojny. Skaczą idealnie. Pionowo, jak na baczność. Po opuszczeniu samolotu natychmiast zwierają nogi razem i właśnie spadają jak na baczność. W takiej pozycji nie ma żadnych szans na wypadek ze spadochronem. Zawsze patrzę na tę scenę z uwielbieniem dla profesjonalizmy tych spadochroniarzy. Nigdy mi się nie udawało skakać tak idealnie, jak oni. Paru gości z tej sceny wstawiłbym do Sèvres jako wzór sylwetki spadochroniarskiej w skokach na linę.To, jak skakali Fallschirmjägerzy to są Himalaje amatorszczyzny i proszenia się o wypadkowość w spadochroniarstwie, ale jak wspomniałeś - jakie samoloty takie też i skoki z nich.
bodziu000000 Napisano 8 Marzec 2018 Napisano 8 Marzec 2018 Jagd-Flugzeug Me109, Leitwerk mit Bilanz ( Hptm. Schnell )"
bjar_1 Napisano 13 Marzec 2018 Napisano 13 Marzec 2018 @ Jedburgh_OpsTo, jak skakali Fallschirmjägerzy to są Himalaje amatorszczyzny"Sami doszli do takiego wniosku i w sumie po Krecie to już nie skakali ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.