Skocz do zawartości

Sklep MUNDURY HISTORYCZNE


Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie powinni w takim razie aktualizować ofertę tj. zaznaczać, że towaru chwilowo nie ma. Zaoszczędziłoby to nerwów kupującego, który bezsensownie czeka na przesyłkę, której nie otrzyma jak i również sprzedającemu, któremu powinno zależeć na dobrej opinii w środowisku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepowi na dobrej opinii nie musi zależeć, bo jeżeli chodzi o asortyment (może nie znam wszystkich sklepów, ale oni mają naprawdę dużo różnych pierdółek, których gdzie indziej nie widziałem, zwłaszcza w jednym sklepie na raz) to są w pewnym sensie monopolistami. A wiemy, jak monopoliści traktują klientów.

Ja np. pomimo irytacji podejściem do klienta i tak dokonałem zakupu u nich, bo określone produkty znalazłem tylko tam. Podejrzewam, że takich ludzi jest sporo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada - ja tak zamawiam:

1. dzwonie na numer podany na stronie, pytam, czy interesujace mnie przedmioty z katalogu internetowego sa dostepne;
2. jezeli tak, umawiam sie telefonicznie, ze zaraz wysle maila z lista tego co mnie interesuje i adresem do wysylki ZA POBRANIEM / informuje ze zaraz zloze takie a takie zamowienie przez ich strone internetowa

Towar zawsze byl u mnie w przeciagu 2-3 dni roboczych, wiec to chyba dosc dobry sposob, ktory tez innym polecam.

Tak jak niektorzy pisali - jest jak jest, niektore rzeczy ktore maja niestety nie spelniaja wymogow dober repro", czasami ceny sa bardzo wygorowane ale czasem tez bierze sie od nich rzeczy z pocalowaniem reki, bo tylko oni postarali sie by wciagnac je na liste swojego asortymentu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolo odpisał mi że towar już wysłany więc mam nadzieję że niedługo dojdzie. Sanitater można dzwonić ale po co jak nikt tam nie odbiera telefonu? Jak zauważyłem robiąc zakupy na tej stronie - grunt to cierpliwość. Mam jeszcze tylko nadzieję że towar nie okaże się jakimś shitem...

Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Ok w końcu dzisiaj paczka doszła. Otwieram... WTF? Towar który kosztował mnie ponad 3 stówy nie jest w realu wart stówki moim zdaniem. Ten sklep to jedna wielka kpina. Taki szajs jaki dostałem to ja sobie mogłem z drewna wystrugać :S
NIE polecam nikomu tego sklepu. Niech to będzie przestroga dla tych którzy tam jeszcze nie kupowali a mają taki zamiar. Nie warto! Strata kasy.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...
  • 1 year later...
Ja chciałem kupić odlew lufy do mosina, dzwoniłem do p. Frankowskiego 3 razy, wszystkie telefony odbierał i zapewniał że niedługo w ofercie się on pojawi taka lufa, wręcz że jest już na wykończeniu - regularnie sprawdzam stronę i do dziś nie widzę lufy do mosina, a dzwoniłem pod koniec czerwca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos451 mam dokłądnie ten sam problem - Franek od 2 lat zwodzi mnie z tą aluminiowa lufa do carskiego mosina. Miała być gotowa za 2 tygodnie", potem przez jakiś czas mowil ze ma juz na ukonczeniu jakas stalową replikę takowej lufi i ze niedlugo bedzie ona dostepna w jego sklepie w stalej ofercie. Potem długo nic, a ostatnio jak dzwonilem (bodajze w lipcu) to miala byc gotowa i dostepna w sklepie lada dzien... ;]
Ale telefony zawsze odbiera - to trzeba przyznać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie