Bzyq Napisano 22 Październik 2009 Napisano 22 Październik 2009 Według mnie powinni w takim razie aktualizować ofertę tj. zaznaczać, że towaru chwilowo nie ma. Zaoszczędziłoby to nerwów kupującego, który bezsensownie czeka na przesyłkę, której nie otrzyma jak i również sprzedającemu, któremu powinno zależeć na dobrej opinii w środowisku.
lesiu Napisano 22 Październik 2009 Napisano 22 Październik 2009 Sklepowi na dobrej opinii nie musi zależeć, bo jeżeli chodzi o asortyment (może nie znam wszystkich sklepów, ale oni mają naprawdę dużo różnych pierdółek, których gdzie indziej nie widziałem, zwłaszcza w jednym sklepie na raz) to są w pewnym sensie monopolistami. A wiemy, jak monopoliści traktują klientów.Ja np. pomimo irytacji podejściem do klienta i tak dokonałem zakupu u nich, bo określone produkty znalazłem tylko tam. Podejrzewam, że takich ludzi jest sporo.
sanitater Napisano 24 Październik 2009 Napisano 24 Październik 2009 Rada - ja tak zamawiam:1. dzwonie na numer podany na stronie, pytam, czy interesujace mnie przedmioty z katalogu internetowego sa dostepne;2. jezeli tak, umawiam sie telefonicznie, ze zaraz wysle maila z lista tego co mnie interesuje i adresem do wysylki ZA POBRANIEM / informuje ze zaraz zloze takie a takie zamowienie przez ich strone internetowaTowar zawsze byl u mnie w przeciagu 2-3 dni roboczych, wiec to chyba dosc dobry sposob, ktory tez innym polecam. Tak jak niektorzy pisali - jest jak jest, niektore rzeczy ktore maja niestety nie spelniaja wymogow dober repro", czasami ceny sa bardzo wygorowane ale czasem tez bierze sie od nich rzeczy z pocalowaniem reki, bo tylko oni postarali sie by wciagnac je na liste swojego asortymentu.
marcin 1984 Napisano 25 Październik 2009 Autor Napisano 25 Październik 2009 Kolo odpisał mi że towar już wysłany więc mam nadzieję że niedługo dojdzie. Sanitater można dzwonić ale po co jak nikt tam nie odbiera telefonu? Jak zauważyłem robiąc zakupy na tej stronie - grunt to cierpliwość. Mam jeszcze tylko nadzieję że towar nie okaże się jakimś shitem... Pozdro
marcin 1984 Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 Ok w końcu dzisiaj paczka doszła. Otwieram... WTF? Towar który kosztował mnie ponad 3 stówy nie jest w realu wart stówki moim zdaniem. Ten sklep to jedna wielka kpina. Taki szajs jaki dostałem to ja sobie mogłem z drewna wystrugać :S NIE polecam nikomu tego sklepu. Niech to będzie przestroga dla tych którzy tam jeszcze nie kupowali a mają taki zamiar. Nie warto! Strata kasy.Pozdrawiam
Radek.s Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 A tak z ciekawosci to co zamawiałeś? bo nigdzie nie ma informacji.
Radek.s Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 no to faktycznie wtopa moze czasem lepiej cos zrobić samemu wlasnorecznie od podstaw jezeli sa mozliwosci i narzedzia wychodzi o niebo lepiej niz to co za grubą kase proponują.
Adam293 Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 a wie ktoś w ogóle co się stało ze stronką mundury historyczne ?
szakal 48 Napisano 15 Luty 2010 Napisano 15 Luty 2010 Sorry ale coś nie tak .Nie znajduje adresu.Ale jeszcze niedawno kupiłem tam buty ze Sturma i było OK.Zdzwoń do nich i się dowiedz.Nr do Frankowskiego 608 088 680
Korowiow Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Kupował może ktoś ostatnio w mundury-historyczne.pl? Planuję tam pewien zakup ale opinie o nim są trochę zniechęcające :/
ktos451 Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Ja chciałem kupić odlew lufy do mosina, dzwoniłem do p. Frankowskiego 3 razy, wszystkie telefony odbierał i zapewniał że niedługo w ofercie się on pojawi taka lufa, wręcz że jest już na wykończeniu - regularnie sprawdzam stronę i do dziś nie widzę lufy do mosina, a dzwoniłem pod koniec czerwca.
Korowiow Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Spróbuję dodzwonić się do nich w poniedziałek i zrealizować zamówienie a potem opiszę historię mojej transakcji. Zobaczymy jak mi pójdzie.
por.pil.020 Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Ktos451 mam dokłądnie ten sam problem - Franek od 2 lat zwodzi mnie z tą aluminiowa lufa do carskiego mosina. Miała być gotowa za 2 tygodnie", potem przez jakiś czas mowil ze ma juz na ukonczeniu jakas stalową replikę takowej lufi i ze niedlugo bedzie ona dostepna w jego sklepie w stalej ofercie. Potem długo nic, a ostatnio jak dzwonilem (bodajze w lipcu) to miala byc gotowa i dostepna w sklepie lada dzien... ;]Ale telefony zawsze odbiera - to trzeba przyznać.
ktos451 Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 O ile się nie mylę, po trzecim telefonie mówił chyba że pracownik zajmujący się lufami zachorował i termin się trochę przeciągnie, może umarł...
Korowiow Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 O rany! Mam nadzieję, że ten od mojego zamówienia żyje ;)
ktos451 Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 To prosił bym, abyś zapytał się o lufę do mośka.
szczeniak74 Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Dla mnie Lancier juz prawie dwa lata szyje mundury kasa już poszła i ciągle Brak sukna"Tez tak macie?
Argonauta Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Ja p[iernicze ..... jak was czytam to sie autentycznie ciesze ze Fryców obszywają Chińczyki ;-)
shadowN Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 sukno jest tylko trzeba wiedzieć gdzie kupić :-)w m-h.pl niektóre rzeczy są bardzo fajne, a niektóre do poprawki.. Jak napiszecie co kogo interesuje to można poradzić..pozdro.
Weteran-39 Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Nie narzekam,byłem osobiście (nie daleko-Morasko) i od ręki załatwiono reklamację + prezent i przeprosiny.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.