Jump to content

marcin 1984

Forum members
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutral
  1. @ataka, nie jest niezbędny. Wystarczy B44. pozdro
  2. Tak czy siak jeżeli nie ma farby to ja bym zrobił tak jak napisałem wcześniej. pozdro
  3. Na takiego grubego rudzielca to tylko elektroliza lub autoliza. Odpuść sobie ten kwas bo nie ma sensu hałera uczyć w nim nurkować. Kwas nie ruszy takiej rdzy. pozdro
  4. Zwykły szpadel? No to mi się fant" trafił :D Wyryli mi go koło domu a że wydał mi się ciut mały jak na szpadel to wolałem się upewnić. Ok dzięki Hebda. pozdro
  5. Pomoże ktoś? Leży i rdzewieje a jakby się okazało że jest to coś warte w sensie kolekcjonerskim of course) to bym się tym zajął jak trzeba. pozdro
  6. A oto moja znajda. Czy to jest jakaś saperka? Jak tak to jaka? Szerokość 15 cm, długość ok 31cm. pozdro
  7. Spoko może nie będzie trzeba bo mam wrażenie że z dnia na dzień jest coraz suchszy i mniej brudzi. Poczekamy zobaczymy. Dzięki za pomoc. Pozdro
  8. Rdzy jest bardzo mało, naprawdę śladowe ilości. A może być tak że to z powodu rozpuszczalnika? Bezpośrednio przed smarowaniem cortaninem szorowałem fanta rozpuszczalnikiem ale wizualnie stwierdziłem że on wysechł więc nie wiem już sam...
  9. No to nie wiem o co biega. Po kilku dniach nadal się lepi. Spróbuję jeszcze podsuszyć na słońcu może to coś da a jak nie to chyba pójdzie w ruch rozpuszczalnik...
  10. Jeszcze jedno pytanie mianowicie czy to normalne że ten Cortanin po wyschnięciu trochę się lepi i brudzi ręce? Mogę na to kłaść lakier??
  11. Ok dzięki za pomoc. Pozdro
  12. Zamierzam bawić sie cortaninem ale nigdzie nie mogę znalećź info czy można go nakładać na zdrowy metal czy tylko na rdzę. Orientuje się ktoś???
  13. A ten wosk rozpuszczony w benzynie nie brudzi później rąk? Jakie mają być proporcje parafiny do rozpuszczalnika? Pozdro
  14. Konserwacja olejem brzmi ciekawie jednak niewątpliwie sam olej będzie brudził. A tak np. WD40 nie nadaje się do konserwacji?
×
×
  • Create New...

Important Information