Jump to content

por.pil.020

Forum members
  • Content Count

    1460
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Z tym bagnetem jest wszystko OK. Masz pieknego zniemczonego polskiego liściaka. Wszystko jest oryginalne, okladki są dobre, oznaczenie wzoru tez nie budzi moich wątpliwości, a samo 88 nie jest błędne. Po 1939r. Niemcy przejeli ten bagnet, zrobili naciecia na okladkach, pooxydowali caly bagnet, nacieli zatrzask i dodali swoja numerację.
  2. Bo trafiłeś I wojenny 84/98 ktory został ponownie zmobilizowany" pod koniec II wojny. Wówczas Niemcy nabili mu numer na ostrzu aby zgadzał" sie z raczej przypadkowo dobrana pochwą, zrobili naciecia na zatrzasku i zapewne pooksydowali caly bagnet. Czy mozesz dac zblizenie tego numeru na bagnecie? Czy da sie odczytac producenta i date na pochwie? Ciekawa przerobka, swego czasu troche ich poznajdywałem.
  3. Pewnie jakis z I wojny swiatowej, pokaz zdjecie.
  4. hmm zdaje sie ze to kółko bylo niedawno na allegro za jakies 3 tys.
  5. Może nie do końca wrześniowy, ale jak najbardziej z II RP i cieszy jak cholera :)) Świeżutkie znalezisko, komplet. Pamiątka po Legioniscie z Górnego Śląska.
  6. Już nawet w teleekspresie mówili o tym dzisiaj. Fajnie ze wreszcie ktos się za wydobywanie bierze :) A skąd pewnosc ze to jest 803 a nie ten drugi 802?
  7. Sowiecka ksiazka, ale przetłumaczona na polski, mysle ze w trakcie tłumaczenia tłumacze zmienili tez sylwetki samolotow na ardziej swojskie" :)
  8. 200zł za uszkodzoną łuskę????!!!! hahaha naprawdę warto przeglądać OLX, nie zeby coś wyłowić, ale żeby się pośmiać :D
  9. Być może masz na myśli książkę Samoloty bombowe Września 1939" tam jest takie zdjęcie.
  10. Bardzo dobry wybór! - zdecydowanie Pan K". Wszystko co skórzane tylko u Pana K"
  11. Bo musisz mieć farbe ameliniową"!!!! inaczej amelinium nie pomalujesz :D Czy ktoś bardziej obeznany w temacie może napisać jakie są dalsze plany odnośnie tego wyłowionego samolotu? trochę się zaczynam niepokoić tym że dalej stoi pod chmurka...
  12. Niestety, to co mówi Brutus to świeta prawda... R51 tak z ciekawosci, jakie w koncu ładownice wybrałeś? Ja polecam te ze sklapu pana K. Są drogie ale ich jakość i wykonanie jest na najwyższym poziomie.
  13. R51 z całym szacunkiem, ale ładownice od pana N to zwykły szmelc! oprócz tego co napisałeś są za szerokie, ciut za wysokie, komory za blisko siebie i w ogóle są źle uszyte. Ponadto są mało wytrzymale, koledze już po 2 itwach" odpadł knopik. Wyroby skórzane do rekonstrukcji? -Tylko pan K.repliki".
  14. sądząc po szczegolach i wykonaniu bedzie to ok. 1947 :D
×
×
  • Create New...

Important Information