Skocz do zawartości

Raupenschlepper Ost / Steyr RSO ( Część V)


Lemeryt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 276
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Niestety - nie znam tego namiaru, choć belka bardzo ładna.
Na szczęście - w ostatnim czasie udało się kupić belki na obydwie strony.
Kloki, s_boj dzięki za dobre słowo. Z RSO różnie bywało ale teraz już na pewno pojedzie.
f35jsf - faktycznie TDT, widzę że juz na zawsze zapamiętasz różnice, co tu dużo mówić ja też raz się naciąłem.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawle widzę że zębatki napędowe pomalowane , ale jedna dość zużyta. Czy ona będzie w RoSOmaku?, czy tylko na razie dopóki nie znajdzie się inna w lepszym stanie ??. I jeszcze jedno pytanie co zamierzacie zrobić z drugą wanną i dubletami jaki na pewno powoli się pojawiają ??. Czy wy możecie się zamieniać podzespołami z innymi co chcieli by coś takiego odbudowywać. Pytam się nie z tego powodu że mnie to interesuje ale z powodu że na pewno znasz już osoby za granicą które też coś takiego rekonstruują i może przydało by się z nimi skontaktować i zapytać czy nie są zainteresowani wymianą waszych dubletów na podzespoły których na pewno wam brakuje.
nie wiem jak to rozgryzłeś prawnie z muzeum ale przydało by się aby taka możliwość istniała. Bo czuję że drugiego lub trzeciego RoSOmaka raczej budować nie będziecie. Pozdrowienia od Tendrzaka skrzynka e-mailowa mi padła i piszę pod nowym loginem"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W odcinku było nie minęło na złomie widac sporo części od steyera min piastę kół... może jeszcze tam jest http://www.youtube.com/watch?v=l8byf9gOe68&playnext_from=TL&videos=w0WyrY0ouks&feature=grec
3:32min filmu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nocy o północy mnie obudzisz i rozpoznam które klepki od czego:))) Klątwa TDT do czegoś w końcu zobowiązuje:)))

Widzę, że Amerykanie wzięli się ostro do pracy. Oglądając postępy przy 251 wypatrzyłem, że zaczęli RSO ale na stronkę dopiero Wood mnie naprowadził ;)


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanychprojektem Mike-a wklejam linki z fotograficzną dokumentacja jego pracy:

http://steyr1500.freeforums.org/the-werner-geier-rso-forum-f3.html
http://steyr1500.freeforums.org/rso-03-driving-cab-magirus-t316.html
http://steyr1500.freeforums.org/rso-laufrollentrager-t335.html
http://steyr1500.freeforums.org/rso-t294.html
http://steyr1500.freeforums.org/spareparts-for-rso-03-driving-cab-t297.html
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Landszaft – zębatka faktycznie jest zużyta, jest jeszcze trochę czasu zastąpi się ją przyzwoitszą. Odbudowa drugiej wanny mija się z celem, to jest „żyletka” z olbrzymimi ubytkami. W przyszłości chciałbym użyć jej do budowy stałej ekspozycji (tło dla RSO) tak żeby pokazać od czego zaczynaliśmy ale to nic pewnego i zależy od wielu niezależnych ode mnie czynników - jak choćby powierzchnia ekspozycji RSO. Duble części to jedynie ogniwa i koła zębate a tych jest tyle na rynku że nikt kto składa RSO nie wymieni za nie niczego przyzwoitego. Dodatkowo wiele z tych części to dary tak że niezręcznie byłoby mi je wymieniać. Wiele ogniw mamy z ziemi są słabe i na pewno będą pękać wtedy przydadzą się duble.
Spz kurz – zgadza się notek jest czechosłowacki. RSO nie będzie w 100 procentach koszerny staramy się aby jak nawiesza liczba części była oryginalna ale pojawia się też zamienniki. Wielkie dzięki za pomoc i namiary na części.
Na zdjęciu jedna ze zdobycznych belek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie