kucek Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 Ja raz znalazłem siekierę i butelki z wina, leśni" pewnie tam pracowali.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokemon Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 Wnyki pewnie cię nie interesują? :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acer Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 Ale dlaczego kpicie z Andrzeja ?Bo pijący z siekierami" tylko w leśnictwie ???Wnyki ?Panowie darujcie...Mam sporą kolekcyjkę Andrzej - część zbiorków z przed wojny. Sporo dokumentów, elementy umundurowania, broń biała paradna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pokemon Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 Przepraszam za mały kawał :-)Z leśnictwa jestem zielony i nawet nie wiem co tam można kolekcjonować...mundury, odznaki, fuzje? Pod Poznaniem jest Muzeum rolnictwa leśnego. Fajny pług poradziecki stoi do orania lasu...chyba go czołgiem ciągano.Pozdrawiam i życzę dalszego rozwinięcia wątku :-)Post został zmieniony ostatnio przez moderatora tyfus 17:04 20-03-2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd Napisano 24 Sierpień 2007 Share Napisano 24 Sierpień 2007 Stare blachy służbowe gajowych,leśniczych,stróżów z lasów państwowych czy majątków dworskich ,wdzięczny temat do kolekcji,niestety już produkowane są ich bardzo dobre kopie i przy zakupie możny się nabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...