Jump to content

Wydobycie Czarna Nida - kolejna Pantera?

bjar_1

Recommended Posts

1 godzinę temu, miroslav napisał:

Ci dwaj gentlemani udają mniej mądrych, niż w istocie są, czy może na Kielecczyznę jeszcze nie doprowadzono internetu w ramach modernizacji Polski?

Naprawdę Ci panowie „nie wiedzą”, gdzie się podziała Pantera z Czarnej Nidy i kto ją ukradł oraz sprzedał? Naprawdę?

Lata temu ciąłem się na amerykańskim forum historycznym z amerykańskimi złodziejami tej Pantery, którzy dziś są bardzo dumni z jej posiadania i jasno pisali na forum, że ona jest z Polski i z Czarnej Nidy. Admin tak się przestraszył tej dyskusji, że pokasował posty, gdy wyjaśniłem, jaki jest stan prawny takich rzeczy w Polsce i że obecny właściciel tej Pantery jest zwyczajnym gangsterem.

Ale dwaj panowie z tego filmiku jak widać urodzili się wczoraj i wobec tamtej Pantery wyznają zasadę - nie widziałem; nie słyszałem; nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.

image.thumb.jpeg.5d4eeec988b532573112b7ebfa6410f5.jpeg

Oczywiście, że wszyscy wiedzą, a wyłącznie ci dwaj pseudodziennikarze z tego filmiku, te istne bidulki z IQ 40 nie wiedzą. I nie wiedzą, kogo zapytać o to, kto ukradł i przemycił Panterę do USA.

Może niech ktoś tym dwóm sierotom doradzi, żeby przeszli przez bramę ogrodzenia tego obecnego terenu wydobycia czegoś i zapytali, za ile poszła Pantera?

A propos - przypomina mi się pyszny ustęp z jednej z książek piewcy Kęszyckich, red. Wójcika, o tym jak to Kęszycki tę panterę zgubił. Pyta się go Wójcik gdzie pantera, a Kęszycki tylko bezradnie wzrusza ramionami. 🤮

3 minuty temu, Grzesio napisał:

Nie tylko pantery - fahrpanzery z Samborowa też w sumie upłynnili za granicę, choć chyba niejako w majestacie prawa?

A M. Deling ma sprawę karną za kawałki gąsek od Pantery i kilka dekli z tego strucla.

Oto kraj nadwiślański.