Skocz do zawartości

Podstodolniaki Jadowite" czyli motocykle ze strychów i stodół. Part-14


Klemens Forel

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

http://www.rotor.olsztyn.pl/i-zlot-1976-r/#
Tutaj znalazłem kolejne dwa zdjęcia Wanderera z zagadki,był na Rotorze błędnie opisany jako 1906r,przyjechał z Krakowa.
Administrator strony Rotora pewnie by wkleił Wasze zdjęcia do strony i poprawił rocznik w opisie.

  • Odpowiedzi 200
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

kto wie od jakiego motocykla to lampa? wykonana z jakiegoś tworzywa,sygnowana jako Rumag - chociaż ostatniej litery nie jestem pewien. drugi raz mam już styczność z takim cudem. kształt jak w dkw nz.

Napisano
1.Lubie Podstodalniakowe" zagadki,ale sama końcówka tylniego błotnika to za mało jak dla mnie,choć chętnie bym przedstawił moje typy.
2.Nie z jakiegoś tworzywa tylko z Bakelitu,jedyne w tamtych czasach masowo używane,chociaż mi to bardziej ze zdjęcia wygląda na wytłoczke z blachy. SHL M04 miała podobne światło,ale to tylko luźne wspomnienia tego co miałem i pamiętam.
3.Ostatniej litery bądź pewien na 99%.Firma Rumag produkowała osprzęt elektryczny do rowerów więc do motocykli pewnie tak samo,wygooglaj sobie Stop Rumag".
Pozdro.B.
Napisano
Tak, to resztki D-Rada R0/6, ale możliwe, że też takiego R0/4 http://www.motoclub.de/Motoclub%20aktuell/Marken%20%26%20Modelle/D-Rad/D-Rad%20R0_4%2CR1_4/d-rad%20r0_4%2Cr1_4.html
Napisano
Hej, nie było mnie i nie mogłem na bieżąco odpowiedzieć. Catadero, Bart - gdyby lampka była od tego błotnika to nie byłoby pytania. Wujek google niewiele podpowiada, pokazuje kilka rowerowych lampek.
Napisano

Konsul to za proste chyba było.Co byś się Hans nie nudził coś czego raczej nie zgadniesz ani Indian ani H-D.Podpowiedz z 1958 roku cacko pochodzi.... Sam się zdziwiłem....Kto pierwszy zgadnie?;)

Napisano
Potrzeba była w tamtych latach matką wynalazku. Przerabiało się kaski tak aby przypominały te z zagranicznych folderów. Dorabiało się osłonę szczęki i szybę. Torby skórzane tzw. narzędziowe służyły za sakwy. Rękawice spawalnicze doskonale nadawały się na motocykl itd...
Nie ma się co dziwić my którzy siedzielismy w motocyklach w latach 70 - 80 zanamy problemy z zakupem wszystkiego. Do mojego NSU pasowały pierścienie z jakiegoś silnika diesla tzw. esa.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie