sil3nt Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 Piękny grill, działające żaluzje, chlapacze - to z blacharki.Układ wydechowy, obite skórą stojaki :DKomplet gąsek i poduchy !!Ale są też i złe wiadomości: Bardzo pilnie poszukujemy głowicy silnika ( wymiary 85x29 cm ) Szczegóły tutaj:http://muzeumbronipancernej.pl/pl/sdkfz-6/362-sdkfz-6-grill-poduchy-gowica-silnika
piokot20 Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=320965684629549&set=a.169339769792142.42114.100001483598625&type=1&theater
sil3nt Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Koniec prac blacharskich :)Więcej na: http://muzeumbronipancernej.pl/pl/sdkfz-6/365-sdkfz-6-koniec-prac-blacharskich
kloki Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Kolejny komentarz z serii rawo, brawo" :)Świetna robota
Radek.s Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 czapka z głowy przed pracownikami warsztatu - jak widać mało bicia piany - żadnego pierdzielenia farmazonów o niczym przez tzw znafcuf przed klawiaturą . W zamian za to dużo zaangażowania przy pracy -efekt widoczny gołym okiem
El Camino Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Pięknie Wam idzie rekonstrukcja 6-tki i podziwiam tempo prac :-) Gratulacje :-)
macvsog Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Piękna sprwa, a na dodatek wszystko zrobione przez asze polskie złote rączki". ;)Mam pytanie czy pojazd otrzyma nowy kamuflaż czy będzie pomalowany tak jak w pierwotnej wersji (Panzer Grau RAL 7021)?PS Czy zidentyfikowano już jednostkę do której należał pojazd- bo to chyba insygnium widać na zdjęciu obok (czy może to coś innego)?
cycor Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 Ja podziwiam fotki z prac na fejsbuku. Niesamowita sprawa. Nie mogę się doczekać ukończenia prac i zobaczenia go na żywo. ( mam nadzieje że za 3im razem mnie wpuścicie do muzeum :P )
les05 Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 Piękna sprawa. Z SD.Kfz. 6 już koniec prac bliski. Powiedzcie proszę co dzieje się z Pz IV?
Zbigniew Okuniewski (TPS) Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 IV jest po oczyszczeniu i konserwacji . W jakiej formie będzie prezentowana to decyzja kolegów z Kołobrzegu .pozdrawiam
s_boj Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 Ciekawe ile to kosztowało :)"Dużo krwistej pracy!
Dodge52 Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 Witam,Przeglądając w dniu dzisiejszym ,,zabytkową,, literaturę /odchodząc na emeryturę robiono porządki w bibliotece mojej Szkoły - Technikum Samochodowe/, usuwając wiele książek z lat 40, 50, 60 - poprosiłem o te książki, na co wyrażono zgodę i są do dnia dzisiejszego w moim posiadaniu - jest wiele unikatów, literatura naprawcza i wiele, wiele innych pozycji.Wstawiam drugą stronę jednej z nich z roku 1946
Dodge52 Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 W tej książce jest rozkładówka - podwozie pojazdu ???
Dodge52 Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 W Tygodniku ,,Żołnierz Polski,, nr 24 z 1966r. w serii ,,Sowa odpowiada,, jest ten pojazd.
kloki Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 Dodge - Bardzo ciekawa pozycja, ale nie róbmy bałaganu w wątku o renowacji Sdkfz. 6. Załóż oddzielny wątek, a na pewno pomożemy, a i temat przewodni tego wątku nie zejdzie na boczne tory.
Marek94 Napisano 22 Kwiecień 2012 Napisano 22 Kwiecień 2012 Ten dziwak to zapewne Szwecki kołowo-gąsienicowy czołg Landsverk 30.Na kołach osiągał 75 km\\h,na gąsienicach 35 km\\h.Proponuje aby fragment został wycięty i przeniesiony do nowego tematu.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.