smuga_79 Napisano 10 Styczeń 2009 Share Napisano 10 Styczeń 2009 Gratulacje !!! Jak jeszcze bedzie na chodzi to masakra !!! A oto jeden w barwach niemieckich http://www.nationalmilitaryhistorycenter.org/node/81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trooper85 Napisano 10 Styczeń 2009 Share Napisano 10 Styczeń 2009 Nie ma jak dobra wiadomość na dobry początek roku :) GratulacjeA tak wogóle to czekajmy lata ..."To podpada pod znęcanie się psychiczne nad forumowiczami :)Zdrów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sil3nt Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 Czapki z głów Panowie !!Piękny okaz :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 PATRON - tak na poważnie, dacie radę z wszystkim do 15 VIII ?TK-3, 7TP i teraz jeszcze C2P. Lekko się narobicie, ale warto. Czekam (myślę, że nie ja jeden) na sprawozdanie z prac, bo stale spowija je całun tajemniczości ;) Pozdrawiam bohaterską załogę z B-B! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Styczeń 2009 Share Napisano 11 Styczeń 2009 TK3 - idzie swoim trybem ( wykończeniówka)c2p - rozpoczęte... właściciel dołoży wszelkich starań aby prace postępowały jak najszybciej , a panzergrześ i kombinerek na pewno ie będą się obijać .7TP - w tej cheili jest mnustwo prac podzleconych zwłaszcza w kwestii napędów, więć idą swoim trybem...punkt honoru to ten termin i wszyscy się o to postarają , jak trzeba będzie to grzesiek zagna nas do garażu i trzeba będzie się tam przeprowadzić :-)pozostałe projekty idą swoim trybem ..Generalnie bądźmy dobrej myśli PATRON- FWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 widok ogólny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 podstawy akumulatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 stelaż fotela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 clou programu , czyli sprzęgła i przekładnia zalana oryginalnym olejem PATROn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 wahacz , czyli kolejna zagadka rozwiązana ....PATRON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubelek86 Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Piękności, a są jakieś zdjęcia z prowadzonych prac? Bo te noszą datę kwietniową, więc zakładam że stan obecny pojazdu jest inny.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 zdjęcia są sprzed dwóch tygodni , z dnia przyjazdu,,,można mieć nie utawioną datę :-) prawda ???zdjęcia z prac będą pod koniec tygodniaPATRON - FWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cieciwa Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Patron ...Prosimy o zdjęcia w większej rozdzielczości :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jazlowiak Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 http://dobroni.pl/rekonstrukcje,1939-odnaleziony-w-niemczech-c2p-juz-jest-w-polsce,1273 tu też Haber zamieścił parę fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tendrzak Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Pytanie czy teń ciągniczek był już restaurowany w niemczech ??. Bo ze zdjęć wynika że już jest cały wyminiowany. Jak wyglądała konserwacja niemiecka ?? , czy pojazd był już piaskowany ??, jaki procent jest pojazdu ??. Jakie są braki czego głównie barkuje " Nie pytam się za co został wymieniony bo to raczej tajemnica Poliszynela, ale i tak warto ba to nasze. W iście ekspresowym tempie w ostatniej dekadzie w kraju odzyskano dość sporo sprzetu motoryzacyjnego polskiego. Teraz tylko marzenia kiedy taki wysyp nastąpi w najbardziej spektakularnej działce i o ile nastąpi .. czyli w lotnictwie. Kiedy ruszą odbudowy polskich konstrukcji lotniczych lub ich wierne kopie . Nawet nie marzę o blaszakach , ale drewniaki szmaciane np RWD 8, Lublin R-XIII , PWS-10 , Potezy lub Breguety . Np Breguet XIX z rajdu Tokijskiego i inne latające fortepiany spod biało czerwonej szachownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HUBERTUS 1656 Napisano 15 Styczeń 2009 Share Napisano 15 Styczeń 2009 Potem to już tylko rekonstrukcja pociągów pancernych oraz okrętów :Wichra,Orła ,Gryfa i weźmiemy odwet za wrzesień 39 ;) A tak na serio jeśli znajdą się pasjonaci i pieniądze na ten cel to nasze wnuki będą miały co oglądać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polsmol Napisano 15 Styczeń 2009 Share Napisano 15 Styczeń 2009 Czy wiadomo jakie zmiany wprowadzili Niemcy w tym konkretnym egzemplarzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 16 Styczeń 2009 Share Napisano 16 Styczeń 2009 tendrzak: ciągniczek nie był restaurowany w niemczech , został tylko wypiaskowany i pominiowany , procent pojazdu można na ten moment określić jako bardzo wysoki , jednak znaczna część elementów ( na tą chwilę ) wydaje się być wzorami, braki dotyczą głównie silnika ( wymieniłem powyżej)Nie został za nic wymieniony, został zakupiony lotnictwo....hmmmm, coś tam się ponoś dzieje , ale ....pażywiom uwidzim .polsmol - poza dodaniem stopki do wchodzenia na błotniku raczej nie dokonano zmian.PZDR PATRON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jendrass Napisano 16 Styczeń 2009 Share Napisano 16 Styczeń 2009 A jednak PATRON - na przedniej, prostopadłej do ziemi płycie, jest podłużny, nieco owalny otwór, cięty palnikiem. W seryjnych C2P czegoś takiego nie ma. W spodzie wanny są przynajmniej dwa okrągłe otwory też dorobione przez Niemców - palnik. Podłoga nosi też ślady przyspawania" do niej jakiś rur ?! - może jakiś mały dźwig niemiaszki dodały ? Podstawy pod akumulator też raczej nie nasze.Poza każda z burt ma przynajmniej jedno duże prostokątne wycięcie - też nie firmowane PZInżem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 Dzięki uprzejmości Pana Adama przedstawiam postęp prac przy c2pWanna już prosta :-)PATRON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 prościutki boczek ....jak mawia panzergrześ lustro" :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 podłoga z lawetką silnikową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Share Napisano 4 Luty 2009 lawetka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.