smuga_79 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Gratulacje !!! Jak jeszcze bedzie na chodzi to masakra !!! A oto jeden w barwach niemieckich http://www.nationalmilitaryhistorycenter.org/node/81
Trooper85 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Nie ma jak dobra wiadomość na dobry początek roku :) GratulacjeA tak wogóle to czekajmy lata ..."To podpada pod znęcanie się psychiczne nad forumowiczami :)Zdrów!
Jendrass Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 PATRON - tak na poważnie, dacie radę z wszystkim do 15 VIII ?TK-3, 7TP i teraz jeszcze C2P. Lekko się narobicie, ale warto. Czekam (myślę, że nie ja jeden) na sprawozdanie z prac, bo stale spowija je całun tajemniczości ;) Pozdrawiam bohaterską załogę z B-B!
PATRON Napisano 11 Styczeń 2009 Napisano 11 Styczeń 2009 TK3 - idzie swoim trybem ( wykończeniówka)c2p - rozpoczęte... właściciel dołoży wszelkich starań aby prace postępowały jak najszybciej , a panzergrześ i kombinerek na pewno ie będą się obijać .7TP - w tej cheili jest mnustwo prac podzleconych zwłaszcza w kwestii napędów, więć idą swoim trybem...punkt honoru to ten termin i wszyscy się o to postarają , jak trzeba będzie to grzesiek zagna nas do garażu i trzeba będzie się tam przeprowadzić :-)pozostałe projekty idą swoim trybem ..Generalnie bądźmy dobrej myśli PATRON- FWP
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 clou programu , czyli sprzęgła i przekładnia zalana oryginalnym olejem PATROn
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 wahacz , czyli kolejna zagadka rozwiązana ....PATRON
kubelek86 Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Piękności, a są jakieś zdjęcia z prowadzonych prac? Bo te noszą datę kwietniową, więc zakładam że stan obecny pojazdu jest inny.pozdrawiam
PATRON Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 zdjęcia są sprzed dwóch tygodni , z dnia przyjazdu,,,można mieć nie utawioną datę :-) prawda ???zdjęcia z prac będą pod koniec tygodniaPATRON - FWP
cieciwa Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Patron ...Prosimy o zdjęcia w większej rozdzielczości :)
jazlowiak Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 http://dobroni.pl/rekonstrukcje,1939-odnaleziony-w-niemczech-c2p-juz-jest-w-polsce,1273 tu też Haber zamieścił parę fotek
tendrzak Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Pytanie czy teń ciągniczek był już restaurowany w niemczech ??. Bo ze zdjęć wynika że już jest cały wyminiowany. Jak wyglądała konserwacja niemiecka ?? , czy pojazd był już piaskowany ??, jaki procent jest pojazdu ??. Jakie są braki czego głównie barkuje " Nie pytam się za co został wymieniony bo to raczej tajemnica Poliszynela, ale i tak warto ba to nasze. W iście ekspresowym tempie w ostatniej dekadzie w kraju odzyskano dość sporo sprzetu motoryzacyjnego polskiego. Teraz tylko marzenia kiedy taki wysyp nastąpi w najbardziej spektakularnej działce i o ile nastąpi .. czyli w lotnictwie. Kiedy ruszą odbudowy polskich konstrukcji lotniczych lub ich wierne kopie . Nawet nie marzę o blaszakach , ale drewniaki szmaciane np RWD 8, Lublin R-XIII , PWS-10 , Potezy lub Breguety . Np Breguet XIX z rajdu Tokijskiego i inne latające fortepiany spod biało czerwonej szachownicy.
HUBERTUS 1656 Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Potem to już tylko rekonstrukcja pociągów pancernych oraz okrętów :Wichra,Orła ,Gryfa i weźmiemy odwet za wrzesień 39 ;) A tak na serio jeśli znajdą się pasjonaci i pieniądze na ten cel to nasze wnuki będą miały co oglądać:)
polsmol Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Czy wiadomo jakie zmiany wprowadzili Niemcy w tym konkretnym egzemplarzu?
PATRON Napisano 16 Styczeń 2009 Napisano 16 Styczeń 2009 tendrzak: ciągniczek nie był restaurowany w niemczech , został tylko wypiaskowany i pominiowany , procent pojazdu można na ten moment określić jako bardzo wysoki , jednak znaczna część elementów ( na tą chwilę ) wydaje się być wzorami, braki dotyczą głównie silnika ( wymieniłem powyżej)Nie został za nic wymieniony, został zakupiony lotnictwo....hmmmm, coś tam się ponoś dzieje , ale ....pażywiom uwidzim .polsmol - poza dodaniem stopki do wchodzenia na błotniku raczej nie dokonano zmian.PZDR PATRON
Jendrass Napisano 16 Styczeń 2009 Napisano 16 Styczeń 2009 A jednak PATRON - na przedniej, prostopadłej do ziemi płycie, jest podłużny, nieco owalny otwór, cięty palnikiem. W seryjnych C2P czegoś takiego nie ma. W spodzie wanny są przynajmniej dwa okrągłe otwory też dorobione przez Niemców - palnik. Podłoga nosi też ślady przyspawania" do niej jakiś rur ?! - może jakiś mały dźwig niemiaszki dodały ? Podstawy pod akumulator też raczej nie nasze.Poza każda z burt ma przynajmniej jedno duże prostokątne wycięcie - też nie firmowane PZInżem.
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Dzięki uprzejmości Pana Adama przedstawiam postęp prac przy c2pWanna już prosta :-)PATRON
PATRON Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 prościutki boczek ....jak mawia panzergrześ lustro" :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.