Skocz do zawartości

Powrót C2P


yoony

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 128
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
PATRON - tak na poważnie, dacie radę z wszystkim do 15 VIII ?
TK-3, 7TP i teraz jeszcze C2P. Lekko się narobicie, ale warto. Czekam (myślę, że nie ja jeden) na sprawozdanie z prac, bo stale spowija je całun tajemniczości ;)
Pozdrawiam bohaterską załogę z B-B!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TK3 - idzie swoim trybem ( wykończeniówka)
c2p - rozpoczęte... właściciel dołoży wszelkich starań aby prace postępowały jak najszybciej , a panzergrześ i kombinerek na pewno ie będą się obijać .
7TP - w tej cheili jest mnustwo prac podzleconych zwłaszcza w kwestii napędów, więć idą swoim trybem...punkt honoru to ten termin i wszyscy się o to postarają , jak trzeba będzie to grzesiek zagna nas do garażu i trzeba będzie się tam przeprowadzić :-)

pozostałe projekty idą swoim trybem ..

Generalnie bądźmy dobrej myśli


PATRON- FWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy teń ciągniczek był już restaurowany w niemczech ??. Bo ze zdjęć wynika że już jest cały wyminiowany. Jak wyglądała konserwacja niemiecka ?? , czy pojazd był już piaskowany ??, jaki procent jest pojazdu ??. Jakie są braki czego głównie barkuje " Nie pytam się za co został wymieniony bo to raczej tajemnica Poliszynela, ale i tak warto ba to nasze. W iście ekspresowym tempie w ostatniej dekadzie w kraju odzyskano dość sporo sprzetu motoryzacyjnego polskiego. Teraz tylko marzenia kiedy taki wysyp nastąpi w najbardziej spektakularnej działce i o ile nastąpi .. czyli w lotnictwie. Kiedy ruszą odbudowy polskich konstrukcji lotniczych lub ich wierne kopie . Nawet nie marzę o blaszakach , ale drewniaki szmaciane np RWD 8, Lublin R-XIII , PWS-10 , Potezy lub Breguety . Np Breguet XIX z rajdu Tokijskiego i inne latające fortepiany spod biało czerwonej szachownicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tendrzak: ciągniczek nie był restaurowany w niemczech , został tylko wypiaskowany i pominiowany , procent pojazdu można na ten moment określić jako bardzo wysoki , jednak znaczna część elementów ( na tą chwilę ) wydaje się być wzorami, braki dotyczą głównie silnika ( wymieniłem powyżej)
Nie został za nic wymieniony, został zakupiony
lotnictwo....hmmmm, coś tam się ponoś dzieje , ale ....pażywiom uwidzim .

polsmol - poza dodaniem stopki do wchodzenia na błotniku raczej nie dokonano zmian.

PZDR PATRON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak PATRON - na przedniej, prostopadłej do ziemi płycie, jest podłużny, nieco owalny otwór, cięty palnikiem. W seryjnych C2P czegoś takiego nie ma. W spodzie wanny są przynajmniej dwa okrągłe otwory też dorobione przez Niemców - palnik. Podłoga nosi też ślady przyspawania" do niej jakiś rur ?! - może jakiś mały dźwig niemiaszki dodały ? Podstawy pod akumulator też raczej nie nasze.
Poza każda z burt ma przynajmniej jedno duże prostokątne wycięcie - też nie firmowane PZInżem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie