Mysza 1w34 Napisano 9 Styczeń 2021 Napisano 9 Styczeń 2021 Witam potrzebuje pomocy w celu identyfikacji metalowych skrzynek nie znam się na militariach chciałabym dowiedzieć sie o nich cos wiecej pozdrawiam
takafura Napisano 10 Styczeń 2021 Napisano 10 Styczeń 2021 W dniu 9.01.2021 o 23:08, Mysza 1w34 napisał: Dzięki za tak liczne odpowiedzi. Spodziewałam sie czegoś innego Wybacz, nie ma tu całodobowych dyżurów ekspertów od wszystkiego. To znaczy eksperci są, ale mamy wąskie specjalizacje. Skrzynkolog zagląda tu chyba w piątki...
Mysza 1w34 Napisano 10 Styczeń 2021 Autor Napisano 10 Styczeń 2021 20 minut temu, takafura napisał: Wybacz, nie ma tu całodobowych dyżurów ekspertów od wszystkiego. To znaczy eksperci są, ale mamy wąskie specjalizacje. Skrzynkolog zagląda tu chyba w piątki... Przepraszam i dziekuje za wiadomosc poczekam do piatku Moze czegos sie dowiem bo zrzera mnie ciekawosc
takafura Napisano 10 Styczeń 2021 Napisano 10 Styczeń 2021 1 minutę temu, Mysza 1w34 napisał: Przepraszam i dziekuje za wiadomosc poczekam do piatku Moze czegos sie dowiem bo zrzera mnie ciekawosc Żartowałem z tym piątkiem... Chodzi o to że są tu ludzie z fantastyczną wiedzą ale zaglądają czasami nieregularnie. A tupanie nogą nie pomoże a wręcz zaszkodzi.
canabis.dw Napisano 10 Styczeń 2021 Napisano 10 Styczeń 2021 Takie same albo bardzo podobne jak ta ostatnia (identyczne zamknięcie na haczyk) są masowo używane w zakładach naprawczych taboru kolejowego(ZNTK) u mnie na wsi. występują w 3 rozmiarach. Sam mam kilka sztuk w domu i sobie chwale:) Nie jest oczywiście wykluczone, że ten wzór jest kopią z czegoś wcześniejszego
Spiker Napisano 11 Styczeń 2021 Napisano 11 Styczeń 2021 Wygląda jak "skrzynka na gwoździe" z lat 50-60. Typowy pojemnik magazynowy z tych lat. Wpisz w wyszukiwarkę to zobaczysz podobne, włącznie charakterystycznym z zamknięciem haczykowym.