Czlowieksniegu Napisano 12 Październik 2018 Autor Share Napisano 12 Październik 2018 Gry plan jest taki, że zimowymi wieczorami chcę odtworzyć kilka rowerów.Pytanie- czym podobne do przedstawionych na zdjęciu elementy potraktować od strony chemii, aby się jak psu.. oczy świeciły?Mechanicznie, to mnie się nie chce od A do Z.Mamy kierownice/baranie rogi, klamki, manetki, itp, czyli wielkość od małego elementu do dość dużego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 12 Październik 2018 Share Napisano 12 Październik 2018 Na pewno wszystkie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vis1939 Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 Yeti znowu pyta jak wyczyścić i znowu brak fot... jak ktoś ma doradzić jak nie widać stanu klamotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Share Napisano 13 Październik 2018 Visiu.... serwer O. by nie udźwignął.Właśnie po to dałem zdjęcie przykładowych klamek, żeby osoby, które roweru na oczy nie widziały, mogły podpowiedzieć.Przyznaj się- wiesz, jak wygląda kierownica w rowerze?PS Po prostu- przytargałem do domu kilka sztuk z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych. Zima idzie, będzie co robić wieczorami, żeby hausgestapo w oczy nie włazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 A to Woytasa to co za część jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Share Napisano 13 Październik 2018 To żona Woytasa kupiła i trzyma w szafce nocnej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 Hm, chyba nie w temacie jestem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Share Napisano 13 Październik 2018 Bo Ty młody stażem jesteś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 Nie wiem czym Wy się tam bawicie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Share Napisano 13 Październik 2018 Wy?Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz W & S-ka widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hebda Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 Obrazili się po ostatnim?:)Ogólnie kiera itp to ja dawałem piaskowanie i szpraja kooru srebnego,tak ze dwie warstwy minimum.Dzwonek ratowałem fosolem,ale widać gdzie chromu" nie ma.Ale koza jak wygląda jakby z rzeki wyjęta też ma taki klimat:)Ale ogólnie to polecam piaskowanie,srebro w aerozolu i potem bezbarwny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vis1939 Napisano 13 Październik 2018 Share Napisano 13 Październik 2018 Po prostu- przytargałem do domu kilka sztuk z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych"W sumie dobrze, że nowych nie kradniesz.Rozchodzi się o to, że jak masz owych elementach zjechaną powłokę chrom/nikiel to jest po ptakach.W garażu se nowej nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IdeL Napisano 15 Październik 2018 Share Napisano 15 Październik 2018 W sumie, jeżeli kierownik jest w stanie kiepskim, znaczy chrom oblazł, to faktycznie można ją do chemii włożyć, a następnie po zabezpieczeniu podkładem i lakierem okleić owijką. Będzie dość rasowo wyglądać.Ale lakier w sprayu to bym sobie darował. Jedyne co ma sens, to pomalować z kompresora lakierem z utwardzaczem.A klamki z czego są? Stalowe? To raczej do chromu lub choćby niklu. Lakier ze spraya jaki by nie był prędzej czy później zetrze się. Aby wytrzymał, to chyba tylko proszkowo należałoby pomalować. Albo też utwardzonym z pistoletu.Jeśli amelinum (ja mam takie w kolarce z końca lat sześćdziesiątych) to wystarczy drobny papier ścierny a potem polerka zieloną pastą polerską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hebda Napisano 16 Październik 2018 Share Napisano 16 Październik 2018 Jeszcze taka mała sugestia:Koszulki termokurczliwe dużej średnicyTyż ładnie maskuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyr Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 na parę lat do gleby albo wanny i cierpliwość;) Zawsze możesz żonie mówić, że musisz pilnować czy równo patynują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 18 Październik 2018 Autor Share Napisano 18 Październik 2018 Marcin- Ty się konserwacją nie zajmuj...Wystarczy, że Twoja żona coś mi ostatnio o Twojej patynie wspominał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K.O.P. Napisano 6 Listopad 2018 Share Napisano 6 Listopad 2018 kierownicę można taśmą izolacyjną oblepić dawniej u nas się tak robiło :)nawet całą ramę można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 6 Listopad 2018 Autor Share Napisano 6 Listopad 2018 Nie taśmą, ale owijką...Ale to już na finiszu- na razie mam lenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IdeL Napisano 6 Listopad 2018 Share Napisano 6 Listopad 2018 Pewnie, że nie taśmą - taśma po dwóch sezonach pokruszy się. Owijkę do kierowników kolarek sprzedają na alledrogo i w niektórych sklepach z klamotami rowerowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.