Czlowieksniegu Napisano 12 Październik 2018 Autor Napisano 12 Październik 2018 Gry plan jest taki, że zimowymi wieczorami chcę odtworzyć kilka rowerów.Pytanie- czym podobne do przedstawionych na zdjęciu elementy potraktować od strony chemii, aby się jak psu.. oczy świeciły?Mechanicznie, to mnie się nie chce od A do Z.Mamy kierownice/baranie rogi, klamki, manetki, itp, czyli wielkość od małego elementu do dość dużego.
vis1939 Napisano 13 Październik 2018 Napisano 13 Październik 2018 Yeti znowu pyta jak wyczyścić i znowu brak fot... jak ktoś ma doradzić jak nie widać stanu klamotów?
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Napisano 13 Październik 2018 Visiu.... serwer O. by nie udźwignął.Właśnie po to dałem zdjęcie przykładowych klamek, żeby osoby, które roweru na oczy nie widziały, mogły podpowiedzieć.Przyznaj się- wiesz, jak wygląda kierownica w rowerze?PS Po prostu- przytargałem do domu kilka sztuk z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych. Zima idzie, będzie co robić wieczorami, żeby hausgestapo w oczy nie włazić.
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Napisano 13 Październik 2018 To żona Woytasa kupiła i trzyma w szafce nocnej...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Napisano 13 Październik 2018 Bo Ty młody stażem jesteś...
Czlowieksniegu Napisano 13 Październik 2018 Autor Napisano 13 Październik 2018 Wy?Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz W & S-ka widziałem.
Hebda Napisano 13 Październik 2018 Napisano 13 Październik 2018 Obrazili się po ostatnim?:)Ogólnie kiera itp to ja dawałem piaskowanie i szpraja kooru srebnego,tak ze dwie warstwy minimum.Dzwonek ratowałem fosolem,ale widać gdzie chromu" nie ma.Ale koza jak wygląda jakby z rzeki wyjęta też ma taki klimat:)Ale ogólnie to polecam piaskowanie,srebro w aerozolu i potem bezbarwny
vis1939 Napisano 13 Październik 2018 Napisano 13 Październik 2018 Po prostu- przytargałem do domu kilka sztuk z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych"W sumie dobrze, że nowych nie kradniesz.Rozchodzi się o to, że jak masz owych elementach zjechaną powłokę chrom/nikiel to jest po ptakach.W garażu se nowej nie zrobisz.
IdeL Napisano 15 Październik 2018 Napisano 15 Październik 2018 W sumie, jeżeli kierownik jest w stanie kiepskim, znaczy chrom oblazł, to faktycznie można ją do chemii włożyć, a następnie po zabezpieczeniu podkładem i lakierem okleić owijką. Będzie dość rasowo wyglądać.Ale lakier w sprayu to bym sobie darował. Jedyne co ma sens, to pomalować z kompresora lakierem z utwardzaczem.A klamki z czego są? Stalowe? To raczej do chromu lub choćby niklu. Lakier ze spraya jaki by nie był prędzej czy później zetrze się. Aby wytrzymał, to chyba tylko proszkowo należałoby pomalować. Albo też utwardzonym z pistoletu.Jeśli amelinum (ja mam takie w kolarce z końca lat sześćdziesiątych) to wystarczy drobny papier ścierny a potem polerka zieloną pastą polerską.
Hebda Napisano 16 Październik 2018 Napisano 16 Październik 2018 Jeszcze taka mała sugestia:Koszulki termokurczliwe dużej średnicyTyż ładnie maskuje:)
Tyr Napisano 18 Październik 2018 Napisano 18 Październik 2018 na parę lat do gleby albo wanny i cierpliwość;) Zawsze możesz żonie mówić, że musisz pilnować czy równo patynują.
Czlowieksniegu Napisano 18 Październik 2018 Autor Napisano 18 Październik 2018 Marcin- Ty się konserwacją nie zajmuj...Wystarczy, że Twoja żona coś mi ostatnio o Twojej patynie wspominał...
K.O.P. Napisano 6 Listopad 2018 Napisano 6 Listopad 2018 kierownicę można taśmą izolacyjną oblepić dawniej u nas się tak robiło :)nawet całą ramę można
Czlowieksniegu Napisano 6 Listopad 2018 Autor Napisano 6 Listopad 2018 Nie taśmą, ale owijką...Ale to już na finiszu- na razie mam lenia.
IdeL Napisano 6 Listopad 2018 Napisano 6 Listopad 2018 Pewnie, że nie taśmą - taśma po dwóch sezonach pokruszy się. Owijkę do kierowników kolarek sprzedają na alledrogo i w niektórych sklepach z klamotami rowerowymi.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.