Grendel Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 W sobote ze switem wybieram sie ponownie do Auburn poszukac bic na C2P.Przy okazji troche pofotografuje(jak zwykle).Jakies specjalne zamowienia?PozdrowieniaGrendelP.S. Na M-L fajny cykl zdjec ciezkiego mozdzierza (no dobra - haubicy) Skody.Moze ktos wie co to za ciagnik?Sa tez zdjecia Hetzer'a Starr.G.
bjar_1 Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 K.Abt. wyrastasz na forumowego jajcarza :P......i bardzo dobrze ,przyda się śmiech na forum!pozdro! - bjar_1
Grendel Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 K.Abt.Niezle zeberka sa 5 mins. jazdy od muzeum(wiem , bo jadlem;o).No ale bigosu tam nie uswiadczysz.Ten specyjal to dopiero po powrocie do Chicago.Grendel
zelig Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Smacznego.(no i powodzenia w rozszyfrowaniu tego C2P)
polsmol Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Skonsultowałem się ze znajomymi lepiej znającymi temat i dowidziałem się co następuje:-każda blacha c2p była bita PZInż. i dalej jakiś numer" -tabliczka znamionowa powinna być w nogach pasażera" po prawej stronie pojazdu. Tu niesty nie ma stuprocentowej pewności bo znajmy miał tebliczkę znaleziną na płycie pancernej/blasze a nie całym c2p. Jednak porównanie wielu elementów pojazdu i zdjęć wstkazało na tę właśnie lokalizację ww płyty.
jotes Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 - co do blach, to nadal mam wątpliwości, choćby dlatego, że przecież Pz.Inz nie był ich producentem; ciekaw jestem, czy uda się coś odnaleźć,- co do umiejscowienia tabliczki, to potwierdzam, właśnie dostałem taką informację, chociaż dotyczy ona TKS-a.Pzdr,jotes
Grendel Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Napisano 1 Kwiecień 2004 Panowie,Dziekuje za wskazowki.W sobote wszystko sie wyjasni.PozdrowieniaGrendel
polsmol Napisano 1 Kwiecień 2004 Napisano 1 Kwiecień 2004 blachy musiały miec odbiory i zapewne z tą bicie PZInż. Numer zapewne porzątkowy, zeby nic się nie zgubiło :)
Grendel Napisano 1 Kwiecień 2004 Autor Napisano 1 Kwiecień 2004 Polsmol,Tak to przynajmniej wygladalo w amerykanskich czolgach o nitowanej konstrukcji.Kazda plyta pancerna miala nabity numer porzadkowy.Ulatwialo to montaz.PozdrowieniaGrendel
Gość Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Kazda czesc niestandardowa byla znakowana numerem porzadkowym.
Mi.Der Napisano 2 Kwiecień 2004 Napisano 2 Kwiecień 2004 Grendel, mam do Ciebie prośbę. Czy nie chciałbyś poświęcić kilka ogólnych widoczków samolotów, czołgów itp. dla celów Wikipedii? ( http://pl.wikipedia.org ) (na public domain). Problemem jest tam często brak zdjęć, aczkolwiek większość znanych amerykańskich samolotów jest chyba i tak sfotografowana.
Grendel Napisano 2 Kwiecień 2004 Autor Napisano 2 Kwiecień 2004 Mi.Der,Jesli tylko bedzie wzmiankowane moje autorstwo oraz pochodzenie fotografowanego obiektu (mam na mysli pelna nazwe muzeum w ktorym sie znajduje) - nie widze przeciwskazan.Nie jest to przeciez domena komercyjna.O ktore zdjecia Ci chodzi konkretne?Ale to jzu moze poza forum.grendel3nospam@nospamemail.comusun nospam z obu stronPozdrowieniaGrendel
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Dwie godziny temu wrocilem z Auburn.Oto wyniki:1.Tabliczki identyfikacyjnej nie ma i nie bylo juz w Arlon.2.Bicia na blachach (o ile byly) skorodowaly lub zostaly usuniete z czasie piaskowania.Procz tego , jak zapewne widzieliscie na zdjeciach, czesc blach nie jest oryginalna-byly zbyt skorodowane, albo wcale ich nie bylo.3.Udalo mi sie odnalezc kilka numerow identyfikacyjnych czesci oraz kilka numerow seryjnych.Najwazniejszym z nich jest cudownie wyrazny numer silnika(na zdjeciu) z przepieknym orzelkiem.Az oko cieszy;o)Inne numery to:bicie 7 5 B na glowicybicie 4986 na transmisjiNumery czesci to:10.08.11.9. na glowicy silnika142 12 851 na jednej z dzwigni transmisji737 na dzwigni sprzeglaWyjazd w sumie bardziej niz udany.Mialem przyjemnosc poznac dyrektora wykonawczego Fundacji Krause i tym samym Muzeum.Niestety nie odpalono UE :(Moglem za to pofotografowac w zasadzie wszystko co chcialem.Jutro przygotuje galeryjke, ale jak szybko sie pojawi zalezec bedzie juz od Bociana.Duzo detali C2P plus bardzo wiele wnetrz pojazdow ze zbiorow Auburn.A teraz zmykam spac - siedem godzin za kolkiem zrobilo swoje- spac mi sie chce.PozdrowieniaGrendel
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Mi.Der,Wybacz - odpisze Ci jutro - oczy mi sie same zamykaja.PozdrowieniaGrendel
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Mala zagadka: co to za ciezarowka?;o)PozdrowieniaGrendelP.S.Czy to mozliwe, zeby Muzeum Techniki w Warszawie nie mialo wlasnej witryny?Jakos nie moge znalezc...G.
jotes Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 Ciekawe czy można ustalić związek nr silnika z numerem wozu. Czy np. silniki dla C2P czymś się różniły od tankietkowych? Bo wtedy byłaby szansa np. na osobną numerację i byłby to ciągnik 167 z kolei ;-) To oczywiscie tylko spekulacja niczym nie poparta. Dopiero będę przeglądać swoje materiały, ale za wiele się nie spodziewam :-(Pzdr,jotes
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Jotes,Nie mam pojecia.Nadzieja w tym , ze koledzy Hartmann i Akagi zechca sie podzielic swoja wiedza.Jesli ocalalala (jakims cudem) dokumentacja PZInz - jest szansa, ze znajduje sie w Muzeum Techniki.Dla mnie problemem jest w tej chwili odleglosc - z Chicago do Warszawy jest zbyt daleko bym mogl wyrwac sie tam i szukac...Dlatego pytalem o website Muzeum Techniki.Sprobowalbym z kims kompetentnym tam sie skontaktowac.PozdrowieniaGrendel
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Jotes,Szczerze mowiac - watpie by miedzy silnikami byla jakas roznica.Przeniesienie napedu wygladalo juz inaczej , ale to fakt znany powszechnie.Grendel
Grendel Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Napisano 4 Kwiecień 2004 Omi30,Wlasnie nie - ale mi sie tez kojazy ;o)Jest to Fiat G2CN z 1939-go roku.Ladny, nieprawdaz?Czy Wlochy lub ich afrykanskie kolonie mialy prawostronny ruch uliczny?Ten egzemplarz jest do takowego przystosowany.PozdrawiamGrendel
omi30 Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 faktycznie nie zauwazyłem ze z prawj strony jest kierownica :-) a w RPA nie jest ruch prawosronny?
Gość Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Fenomenalna galeryjka, gratuluje! Dzieki tym fotkom zidentyfikowalem kilkunastokilogramowy kawalek C2P! Dzieki takim materialom szanse zachowania kawalkow wrzesniowych pojazdow wzrastaja. A kazdy jest na wage zlota. Ten, o ktorym mowie pochodzi od chlopa i cudem nie poszedl do huty. Na szczescie nie wszyscy ktorzy maja jakies materialy dotyczace wrzesniowych pojazdow trzymaja je gleboko ukryte przed czujnym okiem konkurencji", ktora, nie daj Boze, jeszcze cos posklada.PozdrawiamP.S. Zrobiles jeszcze jakies foty?
Grendel Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Ubudubu,Zrobilem.Mnostwo detali-glownie silnika, transmisji, sprzegiel i podwozia.Zdjecia juz wyslane Adminowi - kiedy sie pojawia w galerii - nie wiem.Zrob zdjecie swego kawalka" C2P i zamiesc na forum.Niech i ja oczy pociesze ;o)PozdrowieniaGrendel
ubudubu Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Z fotka bedzie teraz problem, bo jestem za granica. Chyba, ze uda mi sie to zdalnie (za pomoca brata) sfotografowac, to wrzuce. W kazdym razie jest to obudowa zespolu sprzegiel (czy raczej hamulcow). Ciekawa sprawa z tym orlem na silniku. W tekaesie wszystkie czesci byly tak znakowane, czyzby w C2P tez? Kolega znalazl fragment akumulatora (olowiany lacznik cel) i tez jest na nim wybity taki orzel jak na silniku. Ot ciekawostka!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.