Skocz do zawartości

tajemnicze znalezisko

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 70
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
dla mnie jest sprawa o tyle dziwna ze Pan B. dokładnie opowiada co było w skrzyniach. jeżeli ktoś przyjezdza na teren obcego kraju wykopuje skrzynie i co siedzi kilka - kilkanaście godzin i ogląda skrzynie - dziwne . według mnie bierze nogi za pas i w długą. ale ja nie mam doświadczenia takimi rzeczami wiec może się mylę

zaczne od linku by kazdy mogl obejrzec zdjecie i posluchac nagrania radiowego , link ten jest linkiem portalu radia Wroclawskiego - http://www.prw.pl/articles/view/19480/tajemnicze-znalezisko
kilka dni temu na moim forum pojawily sie skany gazety Nowiny Jeleniogorskie w ktorej opisana jest przygoda polskiego eksploratora M.B. ktory za wynagrodzenie pomaga odkryc hitlerowska skrytke w ktorej zgromadzone sa skrzynie z aktami oprawcow z Auszwitz .
Obywatele niemiec , ktorym pomaga nasz dzielny eksplorator maja doskonale rozeznanie i po godzinie czasu skarb jest juz na wierzchu . Nasz bohater w wywiadzie pisze o honorarium jakie dostal za swoja pomoc i sprawa sie zamyka
akcja miala miejsce w listopadzie 2011 r na dolnym slasku
w udzielonym nagraniu radiu ktorego link zamieszczam wyzej , nasz eksplorator informuje ze w skrzyniach byly akta oprawcow i zbrodniarzy z obozu Auszwitz
wedlug mnie musialy to byc jakies wazne osoby skoro ich dokumenty ukrywa sie a po 70sieciu latach wysyla ekipe by te dokumenty odzyskala , byc moze te osoby zyja nadal a w przeszlosci byly mordercami i zbrodniarzami wojennymi
Pytam sie jakim prawem z polskiej ziemi bezkarnie wykopuje sie takie zabytki i oddaje za granice ?? czy jest to legalne dzialanie ??
na moim forum Pan M.B. przekazal przez jednego z uzytkownikow informacje ze dzialal w porozumieniu z ... ale czy mozna w ten sposob tak bezcene dokumenty bez analizy przekazac zleceniodawca ???