kuczman Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 http://www.youtube.com/watch?v=6uHQXBvBmLE
kopijnik2 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Су-27УБ рухнул на землю во время выполнения фигур высшего пилотажа - nieprawdaв самом конце своей программы - nieprawdaten pan z fotki wszystko filmował...
01dalton Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 tu jest podobna sytuacja z su http://www.youtube.com/watch?v=4wlnnZZsx2k tylko , a białoruscy piloci zapewne próbowali podobnie wyprowadzić maszynę , co prawda to su 30 z pokazów 10 lat temu ale http://www.youtube.com/watch?v=Yh-kuztsE1s&NR=1- jak widać z dopalaczami możliwe że da radę się oderwać . Zastanawia tylko jedno dlaczego się nie katapultowali. Pozdr.
woytas Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Praktycznie na samym koncu filmiku z wczorajszej katastrofy widac jak z OBU silnikow wyplywa ciemna struga spalin - (tak jakby pilot zwiekszyl moc)- niestety za pozno. Potem byl plaskacz...Wg mnie chlopaki chcieli pokazac sie dobrze na tle zachodnich maszyn - jako praktycznie jedyni piloci ze wschodu - i widac bylo jak ciasno i ostro kreca figury...
kopijnik2 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 krytyczne zdarzenie było poza bezpośrednim terenem obserwacji, dlatego wątek ryzykownego efekciarstwa jest mniej prawdopodobny...wątek załapania ptaka do silnika też - maszyna miała dwa...
mihura Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Impreza w Radomiu wypłoszyła wszystkie ptaki i zwierzynę z okolicy,na przestrzeni kilkunastu kilometrów. Poczekajmy na komisję.pzdr.
woytas Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Mihura na lotnisku widzialem przynajmniej 2 stada moze z 20 golebi ktore lataly jak oszalale - wiec nie masz racji z tym wyploszeniemPost został zmieniony ostatnio przez moderatora woytas 11:39 31-08-2009
Thomson. Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 http://www.youtube.com/watch?v=mEMCBSRceSE&feature=relatedPiloci liczyli na taki manewr.
mihura Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Ważący prawie 17ton Flanker,na tej wysokości bez MOCY",to tylko pięknie wyglądający motyl.pzdr.
Swiety82 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 http://www.fmix.pl/zdjecie/1083676/su-27/rozmiar/2Fotka zatytułowana: Ostatni lot dwóch białoruskich pilotów Su-27 na Air Show"Wogóle dużo fotek na tej stronce.
mihura Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Mamy Dęblińskiego pilota na forum.Może się wypowie?pzdr.
krzyhal Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Szkoda pilotów [*] [*]Tu trochę inny samolot, ale sytuacja mogła wyglądać podobnie, z tym że finał zasadniczo inny :(http://www.youtube.com/watch?v=jT9784rR69Mpzdr
woytas Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Mamy tez bylego czlonka Panstwowej Komisji Badan Wypadkow Lotniczych....
mihura Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Czekam z niecierpliwością na wypowiedź fachowców.pzdr.
kuczman Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Samolot byl wyposazony w fotele zero", czyli mogli sie ewakuowac nawet w ostatniej sekundzie. Dlaczego tego nie zrobili- byli przytomni? Raczej tak... Bali sie konsekwencji powrotu bez maszyny, stad rozpaczliwe proby jej ratowania?
mihura Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Bali się konsekwencji......... Zimna wojna już za nami kolego kuczman.pzdr.
Krecik2002 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Ponoc jeden z pilotow byl zastepca dowodcy bialoruskiego lotnictwa , wiec nie sadze zeby obawial sie straty maszyny...
hOOpOe Napisano 31 Sierpień 2009 Autor Napisano 31 Sierpień 2009 Z tego co czytałem to wieść i tym zastępcy się nie potwierdziły.
popcorn65 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Zwróćcie uwagę pod jakim kątem SU wlecial za las, a w którym miejscu nastąpila eksplozja. Wyglądalo to tak jakby w ostatniej chwili zlapal trochę ciągu ale bylo już za późno. Ale to tylko gdybanie.Pzdro.
41pp Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Panowie, bez szczegółowej analizy rejestratora parametrów lotu, a szczególnie pracy jednostek napędowych, to tylko gdybanie na poziomie Gazety Wieczornej, /wydawanej o świcie/.Zawsze przypomina mi się tragiczny lot Irydy I-22 w Dęblinie z kpt. M. i kpt C. na pokładzie!!! Naoczni świadkowie /fachowcy/mówili jedno, a skrzynki, czarne czyli dla ścisłości pomarańczowe, gadały coś innego !!!Pozdrawiam.GWPS Trzeba czekać.Mnie to troszkę pachnie ptaszkiem", bo cóż z tego że miał dwa silniki????? jeżeli przy wychodzeniu z pętli /o ile się nie mylę/, miał np. 25% ciągu, a wtedy utrata jednego silnika na tej wysokości to pewna gleba".
popcorn65 Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Mój poprzedni post byl zbędny. Każdy gdybie na swój sposób. Mnie jest po prostu szkoda tych Bialorusinów, którzy bardzo chętnie tu przylecieli. W wywiadach przed pokazami byli bardzo dumni ze swojego sprzętu i chcieli pokazać swoje umiejętności w UE. Coś poszlo nie tak. Byli żolnierzami i zgineli jak zolnierze-walcząc do końca. I za to należy Im się szacunek. I za to, że nikt więcej nie zostal poszkodowany.Pozdrawiam.
41pp Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Ło jejkum, przed chwilą w telewizorni jakiś ekspert ełkotał" i wykluczył ptaszka", nie wiadomo na jakiej podstawie !!! chyba na tej, że przy porannej kąpieli nie zauważył tego ubytku" u siebie! A jego eoria" z ciągiem silników, to tylko do magla. Brak mi słów !!!!!PozdrawiamGW
woytas Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Dzieki Grzes!Wczoraj nie chcialem Cie niepokoic a chcialem fachowca uslyszec
41pp Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 I jeszcze na koniec, takie pytanko dla dociekliwych", czy dodanie gazu" przy wychodzeniu z pętli zwiększy czy zmniejszy R trajektorii lotu. Stąd już kroczek od rozwiązania. Myśleć, myśleć, jak mawiał i pisał Kol. kopijnik2 na forum.GW
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.