wars98 Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Witam!Tu Warszawa, tu Warszawa... :DNo i co robaczki? A więc można? Cieszę się, że tak mówicie. :0Dziękujemy wszystkim którzy przyczynili się do tego, aby ten silnik i inne resztki samolotu ujrzały światło dzienne po przeszło 60 latach. Także komarom za doping do szybkiej i wydajnej pracy. ;)A teraz jeszczę parę słów od pewnej osoby która ze mną tam była:Mam wielka przyjemnosc ta droga zlozyc gratulacje ekipie wydobywczej tzn. TPS, Gniew i wszyscy przyjaciele. Mialam okazje obserwowac, bo bylam w centum akcji, jak wspaniala ekipe tworzycie wszyscy razem. Dziekuje bardzo, ze bylam z Wami i przezylam cos wspanialego. Oby tak dalej przy kolejnych akcjach. PowodzeniaPozdrawiam serdecznie wszystkich biorących udział w akcji i do zobaczyska na StuG-u! wars98
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Więcej zdjęć i relacja z 4 dni wytężonej pracy na stronie TPS sekcji Historyczno-eksploracyjnej www.eksploracja.eu już wkrótce....Serdecznie pozdrowieniaHerussPS. Dzięki wszystkim!!!!!!! Mam nadzieję, że się niedługo spotkamy na następnej LEGALNEJ akcji.(i to niedługo hehe)
jaca2003 Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Wars znowu rozdwojenie osobowości?Mama mówi?Pozdrawiam Mamę Warsa.Miło było poznac.Dzięki Heruss.Było miło.Dzięki wszystkim(Robert , Piotr Mirek i wymienia długggggggo można).Pozdrawiam
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Artykuł w Dzienniku Bałtyckimcz.1: http://www.eksploracja.eu/forum/download.php?id=263cz.2: http://www.eksploracja.eu/forum/download.php?id=264
Barnaba Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 szczegolne wyrazy uznania dla nurków! 5-10cm widoczności - szczęściarze! dobra robota koledzy (po fachu :) )pzdrBar_Naba
beaviso Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 My z Pauliną także dziękujemy Kolegom z TPS-u i ich rodzinom za gościnność! To były świetne 2 dni!Jaca2003 -> jednak na siebie nie wpadliśmy, szkoda. Czy byłeś może w bazie noclegowej tam gdzie większość uczestników? Co się odwlecze, to nie uciecze, heh.Pozdrowienia szczególnie dla Herussa z Kingą, Warsa + 1, oczywiście Oksia, no i Piotrka z Wejherowa, który ponownie zrobił na mnie wrażenie szczerze przesympatyczne.I mimo że w niedzielę - zamiast na wydobycie w błysku fleszy - powędrowałem własnymi ścieżkami gdzie indziej, bo taki już jestem indywidualista, to i tak zabawa była przednia, zwłaszcza w piątek wieczorem... Nieświadoma kima" do świtu na murku pod domem - to jest to! ;-)))
kris_kutno Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Szkoda że nie mogłem przyjechać. Miło się patrzyło na fotki.
yoony Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 a ja bede wredny panowie coscie tak naprawde wyciagneli mial byc nieco uszkodzone He 111a ja widze jeden silnik obrany plus małe dodatki i kupe złomu wiec moze jakas inwetaryzacja generalnie zero emocji natomiast podziwiam stan zachowania co niektorych elementow np ten zegar (oleju)??
wars98 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Yoony. Przeczytaj sobie jakie były warunki pracy nurków. 10 cm! 10 cm z użyciem najmocniejszych reflektorów do prac podwodnych. Woda miała konsystencję i kolor kawy - bo torfowisko. Wcześniejsze ustalenia dokonane zimą z użyciem magnetometru w oparciu o relacje świadków zostały zweryfikowane pracą nurków w tych jakże ciężkich warunkach. Samolot jest w proszku, bo spadł na zamarznięte jezioro, a więc jak w beton. Dodatkowo Niemcy zbierali co się tylko dało, reszta poszła na dno i czekała. I tę resztę zebraliśmy.Pozdrawiamwars98
Boruta Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Czy to to jezioro z Było, nie minęło"?Pozdrawiam
acer Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Wars,To chyba nie ma sensu , moglibyście wyciągnąć ygrysa"i też by było że nie to miało być.Zawsze będzie że ie to miało być"
oksio Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Yoony wybacz następny będzie większy .A jeśli chodzie o silnik to nie jest oskubany bo ma mniejsze braki niż te w Niemczech.A moich kolegów po fachu to podziwiam bo to była narobili się przy tej widocznościPozdr.Oksio
yoony Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 widze ze tylko Oksio załapał oco chodziło :)))acer nie wcinaj się
wars98 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Silnik cudo. Ci co go oglądali wiedzą w jak rewelacyjnym był stanie.
acer Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 wzajemnie yoony forum nie jest tylko dla ciebie
Arado Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Jeszcze jedna informacja o tym samolocie : na podstawie wylotów gazów z silnika jest pewne że był to nocny myśliwiec .A więc He-111 H10 albo G10. Dzięki dla kolegów z luftarchiv.de !
@ndrew Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 WitamChciałem tez sie dołączyc do podziękowań oraz gratulacji!Na miejscu była świetna atmosfera i b.dobra organizacja.W sumie ciekawa lekcja historii :) Wkrótce wiecej fotek z 'press-pontonu' ;)Panowie życzę wam więcej/cięższych fantów!!!Pozdrawiam@ndrewPSCiekawe gdzie sie podziali Ci wielcy adwersarze (oj było troche toczenia piany) w dyskusjach na forum-nie stać ich na gratulacje....
tiaret Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 @andrew napisał:PSCiekawe gdzie sie podziali Ci wielcy adwersarze (oj było troche toczenia piany) w dyskusjach na forum-nie stać ich na gratulacje...."nie bardzo wiem czego gratulować ....poczekamy aż sprzęt zaistneje w muzeum po konserwacji ponieważ wyjąć gruza to jest najprostrze...dopiero teraz potrzebna jest kasa i zapał...więc jednak myślę że z tym zachwytem trzeba troszkę poczekać równie dobrze mogę pojechać do MWP w Wawie i pogratulować im hetzera i sdkfzta że tak go swietnie znależli, wyjęli i że tak pięknie gnije pod chmurką ...pzdr tiaret
wars98 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Tiaret. Czułem, że się odezwiesz. :(Silnik zaraz po wyjęciu pojechał do Gniewu w celu zakonserwowania. Nie zniszczeje. Podawanie przykładów innych obiektów i innych muzeów to wyjątkowo niecelne zagranie.Ktoś może ma zdjęcia Heinkla He-111 H10 albo G10? Przydałaby się lekcja poglądowa dla co poniektórych. A jeszcze jakby tak opis konstrukcji... Mmm...
tadek80 Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 a miał być wrak panowie takiego mi smaka zrobiliscie że myslalem ze to bedzie kawał kadłuba bez statecznika i z pourywanymi skrzydałami.ale i tak składam gratulacje za silniczek ... super
beaviso Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 A ja tutaj trochę zamącę... Czemu Heinkel???A może Ju-88 w wersji C-4? Był to ciężki myśliwiec dzienny, używany podobo także do dalekiego rozpoznania, jedyna wersja Ju-88 napędzana Jumo 211F, w dodatku z załogą 3-osobową... Produkcja: 66 sztuk (rok 1941.)
beaviso Napisano 6 Czerwiec 2006 Napisano 6 Czerwiec 2006 Dochodzą do tego prawdopodobnie pierwsze egzemlparze popularnej wersji Ju-88 A4 (czteroosobowe) oraz A6-U do atakowania celów morskich (trzyosobowe). Zwracam uwagę, że w takie maszyny były wyposażone jednostki lotnictwa morskiego działające nad Bałtykiem w 1941. roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.