Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 230
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Napisano
jeśli to łazik to poprosze zdjęcie tabliczki znamionowej ( tej mosiężnej)przy zbiorniku i jej nitów ( o ile się nie mylę nie zgadza się mijesce mocowania ( co oczywiście o niczym nie przesądza)

nie ulega wątpliwości że auto ma pomotane elementy np właśnie koła...
proszę o foto bloku silnika z odlewem sygnatury ...bo mi on na inża nie wygląda ( zdecydowanie pachnie pobytem we francji ( nie mówię że cały samochód ale silnik)
Proszę o zdjęcie chłodnicy , zwłaszcza znaku producenta
proszę o zdjęcie amortyzatorów klingera
proszę o zdjęcie tłoczka hamulcowego tylnego ( jaki materiał wykonania )

w moim przypadku to rozwieje pierwsze liczne wątpliwości


oczywiście rejestracja jest super tylko że odwrotnie zamontowana itp itd

pozdr
Napisano
Za Francją przemawia także to, że wszystkie felgi to felgi do Simki 6CV, czyli francuskiego brata bliźniaka dla Fiata 508. Kierownica oraz przełącznik kierunkowskazów są także od Simki.
Całkiem możliwe, że ten egzemplarz trafił z Niemcami do Francji, a tam w miarę zużywania części podmieniano je z francuskich Fiatów".
My w Łowiczu właśnie odbudowujemy Łazika na podstawie Simki 6CV
Napisano
Zdjęcie tego Fiata już było pokazywane na tym forum, ale fajnie, że teraz widać więcej szczegółów.

Chętnie dowidziałbym się gdzie on się znajduje i czy są znane jego wojenne i powojenne losy.

Równie chętnie poczytałbym o waszych wątpliwościach. W sumie materiału do porównań jest mało. Poza zdjęciami z epoki są znane jeszcze dwa egzemplarze. Jeden w Muzeum Techniki a drugi w prywatnej kolekcji (występował na rekonstrukcjach parę lat temu). W przypadku tego pierwszego tylna część nadwozia prawdopodobnie została dorobiona już w muzeum.
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Napisano
polsmol, Bartek_83, pająk - podoba mi się Wasze podejście do tematu ;) Możemy pogadac na temat tego polsko/niemiecko/francuskiego Łazika w najbliższą sobotę 7 września 2013. Będę ze swoim sprzetem na stoisku Pana Nowosielskiego (TKS + Goliat) na Moto Weteran Bazarze w Łodzi. Piotr ps. W gratisie dzisiejsze ogłoszenie z Francji http://www.leboncoin.fr/voitures/529277238.htm?ca=12_s
  • 1 month later...
Napisano
Ściemy nie ma.
Łazik i koniec zobaczcie na felgi typu motocyklowego, takie były montowane w polskich fiatach,
Każda felga z rantem na zewnątrz jest albo włoska, niemiecka lub francuska.
Gratuluje i chętnie pomoge przy odbudowie.
Napisano
Ściemy nie ma.
Łazik i koniec zobaczcie na felgi typu motocyklowego, takie były montowane w polskich fiatach,
Każda felga z rantem na zewnątrz jest albo włoska, niemiecka lub francuska.
Gratuluje i chętnie pomoge przy odbudowie.
Napisano
82E - rzadko ostatnio tu zaglądam, dziękuję za zaproszenie, chociaż ma lekko ironiczny podtekst ;) Tym niemniej uważam, że sceptycyzm w zabytkowej motoryzacji jest jak najbardziej na miejscu, bo ogranicza liczbę mitów (ostatnio najgłośniejszy to polski Renault FT-17").
Pogadamy przy innej okazji, pana Nowosielskiego znam od paru lat. Wrzuciłbyś jakieś zdjęcie z bazaru, bo w sieci nie widzę 508.
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Napisano
Witam ! Gdyby ktoś był zainteresowany to więcej informacji (i kilka zdjęć) tego Łazika można znaleźć w najnowszym numerze Classic Auto, który ukazał się wczoraj (tj. 02.06.2014). Udanej lektury ;) P.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie