Skocz do zawartości
advertus

wirus albo próba włamania

Rekomendowane odpowiedzi

od pewnego czasu co wejdę na stronę odkrywcy to atakuje mój komputer wirus albo pojawia się alert o innej formie włamania. Może Szanowny Bocian popracowałby nad lepszą ochroną strony. Póki mam program anty wirusowy to ok nie ma problemu ale nie wszyscy bawią się w tego rodzaju zabezpieczenia i kłopot gotowy....

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
szczerze mówiąc nie znam się na tym, dlatego skopiowałem info co do próby włamania , dla fachowca to zapewne są jakieś wskazówki...

Kategoria: Zapobieganie włamaniom
Data i godzina,Zagrożenie,Operacje,Stan,Zalecane działanie,Nazwa alertu systemu zapobiegania włamaniom,Działanie domyślne,Podjęte działanie,Atakujący komputer,Adresowi URL atakującego,Adres docelowy,Adres źródłowy,Opis ruchu sieciowego
2013-07-29 21:23:32,Wysoki,Zablokowano próbę włamania podjętą przez www.ksiegarnia-odkrywcy.pl.,Zablokowano,Nie jest wymagane żadne działanie,Web Attack : Malvertisement Website Redirect,Nie jest wymagane żadne działanie,Nie jest wymagane żadne działanie,www.ksiegarnia-odkrywcy.pl (94.23.92.209, 80)",ads2.huascara.pl/www/delivery/afr.php?zoneid=1&target=_blank&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE,PC (192.168.1.100, 2712)",94.23.92.209 (94.23.92.209),TCP, www-http"
Komunikację sieciową z ads2.huascara.pl/www/delivery/afr.php?zoneid=1&target=_blank&cb=INSERT_RANDOM_NUMBER_HERE dopasowano do sygnatury znanego ataku. Atak wynikał z \\DEVICE\\HARDDISKVOLUME1\\PROGRAM FILES\\GOOGLE\\CHROME\\APPLICATION\\CHROME.EXE. Aby przestać otrzymywać powiadomienia o tym typie ruchu, w okienku Działania kliknij pozycję Przestań powiadamiać.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Kategoria:Zapobieganie włamaniom
Data i godzina,Zagrożenie,Operacje,Stan,Zalecane działanie,Nazwa alertu systemu zapobiegania włamaniom,Działanie domyślne,Podjęte działanie,Atakujący komputer,Adresowi URL atakującego,Adres docelowy,Adres źródłowy,Opis ruchu sieciowego