PATRON Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 W zeszłym tygodniu C2P z niemiec" trafił do zakładu gdzie odbędzie się ostateczny montaż pojazdu.Pojazd został ostatecznie rozebrany do malowania ( po próbnym montażu podstawowych elementów i jednostki napędowej oraz przeniesienia napędu)Zdjęcie prezentuje gołą" wanne po pierwszym malowaniu.PZDR PATRON Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 wanna w środku po I malowaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekA Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Szacunek !!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 elementy układu jezdnego prawa strona po 2 krotnym nałożeniu farbyPATRON Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 dzisiaj odbył się pierwszy montaż " a nie ozmontowanie" :-) pierwsze dwie szuflady" - prawa strona Widok rozmontowany przygotowane do montażuPATRON Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 po 1 godzienie i :- poprawieniu gwintów,- przesmarowaniu- złożeniu- skręceniu- zabezpieczeniu zawleczkamipodzespół przygotowany do trzeciego malowania druga strona układu jezdnego schnie"PZDR PATRON - FWP Link to comment Share on other sites More sharing options...
steell Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 praca wre :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_boj Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 siły, samozaparcia i w dalszym ciągu takich pięknych efektów pracy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekA Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Trudno uwierzyć, że trzy lata temu wygladał tak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kloki Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Miodzio!!! A mówi się, że prawdziwy rzeźbiarz z g... nic nie wyrzeźbi. Szacunek Panowie i wytrwałości w dalszych pracach! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg66 Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Heh. Kawał dobrej roboty GRATULACJE I CZAPKI Z GŁÓW PANOWIE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK77 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Takie zdjęcia z prac mi się podobają. Dzięki PATRON. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tekaes Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 http://www.dobroni.pl/rekonstrukcje,c2p-pierwsza-jazda,5133 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gebhardt Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Serce rosnie. Dziekuje Wam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knieszkowiecki Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Nie wiem jak Wy to robicie i ile Wam to zajmuje czasu ,ale jesteście NAJLEPSI.Pozdrawia Kraków Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 dzisiejszy dzień rozpoczął się montażem wstępnie pomalowanej lawety podsilnikowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 zbliżenie na śruby mocowania lawety podsilnikowej , zwracają uwagę oryginalne podkładki klinowe z racji konieczności wyprowadzenia (wyrównania) podłogi czyli dociągnięcia jej do lawety zostały zastosowane nowe śruby o podwyższonej wytrzymałości z przeszlifowanymi łbami celem zachowania oryginalnej formy łbów .PATRON - FWP Link to comment Share on other sites More sharing options...
lufcik Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 GRATULACJE Czy wybieracie się ze sprzętem do Tomaszowa Lubelskiego w tym rokuPozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 lewy wspornik wanny - przymierzenie przed montażem Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 przygotowane śruby do montażu ( oryginalne śruby oraz nakrętki z poprawionym gwintem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 prawy wspornik po montażu Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 zamocowana konsola rury wahacza strona zewnętrzna Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 mocowanie konsoli rury wahacza strona wewnętrzna Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 konsola mocowania rury wahacza strona zewnętrzna po retuszowym malowaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
PATRON Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 konsola mocowania resora głównego po retuszu malarskim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.