Jump to content

C2P -ostateczny montaż


PATRON

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply
jak na razie amerykan" jest w stanie przygotowawczym do demontażu i służy jako weryfikacja ustawień nakrętek , zawleczek i systemu cięgien. Natomiast z tymi przeróbkami to im więcej się temu wszystkiemu przyglądam tym bardziej przekonuję się że zrobiono temu pojazdowi wielką krzywdę w czasie jego istnienia w muzeach....
nqajbardziej ewidentnym tego przykładem było zastosowanie kół jezdnych od jakiegoś wynalazku które to koła NIE BYŁY WOGÓLE ŁOŻYSKOWANE... mało tego nie były przystosowane do jakichkolwiek łożysk wewnętrznych....wynikiem tych działań było zdekompletowanie układu jezdnego i całkowite niemalże zniszczenie oryginalnych osiek, których regeneracja wiąze się z ich tulejowaniem i dorabianiem ... dodatkowo koła te miały około 10 mm luzu na osiach ... że nie wspomnę o nagminnym przyspawywaniu elementów zamiast wymianie śrób czego najbardziej rażącym przykładem było przyspawanie wąsów kół jezdnych do resora żeby się nie chlebotały na boki ...

Trochę mnie to wszystko zniezmaczyło bo pod farbą która nadawała jako taki wygląd pojazdowi znajdujemy patenty iście rodem ze związku radzieckiego, ale idea jest jedna ...ma być tak jak było pierwotnie i KROPKA.


myślę że porównanie pojazdów ( ich różnic konstrukcyjnych ) będzie możliwe dopiero po dogłębnej analizie śladów po oryginalnych rozwiązaniach , odtworzeniu ich na podstawie resztek zachowanych, oraz regeneracji, wtedy będzie można pokazać różnice pomiędzy wersją wcześniejszą i późniejszą c2p, a na to trzeba jeszcze trochę poczekać .
Prace przy amerykanie " idą do przodu ale główny nacisk jest w tej chwili położony na skończenie iemca"


Pozdrawiam PATRON FWP
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information