Kamil1994 Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 Witam.Zamierzam kupić sobie nową wykrywkę w Vikingu. Proszę was drodzy koledzy jak to jest tym Vikingiem, jak szybko kurier dostarcza przesyłkę (ile trzeba czekać na przesyłkę), czy jest możliwość odebrania przesyłki na poczcie, i gdy przesyłka jest dostarczana kurierem to w jakich godzinach, jakieś problemy. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.pzdr.
adek_ Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 cóż pisać, mają monopol :) ale jako klient zastrzeżeń do nich nie mam, szczególnie jesli chodzi o serwis posprzedażowy.
gisio Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 W moim przypadku podobnie 3 dzionki i kurier pod drzwiami
krank Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 ja kupowałem kanarka,po trzech dniach też był i zero problemu
Eastlegion Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Witam. Zdecydowanie nie polecam. Nie honorują gwarancji, ich sprzedawcy mają arogancki stosunek do klientów. To, że kurier dowozi przesyłkę w 3 dni, to jest standard a nie coś nadzwyczajnego. Jednym słowem - monopolista.Zdrów.
Martian Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Odradzili zamianę, Explorera II na E- Tracka. Mam nadzieję, że nie w trosce o to, że więcej fantów znajdę;))) A na poważnie fachowa obsługa i doradztwo - telefoniczne... Bezproblemowa i szybka dostawa (już 3 podłokietnik w tym jeden na gwarancję poszedł... ale to pięta achillesowa Minelabów) ...Nie wiem jak z naprawami bo nie korzystałem. Ale szczerością mnie ujęli nie wciskają kitu... Ja polecam i następny kupię u nich...
pastuszek Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 ja nie polecam, ale następny też kupuję u nich, bo niby gdzie??
latający holender Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Kilkukrotne,cierpliwe tłumaczenie przez telefon pewnego problemu ze sprzętem:) U mnie mają plus.Ale było dawno więc może teraz jest inaczej?
danieloff Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Kupiłem u nich chyba z 5 wykrywaczy, jeden serwisowałem - bez problemu. Sklep jak sklep, obsługa miła, ale jaka niby ma być? Jedyne, co mi się nie podoba, to wysokie ceny wykrywaczy i akcesoriów - zdrową marżę sobie doliczają. Do większości wykrywaczy na zachodzie dołączane są gratis w zestawie akcesoria, które w Wikingu sprzedaje się osobno, za słoną cenę.
k-szela Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Kupiłem u nich 4 wykrywki, przeważnie miałem na drugi dzień po zamówieniu , raz byłem osobiście bo brałem na raty, nie mogę narzekać choć ceny są dość wysokie , chociaż minelaba mają często taniej. Ostatnio kupiłem w UK przez intenet w sklepie treasureland swojego MXT300 przy kursie funta 4,3 wyniósł mnie 2650 z przesyłką dostałem do niego pokrowiec, bullseye 2, słuchawki , osłonę cewki . Płaciłem kartą kredytową , a przesyłka szła 5dni kurierem DHL:) , teraz trochę funt drogi 4,8:(
Zwierzu Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Ja kupiłem u nich 4 wykrywacze.Bo po prostu nie miałem gdzie.A tak...To MONOPOLISTA.Ceny wykrywaczy za wysokie,nawet popierdółki krocie kosztują.Marża niesamowita!!!I nie mowie tego ze mnie na nie nie stac, tylko drazni mnie ten ich monopol i ceny.Obsluga miła i profesjonalna,taka jak powinna być,jednak swój 5 wykrywacz napewno juz kupie gdzie indziej(czyt.U.K)No chyba ze powstanie jakis konkurencyjny sklep,porownam sobie ceny i hop :)Pozdrawiam
Zwierzu Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 A odnosnie serwisu.Dawniej jak prowadził go Pan Pr...,było super.Naprawy usterek na najwyzszym poziomie.Teraz jak Go nie ma,nie wiem.Kupiłem x-705 i mam nadzieje ze sie nie przekonam :))
latający holender Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 danielof,sama prawda ! Przy zakupie (za pare patyków) za osłonę też musiałem zapłacić:)
Kamil1994 Napisano 12 Sierpień 2010 Autor Napisano 12 Sierpień 2010 Dzięki za wpisy. Wczoraj zamówiłem White'sa Coinmastera, dziś o 13:00 otrzymałem paczkę :)pzdr.
samgnus Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 Do Kol.Zwierzu...nie bardzo rozumiem Kolego,z czym było lepiej,gdy serwisem Vikinga zajmował się Proscan ( i dla kogo) ?! Wystarczy odwiedzić stronę Proscana i trochę poczytać na forum by mieć pojęcie o panujących u niego zasadach w kwestii napraw.Myslę,że nie bez powodu Viking podziękował za ten serwis,co nie jest chyba bez związku ze stanowiskiem Mienalaba.Wiele było straszenia brakiem serwisu Minelaba w Polsce,a jak widać karawana jedzie dalej i ma sie całkiem dobrze.Pozdrawiam!
samgnus Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 P.S. A jedyny problem z naprawami Minelabów u nas to ma teraz Proscan,bo jak chce je naprawiać to musi sobie kupić u nich części.Pozdrawiam!
panadam12 Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 Witam,w Vikingu kupiłem już 3 wykrywacze i nie miałem żadnych problemów,nie serwisowałem ich ponieważ nie miałem po co:)ogólnie faktem jest że ceny mają wysokie zwłaszcza akcesoriów,ale chyba najlepiej kupować zimą,jak się trafi na zimową promocje to do wykrywki dodają jakieś akcesoria gratis jak np ostatnim razem za 2500zł x-terra 705 była z pokrowcem na wykrywacz i latarką minimaglite, a teraz kosztuje juz bez dodatków za 2700zł,ogólnie polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.