vipiusz Napisano 18 Marzec 2010 Autor Share Napisano 18 Marzec 2010 Pytanie do kogoś kto się naprawdę zna. Warto przeszukiwać gruzy? Gruzy starych zabudowań miejskich. Gruzy" Miejsca w których kiedyś coś stało na parceli a teraz jest tylko pusty nierówny plac, od wojny posprzątany tylko wierzch.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pivot Napisano 18 Marzec 2010 Share Napisano 18 Marzec 2010 Owszem można ale ten kto grzebał w gruzie wie, że czasem nie da się tego zrobić bez grubszego sprzętu. Efekty też są mierne no chyba, że ma się dobry namiar ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokesh Napisano 18 Marzec 2010 Share Napisano 18 Marzec 2010 Oto cala przewrotność pytania ,,Pytanie do kogoś kto się naprawdę zna ''.Nie znam się na tym ,choć kilka razy próbowałem i wiem że to męka, głupota i siermięga, a efekty praktycznie żadne .Ilość śmieci zwłaszcza tych kolorowych :kawałki cynkowych rynien ,miedzianych przewodów ,okuć ,blaszek i innego syfu ,swoim piskiem doprowadza bo bólu głowy ,a chęć sprawdzenia co to ,do odcisków i utraty saperki .Wiec z przyjemnością poczytam opinie kogoś kto się na tym zna .Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vipiusz Napisano 18 Marzec 2010 Autor Share Napisano 18 Marzec 2010 Kokesh - znasz się, odpowiedz wyczerpująca! Wszystko na temat. (znaczy się nie kopać bo się to nie opłaca)pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...