Skocz do zawartości

A dlaczego by nie?

vipiusz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Pytanie do kogoś kto się naprawdę zna. Warto przeszukiwać gruzy? Gruzy starych zabudowań miejskich. Gruzy" Miejsca w których kiedyś coś stało na parceli a teraz jest tylko pusty nierówny plac, od wojny posprzątany tylko wierzch....
Napisano
Owszem można ale ten kto grzebał w gruzie wie, że czasem nie da się tego zrobić bez grubszego sprzętu. Efekty też są mierne no chyba, że ma się dobry namiar ;)
Napisano
Oto cala przewrotność pytania ,,Pytanie do kogoś kto się naprawdę zna ''.Nie znam się na tym ,choć kilka razy próbowałem i wiem że to męka, głupota i siermięga, a efekty praktycznie żadne .Ilość śmieci zwłaszcza tych kolorowych :kawałki cynkowych rynien ,miedzianych przewodów ,okuć ,blaszek i innego syfu ,swoim piskiem doprowadza bo bólu głowy ,a chęć sprawdzenia co to ,do odcisków i utraty saperki .Wiec z przyjemnością poczytam opinie kogoś kto się na tym zna .Pozdro...
Napisano
Hmmm...otoz mam odmienne zdanie na ten temat.Grzebanie w tzw /spalonkach/ gdzie wiadomo ze cos sie dzialo moze mile zaskoczyc.Wiadomo ciezka praca w porownaniu z spacerkiem z piszczalka ale sie oplaca.Pierwsza sprawa to dokopanie sie do podlogi a pozniej lecimy dalej.Zazwyczaj omijam komin wiadomo dlaczego:)Wybor zalezy od Ciebie ale uprzedzam ze to ciezka strona tego hobby:)Teren dookola moze byc przeczesany setki razy ale to co w srodku zostalo zawsze korci-bynajmniej mnie.Pozdrawiam
Napisano
Tomcat ,,Gruzy starych zabudowań miejskich ''a nie stara drewniana rozwalona chałupa na wsi .Trzeba czytać to co ludzie piszą .A na takie gruzy o jakich mowa serdecznie zapraszam, tylko że one składają się głównie z tego co ty omijasz. .Pozdro...
Napisano