CharlieP Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Witam, jestem uczniem liceum o profilu wojskowym, mundury dostaliśmy ale z butami gorzej, więc chciałem, zapytać jakie buty będą najlepsze do mundury, i do chodzenia bo w zimę do szkoły będę musiał chodzić na pieszo. ;) Pozdrawiam !
Mruk Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Zależy ile możesz wyłożyć, i czy buty moga być jakie chcesz, bo może być tak, że musisz mieć polskie desanty, józefy, jak zwał tak zwał, a jeżeli buty to indywidualna sprawa, to polecam batesy lub belleville ICWB za 250zł(na zime masz wkładane skarpety dodatkowe) są z goretexem, sam takich używam i są dobre, jednak na lato nie bardzo:) na lato mam batesy ale deserty( z wstawkami materiałowymi, i dziurkami dla lepszej wentylacji) PZDRPS. Ewentualnie Kupczaki za 400-500zł:) buty nie do zajechania podobno.
CharlieP Napisano 5 Listopad 2009 Autor Napisano 5 Listopad 2009 I prosiłbym linki jeżeli to możliwe, buty sprawa indywidualna, nie trzeba mieć wybranych, obojętnie jakie ;)
bandolero Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 Co to za wojsko, w którym każdy chodzi ubrany inaczej?Nie ma u was regulaminu mundurowego??? Panie Boże, widzisz a nie grzmisz?????
CharlieP Napisano 5 Listopad 2009 Autor Napisano 5 Listopad 2009 Nie ma, to liceum o profilu wojskowym, w mundurach chodzimy tylko w piątki ; ]
Cronos Napisano 5 Listopad 2009 Napisano 5 Listopad 2009 W Katosach jest liceum z klasami o profilu mundurowym to codzień widzę ładne dziewczęta w mundurkach", i aż zwróciłem uwagę ze wszystkie w desantach popinają do szkółki.Ja na spacery do szkoły bym polecał Magnumy, wygodne jak cza, ale przeciekają czasem:P
8total4 Napisano 6 Listopad 2009 Napisano 6 Listopad 2009 jeżeli nie masz zbyt rozbudowanego funduszu na buty, to polecam buty bundeswehry, są dość tanie, o niebo wygodniejsze od polskich skoczków" i w górach ekstra zdają egzamin.pozdro.