cieciwa Napisano 3 Lipiec 2013 Napisano 3 Lipiec 2013 A żeby nie było...1. - rysunek opisany jako PF621L
ROLFI Napisano 5 Lipiec 2013 Napisano 5 Lipiec 2013 Cięciwa, być może są to wariacje pierwszych Fiatów 621 produkowanych we Włoszech. Załączam podwozie z podobnymi elementami zawieszenia co w Twoim szkicu i jest to wersja włoska. Jeśli chodzi o ilość kół na tylnej osi to na szkicu są założone zewnętrzne bliźniaki (czasami używano pojedynczych kół).
cieciwa Napisano 6 Lipiec 2013 Napisano 6 Lipiec 2013 Mnie zastanawia dlaczego nie kupiono licencji na 621P.Trzy osiowy.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/8/8b/Fiat_621_p.jpg
hansm111 Napisano 13 Czerwiec 2014 Napisano 13 Czerwiec 2014 Witam.Mam pytanie.Jaki gwint mają szpilki piast w Polskim Fiacie 621L?Są różnice wymiarów między włoską i polską szpilką?
Petharg Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Witam !Poszukuję instrukcję obsługi z schematami do Polskiego Fiata 621L. Czy ktoś z użytkowników posiada takową instrukcję ? Poszukuję także przełącznika świateł ?
hansm111 Napisano 19 Sierpień 2014 Napisano 19 Sierpień 2014 Witam. Tabliczka wyszła z drobnicą do 621.Czy może ktoś rozszerzyć skrót CFL?
pająk Napisano 19 Sierpień 2014 Autor Napisano 19 Sierpień 2014 @hansm111 co do szpilek to moim zdaniem są takie same, ale nie jest to poparte bezpośrednim porównaniem. Polski katalog części jest dokładnym przedrukiem oryginalnego. Nie słyszałem, żeby nasi inżynierowie coś zmieniali przy bębnach.Taką tabliczkę widzę pierwszy raz, może dr Tarczyński by coś o tym powiedział.@Petharg mam instrukcję zbiorczą do PF524, 618 i 621, nie ma tam wiele do 621. Mam też do 621L katalog części (ksero). Po urlopie mogę Ci zrobić kopie, jak chcesz lepszą jakość to polecam zakup u Olka Klisza z Krakowa (ja mam od niego), niedrogo, ładnie oprawione i kserowane z oryginału, a nie z kopii.Części do 621 już nie mam, wymieniłem za inne graty. Stronę rudy110 pewnie znasz, przypuszczam, że kupisz tam przełącznik.
Petharg Napisano 20 Sierpień 2014 Napisano 20 Sierpień 2014 Dzięki za informację @pajak Jeśli mógłbyś przesłać mi tą instrukcję oraz katalog, na petharg@interia.pl będę wdzięczny. Prosiłbym także o kontakt do Olka Klisza na prv.Dzięki także za stronkę rudy110 zaraz tam zadzwonię.
rwd Napisano 21 Sierpień 2014 Napisano 21 Sierpień 2014 Nie wiem czy to jest pozycja, o której mówił kol. pająk ale spotkałem coś takiego.
rwd Napisano 22 Sierpień 2014 Napisano 22 Sierpień 2014 Wiele lat temu dostałem kilka zdjęć Fiata z Muzeum Techniki. Sądzę, że są to zdjęcia dokumentujące ówczesny stan pojazdu.
jaro63 Napisano 22 Sierpień 2014 Napisano 22 Sierpień 2014 Bardzo ciekawe jest to ostatnie zdjęcie.Sugerowano, że ten Fiat z MT to składak ciężarówki i ramy autobusowej. A tu niespodzianka. Taką ramę wygiętą miał od początku(?).
pająk Napisano 22 Sierpień 2014 Autor Napisano 22 Sierpień 2014 Rwd, moja instrukcja jest trochę inna. Fajne te zdjęcia Fiata, do tej pory nie widziałem go przed odświeżeniem. Drugi 621 (pożarniczy) był podobno na chodzie, tylko ktoś nie spuścił wody i pękł blok.
rwd Napisano 23 Sierpień 2014 Napisano 23 Sierpień 2014 A tu miejsce kierowcy strażaka. Rzeczywiście wygląda nieźle, czy był na chodzie nie wiem. Fotki, moim zdaniem, pochodzą z początków zajmowania przez MT zabudowań fabryki Norblina przy Żelaznej.
pająk Napisano 23 Sierpień 2014 Autor Napisano 23 Sierpień 2014 Rewelacyjne, dzisiaj to już zapis historii. A zdjęć Ursusa A nie masz przypadkiem? Skrzyni biegów szukam...
Dr_Oszak Napisano 31 Sierpień 2014 Napisano 31 Sierpień 2014 Poszukujemy wszelkich materiałów związanych z plandeką do ciężarówki Fiat 621L (wymiary, zdjęcia itp.). Chcielibyśmy uzupełnić naszą replikę tego samochodu. Czy ktoś może pomóc?
wa1aw Napisano 23 Lipiec 2016 Napisano 23 Lipiec 2016 Трофейный польский грузовик Polski Fiat 621L с номерами Вермахта.
wa1aw Napisano 23 Lipiec 2016 Napisano 23 Lipiec 2016 Трофейный польский грузовик Polski-Fiat 621 L с номерами Вермахта
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.