yrek58 Napisano 15 Kwiecień 2004 Autor Napisano 15 Kwiecień 2004 To jest gra w którą gram już od 2 lat. Pograjcie sami się przekonacie że nie ma zmiłuj.Brak mi niestety dodatku Resistance.Ale i tak jest dobrze.Wiele kampanii dodatkowych można pobrać z netu + dodatki.
rts Napisano 21 Kwiecień 2004 Napisano 21 Kwiecień 2004 Zgadza się coś pięknego. Najlepsza, najbardziej realistyczna symulacja pola walki w jaką grałem. Nic do tej pory nie jest dla mnie w stanie jej pobić. Interaktywność, nieliniowość. W żadnej grze nie miałem takiego pamiętnego pierwszego kontaktu". W pierwszej misji jaką włączyłem ruszyliśmy do ataku na wioskę. Szybko zalegliśmy w ogniu obrony. Nigdy do tej pory tak się nie czułem gdy strzelałem do dalekich maleńkich figurek, obok mnie padali ranii i zabici, a ja nawet nie widziałem skutku swojego ognia. W dodatku każde wychylenie za osłony mogło zakończyć grę. (Tu nie ma paska energii i zbroi)
Mosul Napisano 27 Kwiecień 2004 Napisano 27 Kwiecień 2004 :) też grałem, teraz nie mogę(problem z kompem), ale gra super, czasem jeden strzał i kończysz
Szlachta Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Super gra jak dla mnie de best ;) podobno jest tworzony polski mod do niej. Wspaniale takze sie gra w trybie multiplayer :D
Kiler Napisano 6 Lipiec 2004 Napisano 6 Lipiec 2004 Jest to najlepsza gra w jaka do tej pory gralem. Realistyka bije na glowe wszystkie podobne. Jakie podobne??? Podobnej to jeszcze chyba nie ma. To nie jest strzelanka tylko symulacja pola walki!!!! Przeszedlem ja 2 lub 3 razy. Szkoda, ze nie osadzona w realiach II wojny swiatowej (choc tu super sa H&D i H&D2). Pytanie do znawcow:1. W jaki sposob laduje sie pliki z internetu z nowa bronia (w ktory katalog)?2. Jest OF: Cold War Crisis, Resistance a co to jest Red Hammer (czy to dodatek jakis, bo nigdzie nie moge go kupic)?