Skocz do zawartości

Operation Flashpoint.

yrek58

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
To jest gra w którą gram już od 2 lat. Pograjcie sami się przekonacie że nie ma zmiłuj.Brak mi niestety dodatku Resistance.Ale i tak jest dobrze.Wiele kampanii dodatkowych można pobrać z netu + dodatki.
Napisano
Zgadza się coś pięknego. Najlepsza, najbardziej realistyczna symulacja pola walki w jaką grałem. Nic do tej pory nie jest dla mnie w stanie jej pobić. Interaktywność, nieliniowość. W żadnej grze nie miałem takiego pamiętnego pierwszego kontaktu". W pierwszej misji jaką włączyłem ruszyliśmy do ataku na wioskę. Szybko zalegliśmy w ogniu obrony. Nigdy do tej pory tak się nie czułem gdy strzelałem do dalekich maleńkich figurek, obok mnie padali ranii i zabici, a ja nawet nie widziałem skutku swojego ognia. W dodatku każde wychylenie za osłony mogło zakończyć grę. (Tu nie ma paska energii i zbroi)
  • 2 months later...
Napisano
Jest to najlepsza gra w jaka do tej pory gralem. Realistyka bije na glowe wszystkie podobne. Jakie podobne??? Podobnej to jeszcze chyba nie ma. To nie jest strzelanka tylko symulacja pola walki!!!! Przeszedlem ja 2 lub 3 razy. Szkoda, ze nie osadzona w realiach II wojny swiatowej (choc tu super sa H&D i H&D2). Pytanie do znawcow:
1. W jaki sposob laduje sie pliki z internetu z nowa bronia (w ktory katalog)?
2. Jest OF: Cold War Crisis, Resistance
a co to jest Red Hammer (czy to dodatek jakis, bo nigdzie nie moge go kupic)?
Napisano
Red Hammer to dodatkowa kampania o ile sie nie myle.
OF rządzi - nie ma to jak latac z M-60 po krzaczorach i nawalac do ruskich :) albo pod....prowadzic ruskim Mi-24 i zrobic siekanke :) Na multi nie gram bo mam wersje legalna inaczej :) wiec nie moge :D
Pozdrawiam

Gunship
  • 2 weeks later...
Napisano
Red Hammer jest oficjalną kampanią Operacji.Walczysz jako rosjanin.Jest super.Na niektórych misjach można powalczyc dużo czasu.Jest do sciągnięcia link poniżej masz tam równiez inne kampanie.