Roland777 Napisano 16 Marzec 2019 Napisano 16 Marzec 2019 Witam chciałby zidentyfikować blok silnika. Niestety nie widzę żadnych numerów. Może po oczyszczeniu cos będzie widać. Robił za część fundamentu starego domu... Długość ok 68 cm, szerokość cylindra 9 cm.
Roland777 Napisano 17 Marzec 2019 Autor Napisano 17 Marzec 2019 Jedyne cyfry jakie znalazłem do tej pory to "2" i "5" po drugiej stronie bloku
Roland777 Napisano 1 Maj 2019 Autor Napisano 1 Maj 2019 Odświeżam kotleta, niestety po wyczyszczeniu nie wyszły żadne numery. Szukałem jakiegoś punktu zaczepienia ale niestety nic. Czy jest w ogóle możliwe żeby tak duża cześć silnika nie miała numerow?
toska Napisano 1 Maj 2019 Napisano 1 Maj 2019 Znafcom nie jestem ale Taki blok i brak oznaczeń kojarzy mi się z IFA tam też odlewy były czyste tylko tabliczki znamionowe były do nich nitowane. Może to jakiś trop
Roland777 Napisano 2 Maj 2019 Autor Napisano 2 Maj 2019 Dziękuję, spróbuję w tym kierunku, może coś się uda znaleźć:)
derkb1 Napisano 2 Maj 2019 Napisano 2 Maj 2019 Mocowanie na łapy mocujące ten silnik do ramy wskazuje (trójkątne nadlewy z trzema otworami na szpilki z obu stron karteru) że możne to być Fiat - lub jakaś licencja fiata. Może to być blok do fiata 2500 - 2800. tu masz zdj bloku do fiata 1100 z takimi mocowaniami pod łapy- lata produkcji tuz przed wojną i po wojnie jeszcze jakiś czas podobnym mocowaniem łap, ile wynosi rozstaw otworów pod szpilki w tych mocowaniach , dolnych szpilek ułożonych poziomo? Fiat bił cechy w owalu z napisem w środku fiat, takie małe bicia, blok jest skorodowany ale dokładnie przeglądając cm po cm możne cos takiego zauważysz - BICIA nie nadlewy Dodam że polski fiat 125 ma podobne mocowania
derkb1 Napisano 2 Maj 2019 Napisano 2 Maj 2019 Przy czym silnik w fiacie 2800 miał średnicę pod tłok dokładnie 82mm a skok tłoka 90mm
Roland777 Napisano 2 Maj 2019 Autor Napisano 2 Maj 2019 Poszukam tych bić i pomierzę te otwory na szpilki, może jakieś fotki wstawię po czyszczeniu i dam znać co i jak . Ten Fiat rzeczywiście podobny. Skok cylindra to się mierzy od tego brzegu przy zaworach do końca cylindra czy jakoś wcześniej? Pozdrawiam
bsam20 Napisano 2 Maj 2019 Napisano 2 Maj 2019 Nie skok cylindra, a skok tłoka. Bez walu korbowego tego nie zmierzysz.
toska Napisano 2 Maj 2019 Napisano 2 Maj 2019 Silnik 226cid (3,7l) flathead z Forda Shoeboxa z 1949r podobny dosyc
Roland777 Napisano 3 Maj 2019 Autor Napisano 3 Maj 2019 Niestety nie mam żadnych innych części do tego. Z tego co się dowiedziałem od ludzi z tej wsi to, że sowieci jak wjechali to większość pojazdów na nadwoziu miała USA. Może to być trop. Mieli sprzęt przez ta umowę lend&lease.Takie luźne gdybanie
Roland777 Napisano 3 Maj 2019 Autor Napisano 3 Maj 2019 Chyba ten Ford to może być dobry trop. Ale nie mogę znaleźć żadnych zdjęć samego bloku
G1ml1 Napisano 3 Maj 2019 Napisano 3 Maj 2019 Ford GTB http://gtb-cargo.blogspot.com/2011/11/engine-assembled-painted-and-installed.html
Roland777 Napisano 3 Maj 2019 Autor Napisano 3 Maj 2019 Tak jeszcze sobie przeglądam to mogło być to http://www.dws-xip.pl/LWP/bron/wp71.html
Jedburgh_Ops Napisano 3 Maj 2019 Napisano 3 Maj 2019 W dniu 2019-03-16 o 21:08, Roland777 napisał: Robił za część fundamentu starego domu... Ciekawe. Dla mnie nauczka, żeby w takim razie zjawiska tego typu obserwować. Dzięki za uświadomienie tego. Nie pomyślałbym, że takie rzeczy wtykano kiedyś jako wzmocnienie fundamentów. Nie tak dawno klient mojej firmy robił duży wykop przy ścianie starej kamienicy ledwo trzymającej się kupy i gdybym wiedział, że takie fanty mogą robić za część fundamentów to bym stał nad koparką nieustannie, a tak to tylko tam bywałem raz na kilka tygodni.
Pytanie
Roland777
Witam chciałby zidentyfikować blok silnika. Niestety nie widzę żadnych numerów. Może po oczyszczeniu cos będzie widać. Robił za część fundamentu starego domu... Długość ok 68 cm, szerokość cylindra 9 cm.
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.