Klemens Forel Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Fot K.B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Stara brama wjazdowa do poniemieckiej posiadłośc. Traffic w sam raz było to miejsce dla Twojego K500 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 na koniec dzisiejszych wpisów ciekawa fota R75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansdekawka Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 A C H U N G ! A C H T U N G ! (że tak powiem) Pod koniec marca ukradziono kolekcjonerowi w Bułgarii 4 motocykle.1 x Zuendapp KS7502 x BMW R121 x BMW R71Motocykle były pomalowane na kolor zielony używany w bułgarskiej armii podczas II Wojny Światowej.Jeśli ktoś dostanie ofertę kupna takich motocykli, również pojedynczo proszony jest o kontakt ze mną, ja przekażę wiadomość dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endrju350 Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Poszukuję katalogu części, serwisówki do Victori KR50, będe bardzo wdzięczny za każdą pomoc:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiker Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Klemens Forel:>>Ciekawe NSU chyba 600 tka jako drezynaTo 350-tka (351 OSL). A teraz konkurs - po czym to poznać z takiej niewyraźnej fotografii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD1940 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Po przednim mocowaniu silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sahara47 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 Z ust mi to HD wyjąłeś. 600 miała większy przedni uchwyt. 350 na dwie śruby i wyraźnie mniejszy. Miałem OSL 600 to i widać różnicę w smukłości cylindra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sahara47 Posted April 19, 2016 Share Posted April 19, 2016 No i w OSL 600 rura ramy wchodziła pod silnik. Rama była zamknięta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiker Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Odróżnienie 601 od 351/501 to łatwe zadanie. I tutaj padają zazwyczaj poprawne odpowiedzi.Ale jak odróżnić 351 od 501? Oczywiście jak ktoś ma dobre oko to pozna nawet po proporcjach silnika w stosunku do ramy. Jak widać prawą połówkę karteru silnika to rzuca się w oczy inny nadlew pozostały po magistrali olejowej. Ale najlepszym kryterium, zwłaszcza jeśli mamy niewyraźne zdjęcie jest prądnica i gaźnik. Tylko 351 OSL miał małą" prądnicę B142 i gaźnik z komorą pływakową po prawej stronie. Jeśli chodzi o wersje po 1939-tym roku to jest jeszcze łatwiej, bo tylko model 351 OSL (wówczas już w zasadzie tylko OS WH) otrzymał pakiet zmian (m.in. sprzęgło na stożku, cewkę pod zbiornikiem, zbiornik z dużym korkiem, siodło wahliwe i kierownicę z ormalnymi" manetkami). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Możesz uściślić pojęcie ormalne manetki" ?C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkb Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 Zapewne chodziło o dźwignie hamulca ręcznego i sprzegła na kierownicy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 O właśnie! Przy identyfikacji konieczne są precyzyjne określenia/nazywanie elementów. Manetka na pewno nie służy do obsługi hamulca czy sprzęgła.C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vai Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Cześć.Dzisiaj nadszedł dzień mojej rejestracji.Zaglądam do Was od dłuższego czasu, ponieważ stare maszyny są mi bliskie.Mam na imię Jacek i jestem z Białegostoku.Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Witam Jacku wreszcie sie pojawiłeś ..tak wiec dawaj te swoje Tornaxy:)Troche Podstolniaków: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Podgarażowiec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Panther? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Harley? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Ciekawostki konstrukcyjne na poczatek Iż1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Ciekawostki konstrukcyjne na poczatek Iż1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 1200 ccm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 Przód kuty a rama robiła za wydechy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 M35K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemens Forel Posted April 28, 2016 Author Share Posted April 28, 2016 M35K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.