Klemens Forel Napisano 17 Kwiecień 2016 Autor Napisano 17 Kwiecień 2016 Stara brama wjazdowa do poniemieckiej posiadłośc. Traffic w sam raz było to miejsce dla Twojego K500 .
Klemens Forel Napisano 17 Kwiecień 2016 Autor Napisano 17 Kwiecień 2016 na koniec dzisiejszych wpisów ciekawa fota R75
Hansdekawka Napisano 17 Kwiecień 2016 Napisano 17 Kwiecień 2016 A C H U N G ! A C H T U N G ! (że tak powiem) Pod koniec marca ukradziono kolekcjonerowi w Bułgarii 4 motocykle.1 x Zuendapp KS7502 x BMW R121 x BMW R71Motocykle były pomalowane na kolor zielony używany w bułgarskiej armii podczas II Wojny Światowej.Jeśli ktoś dostanie ofertę kupna takich motocykli, również pojedynczo proszony jest o kontakt ze mną, ja przekażę wiadomość dalej.
endrju350 Napisano 18 Kwiecień 2016 Napisano 18 Kwiecień 2016 Poszukuję katalogu części, serwisówki do Victori KR50, będe bardzo wdzięczny za każdą pomoc:)
Spiker Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 Klemens Forel:>>Ciekawe NSU chyba 600 tka jako drezynaTo 350-tka (351 OSL). A teraz konkurs - po czym to poznać z takiej niewyraźnej fotografii?
sahara47 Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 Z ust mi to HD wyjąłeś. 600 miała większy przedni uchwyt. 350 na dwie śruby i wyraźnie mniejszy. Miałem OSL 600 to i widać różnicę w smukłości cylindra.
sahara47 Napisano 19 Kwiecień 2016 Napisano 19 Kwiecień 2016 No i w OSL 600 rura ramy wchodziła pod silnik. Rama była zamknięta.
Spiker Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Odróżnienie 601 od 351/501 to łatwe zadanie. I tutaj padają zazwyczaj poprawne odpowiedzi.Ale jak odróżnić 351 od 501? Oczywiście jak ktoś ma dobre oko to pozna nawet po proporcjach silnika w stosunku do ramy. Jak widać prawą połówkę karteru silnika to rzuca się w oczy inny nadlew pozostały po magistrali olejowej. Ale najlepszym kryterium, zwłaszcza jeśli mamy niewyraźne zdjęcie jest prądnica i gaźnik. Tylko 351 OSL miał małą" prądnicę B142 i gaźnik z komorą pływakową po prawej stronie. Jeśli chodzi o wersje po 1939-tym roku to jest jeszcze łatwiej, bo tylko model 351 OSL (wówczas już w zasadzie tylko OS WH) otrzymał pakiet zmian (m.in. sprzęgło na stożku, cewkę pod zbiornikiem, zbiornik z dużym korkiem, siodło wahliwe i kierownicę z ormalnymi" manetkami).
Catadero Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Możesz uściślić pojęcie ormalne manetki" ?C.
derkb Napisano 22 Kwiecień 2016 Napisano 22 Kwiecień 2016 Zapewne chodziło o dźwignie hamulca ręcznego i sprzegła na kierownicy....
Catadero Napisano 23 Kwiecień 2016 Napisano 23 Kwiecień 2016 O właśnie! Przy identyfikacji konieczne są precyzyjne określenia/nazywanie elementów. Manetka na pewno nie służy do obsługi hamulca czy sprzęgła.C.
Vai Napisano 28 Kwiecień 2016 Napisano 28 Kwiecień 2016 Cześć.Dzisiaj nadszedł dzień mojej rejestracji.Zaglądam do Was od dłuższego czasu, ponieważ stare maszyny są mi bliskie.Mam na imię Jacek i jestem z Białegostoku.Pozdrawiam!
Klemens Forel Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 Witam Jacku wreszcie sie pojawiłeś ..tak wiec dawaj te swoje Tornaxy:)Troche Podstolniaków:
Klemens Forel Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 Ciekawostki konstrukcyjne na poczatek Iż1
Klemens Forel Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 Ciekawostki konstrukcyjne na poczatek Iż1
Klemens Forel Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 Przód kuty a rama robiła za wydechy.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.