Skocz do zawartości

PayPal


traper6

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Nie mogę znaleźć adresu mailowego do głównej siedziby PayPal w Luksemburgu, lub do Kalifornii w Stanach.
Może ktoś posiada telefon, lub adres mailowy do głównego przedstawiciela PayPal w Polsce ?
Napisano
No tak, ale gdy chce tam pisać to przerzuca mnie na polską stronę, a to mnie nie interesuje.
PayPal mnie wydymał na 35 tys. zł. Zanim to zgłoszę na prokuraturę, to chcę się z nimi dogadać.
Sprawa się może ciągnąć nawet i latami, a to mnie nie interesi.
Napisano
To nic nie daje. Gdy otwieram stronę jest cacy, po anglikańsku, ale po zalogowaniu automatycznie przerzuca mnie na polską stronę.
Tak że szukam bezpośredniego adresu mailowego do siedziby w Luksemburgu (dla Europy), lub do Stanów, lub do głównego przedstawiciela na Polskę.
Koleś (Polak) prowadzący moją sprawę siedzi w Irlandii i leci sobie w pewną intymną męską część ciała. Wydałem już masę kasy na telefony do niego.
Napisano
To jest paranoja,widać jak PayPal dba o swój zad.

Zgłosiłem reklamację dotyczącą usług tej firmy w odpowiednim dziale, w odpowiednim poddziale" i dostałem taką odpowiedź:

W dniu 2015-03-30 06:20:01 użytkownik <webform@paypal.pl> napisał:
Szanowny Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest xxxxxxxxxx).

Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją reklamację.

Jeden z naszych specjalistów rozpatrzy Twoje zgłoszenie i skontaktuje się z Tobą jak najszybciej.

Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć w ciągu 4 tygodni. Prosimy jednak pamiętać, że rama czasowa może się przedłużyć do 8 tygodni. Jeśli będziemy potrzebować więcej czasu, skontaktujemy się z Tobą po upływie 4 tygodni informując o bieżącym statusie tej sprawy.

Z poważaniem
Dział Reklamacji
PayPal

Na odpowiedź mam czkać 1-2 miesiące.......
Napisałem TO SAMO jeszcze raz, ale celowo zmieniłem działy. Z automatu dostałem odpowiedź że skontaktują się ze mną w ciągu 48 godz.

Jeżeli ta sprawa nie zostanie załatwiona na moją korzyść, to nagłośnię to w mediach jak PayPal dba o interesy sprzedawców, a więc tych na których zarabiają.
Napisano
Ba.
Powinny paść słowa - ukradli Tobie, ukradnij i Ty...
Ja sobie podarowałem współpracę z PP jak mi 35 zeta skasowali za podejrzane transakcje.
Dziękuje i dobranoc.
Poczekaj kilka dni - może się ktoś odezwie a jeśli nie to ...zadzwońcie na Milicję..."
Napisano
To może napisz im na adres z KRS: Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. opisz sprawę i daj np. 7 dni na przelew na konto kwoty (wraz z odsetkami) i zagroź tym, że wystąpisz na drogę sądową.
Często pomaga.
Napisano
Nie wiem czy to coś pomoże. Chciałbym

OSTRZEC

Wszystkich którzy mają zamiar wystartować na eBay`u aby pod żadnym pozorem nie sprzężali (łączyli) konta eBay z PayPal.
Możecie mieć konto PayPal, bo będzie potrzebne, ale pod żadnym pozorem ich nie łączcie. Na świecie 80% ebayerów posiada te konta, które w pewien sposób są wygodne. Na privie dogadacie się z kupującym i podacie im namiary na swoje konto PayPal. Niech poda nr.aukcji, lub nazwisko i będzie wszystko jasne.

PayPal i eBay połączyły się z sobą bodajże w 2003 r.
Piszę to w uproszczeniu. Sprzedając na portalach anglojęzycznych eBay.us, eBay.uk kasa jest z automatu blokowana na 3 tygodnie (w tym czasie obracają twoimi pieniędzmi.)Po 3 tygodniach +3 dni pieniądzory są odblokowywane i można robić transfer na swoje konto bankowe.

Wydymali mnie na 35 tys. Chociaż kwota startowa" była znacznie większa. Sprzedawałem do Stanów. Pech chciał że poważnie zachorowałem i znalazłem się na ponad 3 tyg. w szpitalu. W tym czasie kupujący wytoczyli mi spory transakcyjne. Wszystkie zakończyły się sukcesem kupujących i PayPal zwrócił im kasę.
Po wyjściu ze szpitala, natychmiast zrobiłem wysyłkę do pozostałych klientów, gdzie były otwarte spory, ale jeszcze nie zrefundowano im kasy.

Do mojego prowadzącego te sprawy (który jest w Irlandii), wysłałem skan karty pobytu w szpitalu, dowody nadania przesyłek, i screen z trackingu Poczty Polskiej, gdzie jak byk było napisane że przesyłki opuściły granicę Polski.

Poczta w Nowym Yorku obsługująca zagranicę, jest zawalona i zasypana przesyłkami z zagranicy. Jest brak ludzi do pracy i listy polecone wysyłają jak zwykle druki, czy reklamy bez wprowadzania do systemu.

Temu chujcowi z Irlandii (jest mi brak słów aby go inaczej nazwać) tłumaczyłem wielokrotnie jak wygląda sytuacja za oceanem. To do niego nie docierało, chciał screen z dowodem dostarczenia przesyłek. Którego w żaden sposób nie byłem wstanie dostarczyć.

Kontaktowałem się z Pocztą Polską w Warszawa3 WER i tłumaczyłem jak wygląda sprawa. W sposób kulturalny dano mi do zrozumienia że ich to wali, bo u nich jest wszystko w systemie w porządku.

Kupujący, wyczaili problemy na poczcie w NY i to wykorzystali. PayPal zamkną spory i zrefundował im kasę. Nie mam ani towaru, ani kasy.
Jeden z kupujących był na tyle bezczelny że zrobił fotę swojej kolekcji, gdzie mój fant był na pierwszym planie i dał mi taki podpis.

I LOVE POLISH PAYPAL
Napisano
Ja bym to na twoim miejscy spróbował rozgosić po mediach Tv teraz leci za sensacją myślę że jak by się zainteresowali to była by najszybsza droga do wyjaśnienia tej sprawy , potem już niesety opcja z przepisami prawa, najlepiej już się skontaktuj z jakims dobrym mecenasem o porady aby przyszykować dobra linię obrony.

pozdrawiam i życzę pomyślnego rozwiązania bo fakt, że pay pal to i tak dziadostwo i żeruje na sprzedających.
Napisano
Dziwnie szybko mi odpisali. Dostałem takiego maila;

30 marzec 2015

Nr ref.: 422495

Szanowny Panie XXXX XXXXXX,

Dziękujemy za skontaktowanie się z serwisem PayPal w związku ze sprawą o numerze PP-XXXXXXXXXXX. Pana sprawa została przekazana do Działu ds. Eskalacji celem udzielenia dodatkowych wyjaśnień.

Panie XXXXXX, sprawdziłam Pana konto zarejestrowane za pomocą adresu email XXXXXXXXX@onet.eu i mogę potwierdzić, że zostało ono ograniczone dnia 20 lutego 2015r. Ograniczenie to zostało nałożone, aby zweryfikować Pana działalność powiązaną z serwisem eBay i nazwą użytkownika XXXXXXXX.

Rozumiem, że nie był Pan w stanie dostarczyć dokumentów dotyczących prowadzonej sprzedaży, ponieważ sprzedaje Pan prywatną kolekcję. Proszę jednak mieć na uwadze, że serwis PayPal jako instytucja finansowa ma obowiązek weryfikowania swoich klientów oraz ich działalności i brak dostarczenia wymaganych dokumentów może powodować dalsze ograniczenie konta.

Na chwilę obecną został Pan poproszony o zamknięcie wszystkich sporów, które zostały otwarte przeciwko Panu zarówno na koncie eBay, jak i koncie PayPal. Spełnienie tego warunku jest niezbędne do dalszej weryfikacji Pana konta i ewentualnego zniesienia ograniczenia, dlatego też prosimy o rozwiązanie wszystkich zaległych sporów.

Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności. W razie dalszych pytań dotyczących powyższych informacji, prosimy o kontakt pod adresem email ppelce@paypal.co.uk.

Oświadczamy, że dochodzenie w niniejszej sprawie zostało przeprowadzone w sposób prawidłowy i zgodnie z naszą Umową z Użytkownikiem, którą zaakceptował Pan tworząc swoje konto PayPal dnia 3 października 2014r.

W celu zapoznania się z naszą Umową z Użytkownikiem prosimy skorzystać z łącz Centrum bezpieczeństwa i Umowy prawne, które dostępne są u dołu dowolnej strony serwisu PayPal.

Odpowiedzialność Użytkownika – działania, które może podjąć firma PayPal
Wszelkie dalsze skargi może Pan składać w instytucjach wymienionych poniżej, używając niniejszego pisma, jako „ostatecznej odpowiedzi”:

- Europejskie Centrum Konsumenckie w Wielkiej Brytanii (ECC-Net).

Trading Standards Institute

1 Sylvan Court, Sylvan Way

Southfields Business Park

Basildon, Essex SS15 6TH

- Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF)

110, Route d’Arlon

L-2991 Luxembourg

Z poważaniem,

Karolina Bralczyk

Dział ds. Eskalacji

PayPal
Napisano
Podziękowania dla kolegów Hunter i Viator za podsunięcie mi pomysłów. Zanim wkleję swoją ripostę do PayPal, to chciałbym przeprosić wszystkich użytkowników i modów że podszyłem się za moderatora z Odkrywcy i napisałem bzdur na temat poszukiwań. Oni i tak nie mają pojęcia o naszym hobby i polskim prawie dotyczącym zabytków. Moim celem było tylko zastraszenie i zrobienie im ciepła koło zadów. Walczę o swoje, co mi się należy jak psu buda na zimę. Jakby nie patrzył 35 tysi to dobry wózek i to na alusach :)


Witam.

Dziękuję za w miarę szybką odpowiedź i to tyle kurtuazji z mojej strony. Dalszy ciąg maila już nie będzie taki przyjemny.
Nie będę się powtarzać że przesyłki zostały wysłane, nie będę ponownie wysyłać skanów nadania przesyłek, ani screenu z trackingu Poczty Polskiej, nie będę ponownie pisać o problemach poczty w Nowym Yorku obsługującej zagranicę. Wiem że ma Pani wgląd w moją korespondencję z Waszą firmą, tak że może to Pani bez problemu sprawdzić.

Zasłaniacie się cały czas dobrem i ochroną kupujących, którzy praktycznie nic do Waszej firmy nie wnoszą. A czy któreś z Was pomyślało o ochronie sprzedających, którzy generują przychody firmy, a tym samym Wasze pensje ?
Jesteście współodpowiedzialni za okradzenie mnie na kwotę 35 tys. zł. (tj. ok. 8.5 tys.€ / 9.2 tys.$). Towar został wysłany do kupców i mam od nich mailowe potwierdzenia że przesyłki zostały dostarczone, ale ze względu na problemy poczty w Nowym Yorku nie wprowadzono ich do systemu śledzenia (mam dowody nadania) i część tych pieniędzy została zrefundowana kupującym. NIE MAM ANI TOWARU, ANI PIENIĘDZY.

Proszę zwrócić uwagę na załączone screeny. Jest to portal internetowy gazety Odkrywca, traktujący o poszukiwaniach skarbów za pomocą wykrywaczy metali. Bardzo często trafiają się znaleziska o wartości kilkunastu tys. € gdzie znalazca chce to po prostu sprzedać, gdyż zbiera co innego i znalezione przedmioty go nie interesują. Jestem jednym z 12 moderatorów tego portalu, gdzie z moim zdaniem liczą się wszyscy poszukiwacze w Polsce, jak też i nasza Polonia za granicą.
Na drugim screenie zaznaczyłem że jest nas ponad 55.5 tys. ZAREJESTROWANYCH poszukiwaczy. Nie wspominam o tych nie zrzeszonych, gdzie szacunkowe dane mówią o 200 tys. ale czytają to forum. Jeżeli co setny, podkreślam CO SETNY użytkownik tego portalu założyłby u Was konto to macie 0.5 - 2 tys. klientów. Jeżeli jako moderator zrobiłbym dla Waszej firmy darmową reklamę i wyraziłbym się o Was w samych superlatywach, to kto wie czy nie co dwudziesty.
Czy Pani zdaje sobie sprawę jakie dochody dla Waszej firmy może wygenerować taki potencjał ludzi ? To są tysiące € w skali miesiąca, a dziesiątki (jeśli nie setki) tys. € w skali roku.

Jak Pani sama się doskonale orientuje to obrót starociami na portalu eBay, stanowi znikomy procent wszystkich transakcji. Sprzedaje się WSZYSTKO, począwszy np. od kapsli po piwie, przez odzież, elektronikę, samochody, samoloty itp itd. Daję Wam tydzień czasu na odpowiedź i rozstrzygnięcie sprawy na moją korzyść. która bezspornie mi się należy. Po tym okresie nagłośnię sprawę w mediach. Mam ok 200 m. do TV Wrocław, która ściśle współpracuje z Teleekspresem (a oni gonią za sensacją). Dostarczę dokumenty i ostrzegę ludzi w Polsce przed PayPalem. Utracicie nie tysiące, ale setki tysięcy potencjalnych klientów generujących dochody firmy PayPal. Już nawet nie chce mi się liczyć jakie miliony możecie utracić. Ponadto maila o podobnej treści wyślę bezpośrednio do prezesa PayPal - John`a Danahoe. Jego adresy znajdują się na samym dole.

http://www.screw-paypal.com/paypal_contact_information.html#paypaladdresses

Naświetlę mu całą sprawę z naciskiem na Waszą pracę, postępowanie wobec sprzedawców i brakiem pozyskania nowych klientów. Pracownicy którzy nie potrafią wygenerować nowych dochodów, przynoszą straty. Po takim mailu, bardzo wątpię czy utrzymacie się na stanowiskach.

Z wyrazami szacunku.
XXXXX XXXXXXXXXX


Wydaje mi się że dobrze napisałem.
Napisano
Wyślą ludzi, którzy będą likwidować wszystkich w promieniu 200 metrów od TV Wrocław.
Pewnie Pani Karolina Bralczyk czyta teraz forum i może nie wklejaj tego co będziesz robił w stosunku do Nich...
Napisano
A jeśli Dział ds. Eskalacji jest odpowiedzialny za np ebolę, zielone ludziki i deszcz ze śniegiem, który właśnie za oknem mi pada?

Mam podejrzenia, że to właśnie Dział ds. Eskalacji promuje konsumpcję herbaty i ma udziały w większości plantacji, korzystając z nieletniej siły roboczej...

I czy aby Dział ds. Eskalacji nie maczał swych brudnych kapitalistycznych szponów w Smoleńsku?

A?

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie