soldierprzemo Napisano 22 Wrzesień 2014 Autor Napisano 22 Wrzesień 2014 stare przestarzałe wojskowe pojazdy coraz bardziej narażają na kalectwo i śmierć ludzi, sam jak mijam taki pojazd na drodze to mam oczy do okoła głowy.http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140922/POWIAT08/140929935ile czasu trzeba by ludzie zrozumieli że istnieje coś takiego jak ZMIEKCZENIE MATERIAŁU. ( to to samo co osteoporoza ).
Czlowieksniegu Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 Nie bardzo łapię, ale co to jest ZMIEKCZENIE materiału?Ile czasu trzeba by ludzie zrozumieli, że stosowanie pojęć, o których nie ma się pojęcia, nie jest najlepszym pomysłem...Dwa- myślisz, że np kierowca był już mocno zmęczony lub podstarzały?
sebson Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 Moze kolega miał na mysli Zmęczenie a nie Zmiękczenie
viator01 Napisano 22 Wrzesień 2014 Napisano 22 Wrzesień 2014 A skąd wiadomo co było przyczyną wypadku?
PATRON Napisano 23 Wrzesień 2014 Napisano 23 Wrzesień 2014 zmiękczenie materiału: termin fachowy określający osteoporozę w Starze, popularny w kręgach FACHOFCÓF. Przyczyna wypadku jasna jechał i mu pękł zmiękczony element.POZDRps : znamy jeszcze inne pojęcia:- zmiętoszenie blachy- czochranie gumy opon- przeguby ukrzyżowane- przekładnie ciernioweetc...Post został zmieniony ostatnio przez moderatora PATRON 09:22 23-09-2014
MarcinP Napisano 23 Wrzesień 2014 Napisano 23 Wrzesień 2014 Oj się czepiacie, przecież na zdjęciu wyraźnie widać, że mu się kabina zmiękczyła(szczególnie po tej stronie, którą grzmotnął o asfalt)
Jacek Dąbrowski Napisano 23 Wrzesień 2014 Napisano 23 Wrzesień 2014 A Tak czytać i zrozumieć co awtor miał na myśli to Kolega Patron albo Kolega MarcinP nie potrafi? Jedyny Yetti co połapał? Toć wyraźnie ekspert pisze o Z M I E K C Z E N I U.Wracać do ławek szkolnych i sztudiować .Pozdrawiam
bubbers Napisano 23 Wrzesień 2014 Napisano 23 Wrzesień 2014 Przecież te stary to świetne maszyny,wątpię żeby wojsko w przyszłości miało lepsze maszyny od tych.
soldierprzemo Napisano 24 Wrzesień 2014 Autor Napisano 24 Wrzesień 2014 zmiękczenie materiału przed dalszymi etapami formowania (najczęściej przed przeróbką plastyczną na zimno)na forum raz się przejęzyczysz i jesteś bity jak żyd w niemieckim okopie
soldierprzemo Napisano 24 Wrzesień 2014 Autor Napisano 24 Wrzesień 2014 na fot. 5 widać dokładnie usterki. obsługa roczna pojazdu byle żołnierz robi obsługę pojazdu. kura natka dla byle jakiego żołnierza smar to smar aby śliskie było;
MarcinP Napisano 25 Wrzesień 2014 Napisano 25 Wrzesień 2014 Kura natka, nie rozumieć, napisz dokładnie o co chodzi, bo ja chyba jaki gupi jestem?To w końcu smar czy zmiękczenie ?Żyd w niemieckim okopie - a to mi przypomina pewną książeczkę o takim jednym żydzie, co z noworocznym podarunkiem się w niemieckich okopach meldował, kto czytał ?
soldierprzemo Napisano 25 Wrzesień 2014 Autor Napisano 25 Wrzesień 2014 MarcinieP. poczytaj sobie na temat obróbki metalu , to ogarniesz oco chodzi ze zmiękczeniem materiału. Chyba że dla ciebie metal to metal i nieważne czy to jest s-235,s-355,h11,h-40,hm-45 itd. stal nierdzewna to też pewnie dla ciebie jest bez różnicy. a jak masz griila z rusztem ze zwykłej nierdzewki o gatunku 1.401 takie zwykłe marketowe griile z chin to życzę ci smacznego.a pytając o smar,to była przenośnia do tego że do armii na stanowiko kierowca-mechanik,mechanik .może trafić każda osoba która posiada prawojazdy kat.C lub C+E.(murarz ,malarz ,cukiernik,piekarz fizycznie osoba która niemusi znać się na naprawie auta). niestety taka jest żeczywistość. a smarując jakiś bardzo ważny elemęt konstrukcyjny też trzeba wiedzieć jakiego smaru użyć.poza tym czytaj uważnie ponieważ pisałem że się pomyliłem czyli przejęzyczyłem pisząc zmiękczenie zamiast zmęczenie.
MarcinP Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Ależ mnie tylko ciekawi, co na tym zdjęciu zobaczyłeś, że jesteś przekonany o zmęczeniu materiału i taką zdecydowaną opinię wydajesz? Laik jestem, i nic nie widzę (odpowiedzi na me pytanie też).
soldierprzemo Napisano 27 Wrzesień 2014 Autor Napisano 27 Wrzesień 2014 zobacz na tylne mosty i urwany resor .
PATRON Napisano 27 Wrzesień 2014 Napisano 27 Wrzesień 2014 czy kolega może mi powiedzieć które z elementów Stara są wykonane z materiałów poddanych procesowi wyżarzania sferoidyzującego?? i jeszcze by mnie interesowało to ciekawe porównanie do osteoporozy zwłaszcza w odniesieniu do podatności na pękanie...pozdrawiam
Czlowieksniegu Napisano 27 Wrzesień 2014 Napisano 27 Wrzesień 2014 PATRON (2560 / 98) 2014-09-27 11:03:07Ty nas tu pod włos nie bierz...Nie wiesz, że zmęczenie materiału do osteoporozy na Wiki porównano :-)
bryan100 Napisano 27 Wrzesień 2014 Napisano 27 Wrzesień 2014 E resor to jest cały, tylko drążek reakcyjny wypięty" i pióra resoru zsuneły się z mostu ;).
mietek Napisano 27 Wrzesień 2014 Napisano 27 Wrzesień 2014 Akurat WP zamowilo dopiero co ok 1000 nowych Jelczy.MarcinP - ja czytalem.
pająk Napisano 27 Wrzesień 2014 Napisano 27 Wrzesień 2014 @soldierprzemo, co to za materiały, które wymieniłeś, chodzi mi o s-235,s-355,h11,h-40,hm-45 Któryś z nich jest na resory?
PATRON Napisano 28 Wrzesień 2014 Napisano 28 Wrzesień 2014 Pająk widze że ciebie też zainteresował temat ...:-)))pozdrawiam i do zobaczenia pewnie w Wiśle na Przekładniach :-DD
pająk Napisano 28 Wrzesień 2014 Napisano 28 Wrzesień 2014 Taa... do Wisły się wybieram, ale chyba namiot wezmę, bo organizator nie przewidział żadnych miejsc noclegowych :) Temat magicznych materiałów interesuje mnie jak najbardziej ;)
MarcinP Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 mietek, ten Żyd to był Monia Cackes? Dobrze pamiętam? A tytuł książki ? Bo mnie soldierprzemo natchnął i chcę lekturę po latach odnaleźć i jeszcze raz przeczytać, a w domowej biblioteczce brak ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.