Skocz do zawartości
  • 0

Hełm

EXE

Pytanie

Napisano

Witam!

Może ktoś wie dokładnie co to za hełm. Hełm nie należy do mnie, także ta szpachlówka to nie moja robota. Szukałem na www.helmy.w8w.pl, ale nie znalazłem identycznego z tym charakterystycznym przetłoczeniem na przodzie. Jeśli możecie pomóc przy ID, to będę bardzo wdzięczny, bo ja w tym temacie jestem kompletnie zielony.

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Heh snickersa:P Coraz bardziej drażni mnie w identyfikacji strzelanie że może to m38?? m42?? Jak ktoś nie ma pojęcia o czym pisze to niech lepiej się nie wypowiada, bo tylko zaśmieca! już wszystko zostało powiedziane bez lepszych fotek nie bardzo da się coś więcej powiedzieć. pozdrawiam

http://www.helmy.w8w.pl/
Napisano
Nawet lepsze fotki mogą nie za bardzo zidentyfikować, bo tej szpachli to ktoś nie żałował:) Musisz sam sprawdzić czy otwory wentylacyjne są osobnym elementem czy tłoczone. Więcej wyczytasz w linku powyżej. Pozdrawiam!
Napisano
Boże, na tym hełmie to chyba więcej szpachli jak metalu. Większą wartość miałby już po usunięciu całego tego syfu.A model na 100% M35 lub M40, zależy od sposobu montowania wywietrzników. ale po takim stanie to się już chyba nie dowiemy. :)
Napisano
Albo jest tak dużo szpachli, że nie widać kominków (wtedy to m35 lub M40), albo to hełm to m35 bez kominków - na którym i tak jest kupa szpachli.

Jak możesz to sprawdź czy w dotyku w miejscu wywietrzników czuć jakieś wypukłości - lub czy jest gładko (na równi z resztą)

ale ja po zdjęciach stawiam na m35 bez kominków.
Napisano

Witam!

Może ktoś wie dokładnie co to za hełm. Hełm nie należy do mnie, także ta szpachlówka to nie moja robota. Szukałem na www.helmy.w8w.pl, ale nie znalazłem identycznego z tym charakterystycznym przetłoczeniem na przodzie. Jeśli możecie pomóc przy ID, to będę bardzo wdzięczny, bo ja w tym temacie jestem kompletnie zielony.

Napisano