Ostoja Napisano 23 Maj 2011 Autor Napisano 23 Maj 2011 witamtakie element mechanizmu wyszedł w ziemiance:
Ostoja Napisano 23 Maj 2011 Autor Napisano 23 Maj 2011 Korek mosiężny gwintowany z zatyczka stalową. znaleziony na terenie walki z 1939. (pokazany z różnych ujęć)
Ostoja Napisano 23 Maj 2011 Autor Napisano 23 Maj 2011 i na koniec klamerka. Niemiecka ale chcialbym prosic o potwierdzenie,brak sygnaturdzieki
wojtek1234321 Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Pierwszy mechanizm to napęd licznika, najprawdopobniej od motocykla.
wojtek1234321 Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Coś w tym stylu.http://www.lantis.pl/naped-licznika-slimak-romet-kadet-kolo-p-3421.html
butchcassiddy Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Pierwsze to na 100% napęd prędkościomierza. Brak wewnętrznej zębatki. Jaka jest średnica otworu na ośkę? W polskich jednośladach to ja takiego nie kojarzę.
model31 Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Klamerka oczywiscie niemiecka, ale dokladniej od szelek tornistra.Pozdrawiam
model31 Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Klamerka oczywiscie niemiecka, ale dokladniej od szelek tornistra.Pozdrawiam
Dwadziesciajeden Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Napęd prędkościomierza pochodzi od DKW seria NZ,bardzo podobny był zastosowany w rosyjskim IŻu
Catadero Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Butch-jakiej zębatki ?Ten napęd działa w ten sposób, że na piaście koła jest zewnętrzny pierścień ze skośnymi zębami a na niego wchodzi właśnie ten napęd prędkościomierza, w którym jest wałek (widoczny na zdjęciu) przenoszący obroty koła na linkę zegara.C.
Pytanie
Ostoja
witam
takie element mechanizmu wyszedł w ziemiance:
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.