tyfus Napisano 21 Październik 2009 Napisano 21 Październik 2009 he, he - masz rację vis1939, dzięki :)ja i tak nazywam je po swojemu : pierścienie śmierdzące" ;)krwi potrafią napsuć i to nieźlepozdro
8total4 Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 Panowie, równie dobrze mógłby to być jedyny w Polsce czy Europie znaleziony, unikatowy artefakt, i bez wiedzy oraz zapytania o identyfikację wylądował by w koszu?po to jest stworzony ten dział, aby pomagać niezależnie od tego jak wygląda przedmiot..nie każdy na początku jest w stanie rozróżniać przedmioty ciekawsze od mniej ciekawych..lepiej zapytac o ich przeznaczenie, zanim wylądują w złomie czy śmietniku.proszę na przyszłość o komentarze na temat.pozdrawiam.
Bartosz23 Napisano 17 Październik 2009 Autor Napisano 17 Październik 2009 To moderator tak sprecyzowal pytanie, wiec o co ho? :)
Bartosz23 Napisano 20 Październik 2009 Autor Napisano 20 Październik 2009 Dzięki 8total4:). Nie jestem profesjonalista lecz amatorem, zapalonym w dodatku. Dopiero zaczynam poszukiwania. Chodzilo oczywiscie o Bonaparte i biwe pod Heilsbergiem. Jak cos sie znajdzie w takim miejscu to ciekawosc zzera co to takiego moglo byc, do czego sluzylo,jak stare jest itp. Oczywiscie licze sie z tym ze narzedia rolnicze a raczej ich elementy lub inny zlom beda tez wychodzic z ziemi. Ponizej fotka co tam m.in znalazlem. Jak chcecie to zidentyfikujcie prosze:)
tyfus Napisano 20 Październik 2009 Napisano 20 Październik 2009 nr 2 - jakaś klamerka - pasek lub coś w tym stylunr 3 - fragmenty pierścieni wodzących od pocisków artyleryjskich - popularny śmieć doprowadzający czasem do szału :)nr 4 - prawdopodobnie część lampy naftowej, tzw. brennerpod nr 5 obok blaszki - wygląda jak pokrywka od fajkimonetka - 2 pfennig - roku nie widać :)