Skocz do zawartości

Profesjonalny sprzęt i Profesjonaliści


anRO

Rekomendowane odpowiedzi

Zainspirowny burzliwym wątkiem o profesjonalnych słuchawkach,postanowiłem zpytać doświadczonych kolegów.Wiadomo że profesjonalne słuchawki trzeba zastosować do profesjonalnego detektora a całość powinna być użyta przez Profesjonaliste.Czy jeśli będę posiadał profesjonalny detektor z profesjonalnymi słuchawkami to będę Profesjonalistą.Czy żeby zostać profesjonalistą musze codziennie chodzić na wykopki.W takim razie musze zostać bezrobotnym,rencistą,emerytem.A moze wystarczy chodzić na wykopki dwa razy w tygodniu,powiedzmy wtorek,czwartek.Jeśli jednak posiadam profesjonalny detektor oraz bardzo profesjonalne słuchawki,to mimo że poszukiwania prowadze w sobote i niedziele mogę się poczuć profesjonalistą czy dalej jestem zafajdanym amatorem.
Pomyślałem jeszcze o jednej opcji,czy jak zaczne sprzedawać wykopane fanty to będe profesjonalistą.?????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie troche humoru,a może profesjonalistom nie wypada.Od kilkunastu lat łowie ryby,był okres że co dziennie i nie czuje się profesjonalistą.Nie dorobiłem się profesjonalnej wędki ani kołowrotka,bo profesjonalne są drygawice,wontony ,więcierze i żaki.Dla mnie ryby i detectoring to hobby i miłe spędzanie czasu.Długie gatki co jest profesjonalne to tylko bicie piany.My jesteśmy hobbiści,profesjonaliści mają georadary,magnetometry i w najgorszym razie szukają metalowych pokryw przy pomocy statyka bez dyskryminacji.Więcej luzu mniej puszenia profesjonalnym sprzętem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anRO - 100% racji. Dla mnie profesjonalistą jest ten, kto potrafi kopać przez 10 godzin na mrozie i wietrze, nic nie znaleść a mimo to wrócić z uśmiechem na gębie. Bo liczy się pasja i zainteresowanie, a nie zasobność portfela i posiadany sprzęt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach